بهترین شرکت طراحی سایت

طراحی سایت یکی از آن کارهای تخصصی است که نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد و بنابراین همه نمی توانند از عهده آن برآیند. بنابراین من و شما که تا به حال کار گرافیکی انجام نداده ایم و تجربه ای در زمینه سئو و غیره نداریم، نمی توانیم سایت طراحی کنیم. بنابراین اگر روزی نیاز به طراحی و راه اندازی یک وب سایت حرفه ای داشتیم، چه باید بکنیم؟
در چنین شرایطی دو راه برای طراحی سایت داریم. راه اول این است که کار طراحی سایت را به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند بسپارید. شرکت های طراحی وب تیم های ماهری متشکل از افراد متخصص و با تجربه هستند که دست در دست هم کار می کنند و خدمات حرفه ای طراحی وب را به مشتریان خود ارائه می دهند. در مقابل شرکت های طراحی سایت، فریلنسرهایی قرار دارند که معمولا به تنهایی کار می کنند. این افراد طراحی، گرافیک، سئو، برنامه ریزی و غیره را خودشان انجام می دهند. و سایت نهایی را با کیفیتی چشمگیر به مشتریان تحویل دهید.
حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که یک شرکت طراحی سایت چه می کند؟! اهمیت آشنایی با خدمات شرکت های طراحی سایت حرفه ای باعث شده تا این مقاله را به پرداختن به این مهم اختصاص دهیم. اگر مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شرکت های سازنده وب سایت هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شرکت توسعه سایت یا طراح سایت؟

طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت چیست؟ اگر بخواهیم تعریف ساده و واضحی از طراحی وب سایت ارائه کنیم باید بگوییم:
هنر برنامه ریزی و چیدمان محتوا در یک صفحه وب را طراحی سایت می گویند. به این ترتیب می توانید محتوای خود را با افرادی که در هر نقطه از این جهان زندگی می کنند به اشتراک بگذارید.
طراحی سایت را می توان با طراحی داخلی ساختمان مقایسه کرد. بدون شک هر چه طراحی داخلی یک ساختمان زیباتر، کاملتر و چشم نوازتر باشد، افراد بیشتری جذب آن می شوند. طراحی سایت هم دقیقا همینطوره. وب سایت هایی با ظاهر بهتر و زیباتر از سایر وب سایت های فعال در دنیای وب بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.
جالب و در عین حال ضروری است که بدانید وظیفه اصلی طراحان وب در طراحی وب سایت به ظاهر وب سایت مربوط می شود. زیرا ظاهر زیبا می تواند تجربه کاربری خاطره انگیزی را برای کاربر ایجاد کند. چی بهتر از این؟!
آیا شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه طراحی وب و توسعه وب را با یکدیگر اشتباه می گیرند؟! اگر چنین است، یک بار برای همیشه تفاوت بین این دو را به خاطر بسپارید:
طراحی وب سایت: مربوط به ظاهر وب سایت. یک طراح وب تمام تلاش خود را می کند تا ظاهر وب سایت را به گونه ای طراحی کند که چشم نواز و کاربر پسند باشد.
توسعه وب: توسعه وب هیچ ارتباطی با ظاهر وب سایت ندارد و تماماً در مورد پایه و بدنه وب سایت است. وظیفه اصلی توسعه دهندگان وب سایت طراحی چارچوب اولیه سایت است. بیشتر توسعه وب سایت با استفاده از کد نویسی انجام می شود.
خدمات توسعه وب سایت شرکتی
برنامه ریزی
همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی سایت کار آسانی نیست. بهترین شرکت طراحی سایت بسیاری از شرکت ها در مدت زمان کوتاهی سایت مورد نظر را طراحی و در اختیار شما قرار می دهند. این مشکل ناشی از دقت و تجربه این طراحان است. توجه داشته باشید که عدم صحت و زمان کافی منجر به طراحی سایتی بی کیفیت و نامناسب می شود. چیزی که باعث می شود کارها انجام شود، برنامه ریزی دقیق است. یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط یک شرکت طراحی سایت، برنامه ریزی است. لازم به ذکر است که برنامه ریزی باید توسط طراح و کارفرما انجام شود.
میزبان
یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت های طراحی وب سایت و خدمات مرتبط می باشد. آیا می دانید چرا این سرویس یکی از بهترین خدمات این شرکت ها است؟
مزیت اصلی خدمات هاست این است که اگر وب سایت شما مشکلی داشته باشد، شرکت طراحی سایت فوراً مشکل را بررسی و رفع می کند. به یاد داشته باشید که هنگام عقد قرارداد با یک شرکت توسعه وب سایت، حتما موارد زیر را در متن قرارداد ذکر کنید:
مدت زمان استفاده از هاست
فضاهاست
انواع هاست مورد استفاده ویندوز یا لینوکس هستند
داخلی یا خارجی است
نحوه نگهداری هاست
این یک شرط امنیتی است
فایل پشتیبانی اطلاعات
...
ثبت دامنه
ثبت دامنه یکی از مهم ترین خدماتی است که توسط شرکت های طراحی سایت ارائه می شود. یکی از مهم ترین نکاتی که در ثبت دامنه از این شرکت ها باید به آن توجه کرد این است که مالکیت دامنه باید به طور کامل و 100 درصد در اختیار مشتری باشد. قید این موضوع و مدت اعتبار آن در قرارداد الزامی است. می توانید از ابزار who is برای تأیید مالکیت دامنه خود استفاده کنید.
یک شرکت طراحی سایت چه کاری انجام می دهد؟
انتخاب قالب مناسب برای نوع فعالیت سایت
از دیگر خدمات مهم شرکت های طراحی وب پس از ثبت هاست و ثبت دامنه می توان به انتخاب قالب مناسب برای
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.