ترفندهای سئو برای گرفتن رتبه اول گوگل

3 ترفند برای ایجاد محتوای سئوبا کیفیت
در زیر به 3 ترفند اصلی می پردازیم که با رعایت آنها می توانید بهترین محتوای سئو را برای وب سایت یا وبلاگ خود تهیه کنید.

همیشه ایده خوبی است که کسب و کار خود را با مطالعه کامل در مورد آنچه رقبای شما انجام می دهند شروع کنید. رقبای مستقیم شما در وبلاگ خود چه می گویند؟ کدام کلمات کلیدی هدف قرار می گیرند؟ لازم است فرصت های خود را برای صحبت در مورد موضوعات مشابه شناسایی کنید و در عین حال آنها را با جزئیات بیشتر و عمیق تر در نظر بگیرید. از طرف دیگر، بهتر است حفره های محتوای آنها را پر کنید تا ظاهری منحصر به فرد و متمایز به محتوای خود ببخشید.
آیا در تحقیقات خود متوجه شده اید که وب سایت هایی که قبلاً کلمه کلیدی خاصی را هدف قرار داده اند، متن های کوتاهی نوشته اند؟ اگر احساس می‌کنید که متون طولانی‌تر برای مخاطبان مفیدتر است، از کلمات لازم برای پوشش عمیق موضوع استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که اکثر مخاطبان ترجیح می دهند تا حد امکان زمان کمتری را صرف مطالعه مقالات آنلاین کنند.
هنگام نوشتن مقاله، همیشه دسترسی را در نظر داشته باشید. با استفاده از ابزارهایی مانند SEO Writing Assistant می توانید لحن مقاله و خوانایی آن را اندازه گیری کنید.
سئو فنی
سئو چیست؟
سئوی فنی همه چیز در مورد زیرساخت وب سایت شما و قابلیت استفاده آن است. سئوی فنی مناسب این امکان را برای گوگل فراهم می کند که محتوای شما را (وقتی بخواهد) پیدا کند و اطلاعاتی را که پیدا می کند به درستی فهرست بندی کند.

اولویت های اصلی در سئو فنی چیست؟
سرعت صفحه: همه صفحات وب باید به سرعت بارگذاری شوند. گوگل همچنین صفحاتی را که دارای سرعت بالاتری هستند در اولویت قرار می دهد، زیرا پایه و اساس تجربه کاربری بهتر را فراهم می کنند.
سازگاری با موبایل: کاربران باید بتوانند به راحتی به محتوای شما از دستگاه های تلفن همراه دسترسی داشته باشند. گوگل عملکرد محتوای شما را در گوشی های هوشمند اندازه گیری می کند، بنابراین داشتن سایتی که با این دستگاه ها سازگار باشد بسیار مهم است.
رابط کاربری: گوگل می خواهد سایت هایی را به کاربران ارائه دهد که طراحی عالی و قابلیت استفاده بالایی داشته باشند. ساختار سایت شما باید به گونه ای باشد که وقتی کاربر در آن قرار می گیرد، احساس خوشایندی داشته باشد و از مرور آن لذت ببرد. از طرفی باید درک درستی از عناصر صفحه داشت و گزینه های ناوبری را به بهترین نحو و در بهترین مکان ممکن جاسازی کرد.
Schema Markup: این را می توان به عنوان زبانی که گوگل به آن صحبت می کند در نظر گرفت. نشانه گذاری طرحواره محتوای شما را به گونه ای به گوگل توضیح می دهد که برای موتور جستجو قابل درک باشد و هضم و درک آن را آسان تر می کند.

3 ترفند برای رسیدن به سئو فنی بهتر
چگونه می توان سئوی فنی یک وب سایت را به حداکثر رساند؟ این سه ترفند گزینه های عالی برای شروع شما هستند.

