قانون جذب عشق چیست ؟

چطور همسر ایده آلم را با قانون جذب عشق پیدا کنم؟
بهترین ابزار برای موفقیت در ارتباط و انتخاب فرد ایده آل این است که فردی را انتخاب کنیم که افکار و باورهایش در ارتباط با هدف ما از ارتباط با او، همسو و هم فرکانس با هم باشد. ما گفتیم که ” قانون جذب ” قانون جذب همانندهاست؛ ما در این مقاله دقیقا از این اصل برای جذب افراد متناسب با علت و انگیزه ارتباط خود استفاده خواهیم کرد. تنها یک نفر است که می تواند بهترین و ایده آل ترین فرد را برای شما تشخیص دهد و آن یک نفر، فقط و فقط خود شما هستید؛ چون تنها کسی که از هدف از ارتباط و ویژگی های فردی شما آگاه است، کسی نیست جز خود شما. اما در مرحله تشخیص فرد مورد علاقه توسط خود فرد، یک مشکل بزرگ وجود دارد.

برای تشخیص فرد موردعلاقه خود با قانون جذب عشق ، چکار کنم؟
قانون جذب عشق

متاسفانه اکثر افراد قدرت تشخیص را ندارند، یعنی ساختار روانی و تجربه افراد عموما در روند رشد شخصیتی و سیستم روانی به این ابزار مجهز نشده است؛ متاسفانه بیشتر افراد حتی در سنین جوانی و بعداز آن هم توانایی شناخت ویژگی های خود را ندارند و مهمترین و اصلی ترین علت شکست در یک ارتباط، عدم توانایی در شناخت و تحلیل واقع گرایانه از خود و در نتیجه نیازها و خواسته های خود است. پس برای پاسخ به سوال بالا، بهترین راهکار، تلاش برای شناخت خود و ایجاد ویژگی های موردنظرمان در خود است. مثلا اگر به دنبال جذب شخص قابل اعتماد هستید، باید خودتان فرد قابل اعتمادی باشید؛ اگر میخواهید همسری شاد و راضی داشته باشید باید ابتدا خودتان شاد و راضی باشید و …

پیشنهاد ویژه ما برای شما: سمینار شگفت انگیز ۵ اصل برآورده شدن همه آرزوها | ون دایر

در محصول قانون جذب عشق + خودهیپنوتیزم جذب همسر دلخواه، شما در ابتدا می آموزید که چطور خودتان را بشناسید و چگونه فرد مورد علاقه خود را تشخیص دهید و بعد جذب کنید و در انتها نیز با هیپنوتیزم او را اسیر عشق خود کنید.

آیا با قانون جذب عشق می توان فرد بخصوصی (با ویژگی های مورد نظر شما) را جذب کرد؟
با استفاده از یک روش دو مرحله ای بسیار ساده و قابل اجرا شما می توانید فرد خاصی را به زندگی خود جذب کنید:

ابتدا باید بیان کنید که دوست دارید این فرد در زندگیتان باشد. این موضوع را با صدای بلند بگویید و بنویسید و احساس کنید که اتفاق افتاده است.
سپس باید خودتان را در ارتباط با این فرد ببینید و احساس خوبی نسبت به این رابطه داشته باشید که در فایل های پکیج جذب عشق، این احساس بصورت واقعی در شما ایجاد خواهد شد.
قانون جذب عشق تنها وقتی عمل می کند که فقط بر کسی که می خواهید تمرکز کنید و نه اینکه با کسی که نمی خواهید درگیری ذهنی داشته باشید. «کوین ترودو – دوره آرزوی تو دستور توست»
آیا جذب فرد خاص با قانون جذب عشق ریسک دارد؟؟!!
اگر شخص خاص مورد نظرتان هم، شما رو بخواهد که کار تمام است و نه تنها خطری ندارد بلکه خیلی زودتر از آنکه تصورش را بکنید، یکدیگر را در زندگی رویایی خود غافلگیر خواهید کرد ولی اگر شما در رویای آن شخص نباشید، تکلیف چیست؟ و اگر فرض کنیم که آن شخص هم از قانون جذب استفاده می کند، در این صورت کشمکشی طولانی و سخت بین دو درخواست بوجود می آید و هر کدام که قدرتمندتر قانون جذب را بکار گیرد، برنده است.
و یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ آیا شما دوست دارید با کسی که چندان تمایلی به زندگی با شما ندارد، با کسی که شما در رویاهایش نیستید، زندگی کنید؟؟!! آیا اصلااسم این، زندگی است؟؟!!

http://raymondhlae02847.tribunablog.com/-10516843
http://andypawe18496.shotblogs.com/-10284110
http://erickorub96396.suomiblog.com/-11491547
http://felixyyvq78888.isblog.net/-13682372
http://cesarowcd72639.blogzet.com/-10978671
http://spencerpjjf33333.amoblog.com/-18049037
http://andersonhhea12211.total-blog.com/-21423983 
http://riverqrpj55555.alltdesign.com/-16679616
http://gunnerdimo52852.canariblogs.com/-12054277
http://augustmuya96306.blogkoo.com/-15613363

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.