چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

خدمات شتاب دهی سایت کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد
بعد از اینکه با استفاده از این مقاله افزایش سرعت سایت محمد جانبلاغی برخی از ترفندها و بهبودهای لازم را در وب سایت خود انجام دادید، حتماً از پیشنهادات گوگل و محمد جانبلاغی برای تعیین اهداف و آزمایش عملکرد خود استفاده کنید. اگر بزرگترین موتور جستجوی دنیا، گوگل، تعاریف و استانداردهایی برای وب سایت ها دارد که می تواند از رقبای شما پیشی بگیرد و شما را موفق کند، بد نیست به نظرات آن توجه کنید!

چگونه سرعت وب سایت خود را افزایش دهیم؟
سرعت بارگذاری صفحه و بهبود تجربه کاربری سایت شما به عوامل زیادی بستگی دارد. در اینجا ما نگاهی به 20 مورد از بهترین راه ها برای افزایش سرعت سایت و خدمات افزایش سرعت سایت محمد جانبلاغی می پردازیم و کاهش زمان بارگذاری و بهبود عملکرد سایت می اندازیم.
فقط لطفا از تعداد زیاد این راه حل ها نگران نباشید، به هر حال هرکی طاووس می خواهد (رتبه گوگل بالا و فروش بیشتر) مثل هند می کشد! لازم به ذکر است که این موارد لازم برای بهبود سرعت سایت را نمی توان در یک روز انجام داد. حتی ممکن است برخی از این کارها را خودتان انجام داده باشید و بنابراین خیلی زودتر به جایگاه مناسبی در گوگل ارتقا پیدا خواهید کرد.

تعداد کل درخواست های HTTP را کاهش دهید.
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط یاهو، 80 درصد از زمان بارگذاری یک صفحه وب سایت صرف دانلود قسمت های مختلف آن مانند تصاویر، شیوه نامه ها (یکی از مفیدترین عناصر وب می شود که یکی از مزایای آن ایجاد فایل و قالب رایج و استفاده از آن در تمام صفحات یک وب سایت) و اسکریپت ها (فایل هایی که بر روی هاست نصب می شوند و وظیفه خاصی را تحت وب یا سرور انجام می دهند). از آنجایی که یک درخواست HTTP برای هر یک از این بخش‌ها ایجاد می‌شود، هر چه صفحه شلوغ‌تر و سنگین‌تر باشد، زمان بیشتری برای بارگذاری طول می‌کشد.

اولین قدم برای به حداقل رساندن درخواست های HTTP این است که با استفاده از ابزارهای خاص، وضعیت فعلی سایت خود را از نزدیک نظارت کنید. به عنوان مثال، در مرورگر گوگل کروم، می توانید با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده، تعداد درخواست های HTTP در وب سایت خود را کنترل کنید. پیشنهاد می کنیم به کار با این ابزار عادت کنید. به سادگی روی صفحه‌ای که می‌خواهید آنالیز کنید کلیک راست کنید، Inspect Element را انتخاب کنید و Network را از پنلی که در سمت راست صفحه ظاهر می‌شود انتخاب کنید.

فایل ها را ترکیب کنید و آنها را کوچک کنید.
فایل های CSS، HTML و JS (جاوا اسکریپت) بسیار مهم هستند زیرا ظاهر سایت شما را مشخص می کنند. علاوه بر این، زمانی که کاربر از سایت شما بازدید می کند، این فایل ها درخواستی را به مجموعه درخواست سایت اضافه می کنند. هنگامی که با استفاده از راه حل ذکر شده در مورد قبلی با برخی از پرس و جوهای سایت خود آشنا شدید، زمان کاهش و بهینه سازی آنها فرا می رسد. بهینه سازی فایل ها (فایل های کوچکتر و کد مرتب تر) نقش اساسی در افزایش سرعت و بهبود رتبه سایت ایفا می کند. ترکیب و فشرده سازی این فایل ها حجم و تعداد کلی آنها را کاهش می دهد.


گاهی اوقات قالب از پیش ساخته ای که انتخاب کرده اید به دلیل کدنویسی نادرست سرعت سایت شما را کند می کند. بنابراین، قالب تمام شده لزوماً با قالب سریع و بهینه یکسان نیست. فشرده سازی و ترکیب به زبان فنی تر: در این فرآیند کدهایی شامل فاصله، فاصله سفید، شکست خط و توضیحات حذف شده و همه کدها باید به صورت خلاصه نوشته شوند. هر کد غیر ضروری اندازه صفحه را افزایش می دهد. علاوه بر این، ترکیب فایل‌های CSS و JS درخواست‌های HTTP را کاهش می‌دهد.

اگر وب سایت شما بر روی وردپرس اجرا می شود، یکی از بهترین افزونه های فشرده سازی فایل WP Rocket است. در این افزونه در تب Static Files می توانید فایل هایی را که می خواهید ترکیب و فشرده کنید انتخاب کنید.

سرعت سایت وردپرس
اینها شامل فایل های HTML، CSS، جاوا اسکریپت و فونت های گوگل است. برای افزایش سرعت سایت و دریافت بهترین خدمات افزایش سرعت سایت به صفحه خدمات سرعت سایت محمد جانبلاغی مراجعه کنید.هر چه عناصر سبک تر و کمتری در صفحات سایت خود داشته باشید، مرورگر کاربر درخواست های HTTP کمتری ارسال می کند. به این ترتیب سرعت سایت تا حد زیادی بهبود می یابد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.