نسخه کپی (+) سایت خود را در فهرست گوگل بررسی کنید.
به سرعت بارگذاری سایت توجه ویژه ای داشته باشید. هر چیزی که باعث کند شدن صفحه شما می شود را مرور کنید و به ویژگی های فنی که سرعت بارگذاری را کند می کند توجه کنید. Page Speed ​​(+) یک ابزار رایگان توسعه یافته توسط گوگل است که به شما کمک می کند عملکرد صفحات وب را از نظر سرعت بارگذاری اندازه گیری کنید.
فراموش نکنید که یک فایل robot.txt ایجاد کنید.
معماری وب سایت

معماری وب سایت به نحوه سازماندهی صفحات وب اشاره دارد. با معماری صحیح وب سایت، تجربه کاربری اولین و مهمترین اولویت است. اگر یک وب سایت آسان برای پیمایش باشد و معماری مناسبی داشته باشد، کاربران زمان بیشتری را صرف آن کرده و با اجزای مختلف تعامل خواهند داشت.

وقتی به تجربه کاربری یک وب سایت فکر می کنید، کمک به بازدیدکنندگان برای رسیدن به جایی که می خواهند با کمترین کلیک ممکن ضروری است. از سوی دیگر، حرکت از نقطه A به نقطه B و سپس بازگشت به نقطه A باید تا حد امکان آسان باشد. ناگفته نماند که معماری مناسب خزیدن و فهرست بندی سایت ها را برای گوگل آسان تر می کند.

3 ترفند برای دستیابی به بهترین معماری وب سایت
اگرچه معماری وب سایت آنقدر پیچیده است که نمی توان آن را تنها در سه نکته و ترفند خلاصه کرد، نکات زیر به شما درک اولیه خوبی از آنچه باید انجام شود ارائه می دهد:

پیوندهای خیلی پیچیده برای صفحات وب خود ایجاد نکنید. گوگل لینک های تمیز و واضح را دوست دارد. از عبارات ساده، حروف کوچک انگلیسی، خط فاصله بین کلمات و کلماتی که موضوع صفحه را توصیف می کنند استفاده کنید.
استفاده از نقشه سایت خزیدن را برای گوگل آسان تر می کند. اگرچه راه های مختلفی برای ایجاد نقشه سایت وجود دارد، نقشه سایت XML رایج ترین آنهاست.
مراقب استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی باشید. استفاده از کلمات کلیدی تکراری یا بسیار مشابه نتیجه منفی و حتی جریمه شدن شما توسط گوگل را به همراه خواهد داشت.
قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان

گوگل به قابلیت اعتماد وب سایت نگاه می کند می دهد: صفحه، نویسنده و وب سایت. از طرف دیگر، گوگل ارزیابی می کند که آیا محتوای نوشته شده به طور قابل اعتماد نیاز مورد نظر را برآورده می کند یا خیر.

رویکرد E-A-T به قدری برای گوگل مهم است که اگر مستندات خط مشی سئوی شرکت را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که کلمات "تخصص"، "اعتبار" و "قابلیت اطمینان" بیش از 200 بار ذکر شده است.

حال اجازه دهید نگاهی کوتاه به هر یک از اجزای E-A-T بیندازیم:

تخصص: آیا اطلاعات ارائه شده دقیق است؟ آیا این نویسنده یا برند باید در مورد چنین موضوعی بنویسد؟
اعتبار: آیا نویسنده مقاله در رشته خود مورد احترام است؟ آیا این برند در صنعت خود شناخته شده است؟ آیا وب سایت ها، مارک ها و افراد دیگری به محتوای شما در جای دیگری لینک داده اند؟
قابلیت اطمینان: آیا برند و نویسنده مقاله معتبر است و آیا محتوا قابل اعتماد است؟
پول شما زندگی شما (یا YMYL)
YMYL یا Your Money Your Life یک مفهوم اصلی برای سیستم های ارزیابی کیفیت است. همانطور که گوگل در قوانین خود بیان می کند، این اصطلاح به صفحات یا موضوعاتی گفته می شود که "به طور بالقوه می توانند بر رضایت، سلامت، ثبات اقتصادی یا امنیت فرد در آینده تأثیر بگذارند."

به همین دلیل بسیار مهم است که صفحاتی که با موضوعات YMYL سروکار دارند واقعا معتبر و قابل اعتماد باشند. از جمله موضوعاتی که در دسته YMYL قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اخبار و رویدادهای روز
دولت و قانونگذاری
بخش مالی
بهداشت و ایمنی
تناسب اندام و سلامت
تحصیلات
خانوار و اشتغال
گوگل ادعا می کند که برای کیفیت چنین صفحاتی "استانداردهای بسیار بالایی" دارد، زیرا محتوای YMYL با کیفیت پایین می تواند مستقیماً بر سلامت خواننده تأثیر بگذارد.

هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، باید استانداردهای E-A-T و YMYL را رعایت کنید تا در موتور جستجوی گوگل به نتایج بهتری برسید. در نهایت، شما باید بهترین گزینه محتوایی را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید تا زمانی که با چالش ها، پرسش ها و مشکلاتی مواجه می شوند، در آینده به تجارت شما بازگردند.

3 ترفند برای ایجاد اعتماد و افزایش اعتماد به نفس
صفحه ای را در وب سایت خود اختصاص دهید (مثلاً صفحه درباره ما) تا نشان دهید فعالیت های برند شما در کدام رسانه پوشش داده می شود.
از نشانه گذاری نقشه سایت خود برای کمک به Google برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتوای شما استفاده کنید.
از یک صفحه در وب سایت خود برای نمایش نظرات و نظرات مشتریان استفاده کنید.
ایجاد اتصالات

لینک بیلدینگ به این معنی است که سایت های دیگر آدرس سایت شما را به خدمات سئو عنوان یک لینک در صفحات خود قرار می دهند. این به عنوان یکی از مهمترین جنبه های سئو در نظر گرفته می شود زیرا بک لینک ها اساساً می توانند به عنوان تأییدیه ای در نظر گرفته شوند که منجر به افزایش اعتبار یا اعتماد شما می شود.

هرچه دامنه های با کیفیت بیشتری به وب سایت شما پیوند داده شود، وب سایت شما از نظر گوگل اعتبار بیشتری خواهد داشت.

چرا لینک بیلدینگ مهم است؟
دریافت بک لینک یک راه عالی برای بهبود عملکرد صفحات شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل است، به شرطی که بک لینک ها از وب سایت های معتبر باشند. از طرفی لازم است لینک های داخلی ایجاد کنید و در واقع صفحات مختلف سایت شما به یکدیگر لینک شوند. با انجام این کار، گوگل می‌تواند راحت‌تر در سایت شما پیمایش کند و بفهمد کدام صفحات مهم‌تر هستند.


در سال 2012، گوگل به‌روزرسانی بزرگی در الگوریتم خود به نام «پنگوئن» انجام داد که «تقلب» را در هنگام ساخت لینک غیرممکن کرد. این بدان معناست که سایت هایی که از لینک های مختلف به صورت اسپم استفاده می کنند، به جایگاه بسیار بالایی در صفحات نتایج جستجو دست پیدا نمی کنند.

سپس در سال 2017 اعلام شد که فرآیند شناسایی و سپس نادیده گرفتن این لینک های اسپم اکنون به صورت بلادرنگ انجام می شود. این بدان معنی است که بک لینک های متعلق به سایت های بی کیفیت کاملا نادیده گرفته می شوند و به رتبه بندی وب سایت شما کمکی نمی کنند. بنابراین، هنگام ساخت لینک، باید روی کیفیت تمرکز کنید، نه کمیت.

چگونه لینک بسازم؟
یک راه خوب برای شروع فرآیند ساخت لینک، ایجاد محتوایی است که به طور طبیعی لینک های مختلفی را به دست آورد. برخی از روش های انجام کار به شرح زیر است:

ایجاد محتوای موثر و معتبر در صنعت شما
کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید و محتوا را به افراد مناسب ارائه دهید
محتوای قابل پیوند مانند اینفوگرافیک و اطلاعات دست اول را جاسازی کنید که سایت شما را به منبعی برای سایت های دیگر تبدیل می کند.
با این حال، باید در نظر داشت که لینک بیلدینگ به این آسانی نیست و شما باید یک استراتژی لینک بیلدینگ کامل داشته باشید تا این فرآیند را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

