آموزش سئو سایت چست ؟

چرا به سئو نیاز داریم و کاربرد سئو چیست
یکی از وظایف اصلی بهینه ‌سازی موتور جستجو یا کاربرد سئو این است که سایت شما به اندازه ای مناسب باشد که هم برای کاربران و هم برای موتور های جستجو قابل ‌درک باشد. با وجود این واقعیت که موتور های جستجو به طور مداوم در حال پیشرفت و توسعه هستند، هنوز قادر به درک سایت ‌ها به شکل مردم نیستند. کاربرد سئو به موتور های جستجو برای درک محتوای سایت‌ ها و تعیین اینکه آیا آن ‌ها برای کاربران مفید خواهند بود، کمک می‌کند. مخالفان SEO می‌توانند سعی کنند شما را در نیاز به بهینه ‌سازی این سایت منصرف کنند.

هر کسی که حداقل کمی با خود فکر می‌کند، باید درک کند که بهتر است سیستمی ایجاد کند که بتواند به طور مستقل از میان معماری ‌های پیچیده عبور کند و از سئو استفاده کند، تعداد نا محدودی از کد های پیچیده را بررسی کرده و سایت ‌های مرتبط را پیدا کند. این بسیار راحت ‌تر از جستجوی صفحات است که گفته می ‌شود توسط متخصصان بدون مجوز “بهینه” شده‌ اند.

تصور کنید که شما عکسی از سگ خود را در اینترنت قرار داده‌اید. یک فرد می‌ تواند آن را به شکل زیر توصیف کند: “یک سگ سیاه، متوسط به اندازه، شبیه یک لابرادور است و در پارک بازی می‌کند” تا حداقل نیمی از این اطلاعات را درک کنند. بنابراین آن ‌ها چطور می‌توانند توضیح دهند که چه چیزی در عکس دیده می‌شود؟ در اینجا سئو به کمک ما می آید که به موتور های جستجو برای درک محتوا کمک می‌کند.

چرا به سئو نیاز داریم؟

برای ایجاد محتوایی که برای موتورهای جستجو قابل‌ درک باشد، شما باید بدانید که موتور های جستجو چه کاری می‌توانند انجام دهند و نمی‌توانند انجام دهند.

موتورهای جستجو سئو چه کار هایی انجام میدهند؟
همان طور که در اول این راهنما اشاره شد، موتور های جستجوی اصلی بر روی یک اصل کار می‌کنند. ربات‌ های جستجو سایت ‌ها را جستجو می‌کنند، لینک‌ ها و محتوای شاخص را در پایگاه ‌داده ‌های بزرگ دنبال می‌کنند. آن‌ ها این کار را به لطف فناوری ‌های هوش مصنوعی انجام می‌دهند که توانایی آن شگفت ‌انگیز است.

اما مهم نیست که موتور های جستجو و کاربرد سئو چقدر باهوش هستند. در عملکرد آن ‌ها محدودیت ‌های متعددی وجود دارند که منجر به بروز مشکلاتی در هنگام نمایه ‌سازی و رتبه ‌بندی صفحات می‌گردند.

دلیل استفاده از سئو

مزایای سئو
در زیر مضرات اصلی موتورهای جستجو وجود دارد:

مشکلاتی که هنگام جستجوی صفحات روی می‌دهند.
موتور های جستجو نمی‌دانند که چگونه فرم‌ های آنلاین (مانند ورود به سیستم و رمز عبور)را پر کنند، بنابراین آن ‌ها همیشه نمی‌توانند به محتوا دسترسی داشته باشند.
وب سایت ‌های CMS اغلب نسخه ‌های صفحه تکراری ایجاد می‌کنند، که یک مشکل جدی برای موتور های جستجو است که به دنبال محتوای منحصر به فرد هستند.
اشتباهات در دستورالعمل ‌های برای ربات ‌های جستجو و کاربرد سئو، یعنی در فایل robots.txt، می‌توانند سایت غیرقابل‌ دسترس برای موتور های جستجو را ایجاد کنند.
فقدان یک ساختار سایت مرجع می‌تواند منجر به این واقعیت شود که موتور های جستجو قادر به شاخص کردن تمام صفحات سایت نیستند و یا آن‌ ها را برای نمایش در صفحه نتایج مهم نمی ‌دانند.
اگرچه موتور های جستجو و یادگیری فرمت های دیگر بجز متن HTML، هنوز هم برای تشخیص محتویات فایل ‌های رسانه ‌ای، از جمله تصاویر، عکس‌ها، ویدیو و صوت مشکل است.
مشکلات در تعیین ارتباط محتوا و سئو
موتور های جستجو می ‌توانند در تعیین ارتباط متن مشکل داشته باشند، اگر از واژه ‌های استفاده ‌نشده، استفاده کنند این مشکلات بوجود می آِیند. برای مثال، “تجهیزاتی برای سرد کردن محصولات” به جای “یخچال”. برخی از subtleties زبانی، مانند استفاده از نوع آمریکایی نوشتن کلمه “colour” به جای “color” بریتانیایی، نیز می‌تواند موتور جستجو را گیج کند. برای تعیین اینکه کدام گزینه بهتر است از ابزار برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنید و گزینه ‌ای را انتخاب کنید که مخاطب شما به دنبال آن است.

مشکلات با ترویج متن می‌تواند به وجود آید اگر زبان مقاله با زبان مخاطب اصلی همخوانی نداشته باشد. برای مثال، اگر شما یک صفحه را در لهستان تبلیغ کنید، اکثر بازدید کنندگان سایت شما ژاپنی هستند.پ

چرا باید از سئو برای وب سایت خود استفاده کنیم

سیگنال ‌های متنی Ambiguous، کار موتور های جستجو را پیچیده می‌کنند. اگر شما “بهترین قهوه مکزیکی” را در نظر بگیرید جایی که قهوه عالی در آن سرو می‌شود، برای سیستم ‌های جستجو دشوار خواهد بود تا موضوع اصلی مقاله را مشخص کند.

کاربرد سئو تنها توسعه جزییات فنی نیست که به جستجوی موتور های جستجو کمک می‌کند. کاربرد سئو به طور مستقیم مربوط به بازاریابی است.همانطور که می‌دانیم، زمانی که مکان ‌های رتبه ‌بندی، موتور های جستجو از معیار های ارتباط و اهمیت محتوا استفاده می‌کنند. شما می‌توانید یک وب سایت بی‌نقص ایجاد کنید، اما اگر آن را بهینه نکنید، برای موتور های جستجو قابل‌ رویت نخواهد بود.

تعریف بهتر برای سئو
در سئو یک فرض فلسفی وجود دارد که اگر یک درخت بیفتد، وقتی کسی در آن نزدیکی نیست که صدای افتادن را بشنود، آنگاه این صدا ممکن است اصلا وجود نداشته باشد. این نظریه برای موتور های جستجو و محتوا قابل ‌استفاده است. به عبارت دیگر، اگر کسی در مورد محتوای شما صحبت کند موتور های جستجو ممکن است به آن توجه نکنند.

خود موتور های جستجو و کاربرد سئو نمی‌دانند که چگونه کیفیت محتوا را اندازه ‌گیری کرده و اهمیت آن را ارزیابی کنند. تنها افراد می‌توانند این کار را بکنند. هر چه باشد، آن‌ ها اطلاعات را پیدا می‌کنند، نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند، نظر می‌ دهند و به آن اشاره می‌کنند.

بنابراین، محتوای کیفیت را نمی توان ایجاد کرد آن ‌ها باید به اشتراک گذاشته شوند و باید در مورد آن صحبت کرد. موتور های جستجو به طور کامل با جستجو و ترویج مکان ‌های عمومی سازگار هستند، اما این محبوبیت را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهند. این وظیفه بازاریاب ‌های اینترنتی است.

http://shanetxqi12938.suomiblog.com/-11549282
http://josueszac07396.blogdigy.com/-10609367
http://jaredeklk28517.mybjjblog.com/-11222254
http://louisefeb22222.tblogz.com/-11112624
http://dallasegfn26272.isblog.net/-13742349
http://andrebouf65207.blogdon.net/-13061713
http://louisufhj20728.blogkoo.com/-15674603
http://edwinmfno12222.alltdesign.com/-16740948
http://ricardomqny95162.total-blog.com/-21489165
http://rowanmwww95284.amoblog.com/-18112387

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.