ساخت لینک شامل شناسایی افرادی است که توانایی پیوند دادن به محتوای شما را دارند (مثلاً صاحبان وب سایت، روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و موارد مشابه). شما باید محتوای خود را در مقابل چشمان آنها قرار دهید و همچنین آنها را تشویق کنید که پیوندهای مورد نظر خود را در St گمشده
5 ترفند موثر برای ایجاد محتوای جذاب که برنده لینک ها باشد
ایجاد محتوای مبتنی بر داده: محتوایی ایجاد کنید که به طور منحصر به فرد و مؤثر انواع داده ها، به ویژه داده های دست اول را تجزیه و تحلیل کند.
ایجاد محتوای عاطفی: ایجاد محتوایی که به احساسات و عواطف انسانی کمک می کند، راهی عالی برای دریافت لینک است.
طنز: اگر بتوانید موضوعات جالبی را لمس کنید و از طنزی استفاده کنید که با مخاطبانتان طنین انداز شود، چنین محتوایی می تواند فرمول برنده ای برای ایجاد لینک باشد. از طرفی با تولید این نوع محتواها می توانید توجه ها را به خود جلب کنید و در شبکه های اجتماعی سر به سوی خود معطوف کنید.
روی همکاری تمرکز کنید: محتوایی ایجاد کنید که شامل نقل قول یا مصاحبه با تأثیرگذاران و افراد برجسته در صنعت شما باشد. این محتوا به‌طور پیش‌فرض «معتبر» در نظر گرفته می‌شود، زیرا شما با افراد برجسته و مشهور در ارتباط هستید. با محتوایی مانند این، احتمالاً می توانید ارتباطات زیادی ایجاد کنید - به خصوص از طریق افرادی که با آنها شریک شده اید.
ایجاد مقالات معتبر: ایجاد این نوع محتوا کمی چالش برانگیز است، اما اگر به درستی انجام شود، مزایای زیادی به همراه دارد. اگر محتوای شما یک موضوع را به صورت گسترده و دقیق پوشش دهد، برای مخاطب ارزش ایجاد می کند و در نتیجه دریافت لینک آسان تر خواهد بود.
معرفی به عنوان اولین سیستم تبلیغات کلیدی هدفمند در ایران
قیف فروش
استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار موثر برای جذب مشتریان بالقوه یا مخاطبان علاقه مند است. به کمک این نوع تبلیغات می توان کمپین های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی های کلی مخاطب هدف سازماندهی کرد و کمپین های تبلیغاتی کاملا مرتبط با ویژگی های شخصی، رفتار و علایق مخاطب ایجاد کرد. این در نهایت باعث افزایش نرخ تبدیل و فروش می شود.

یکی از پلتفرم های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند است. با استفاده از هوش مصنوعی بهترین و مرتبط ترین تبلیغات کلیدواژه هدفمند را بر اساس کمپین های تجاری فعال به کاربران نشان می دهد. این پلتفرم با شبکه گسترده ای از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و استخدامی کار می کند. با توجه به اینکه شبکه بیشتر بر روی وب سایت های بزرگ دانشجویی، آموزشی و اجتماعی کشور متمرکز است و جوانان و دانش آموزان کشور از کاربران خوب اینترنت هستند، با استفاده از تبلیغات کلیدواژه هدفمند می توان تمرکز را به گروه ها و در مورد انتشار آگهی هدف قرار دادن شبکه نسبتا بزرگ ناشران شریک به کسب و کار اجازه می دهد تا شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان اینترنت را هدف قرار دهد.

علاوه بر این، سیستم آمار با استفاده از سیستم آماری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس در تشخیص کلیک های صحیح و غیر تکراری بسیار دقیق است.

خدمات در دو تب به کاربران ارائه می شود: "ناشر" و "تبلیغ کننده". نمونه ای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده می کنید که شامل مجموعه ای از بنرهای تبلیغاتی با سایز و حجم کم می باشد. این بنرها کاملاً با موضوع نوشته شده در وبلاگ - در اینجا «مقالات و منابع دیجیتال مارکتینگ» مرتبط هستند.

بنر
قسمت دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ کننده» به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. یکی دیگر از مزایای این روش تبلیغاتی نرخ تبدیل بالای آن است زیرا این تبلیغات فقط به مخاطبان هدف نشان داده می شود و در نتیجه افراد بیشتری تشویق به استفاده از محصولات و خدمات کسب و کار شما می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.