طراحی سایت با تمام امکانات

سلام دوستان عزیز. امروز مقاله ای در مورد طراحی سایت با تمام امکانات چیست آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

طراحی سایت چیست؟

ساخت یک وب سایت یک فرآیند استاندارد سه مرحله ای است.
مرحله اول طراحی گرافیک است که یک گرافیست با نرم افزارهای موجود مانند فتوشاپ، ایکس دی و ... آن را طراحی می کند. در این مرحله فقط طراحی گرافیکی انجام می شود و نیازی به کدنویسی نیست.

مرحله بعدی طراحی سایت با تمام امکانات شروع کد نویسی است، یک برنامه نویس که اصطلاحا به آن front-end می گویند، شروع به کدنویسی و ایجاد یک طرح گرافیکی می کند و آن را به یک صفحه HTML قابل باز شدن در مرورگرها تبدیل می کند.

مرحله بعدی مربوط به پویایی سایت است و به آن بک اند سایت می گویند. توضیح مختصری که در اینجا می توان ارائه داد این است که در قسمت قبل تمامی اطلاعات سایت مانند عکس و نوشته ثابت بود اما در این قسمت داده های پویا و پویا به سایت اضافه می شود.

طراحی سایت چیست؟


تاریخچه طراحی سایت
تحقیق در مورد تاریخچه طراحی وب سایت با توجه به اینکه یک مهارت جدید است طراحی سایت با تمام امکانات و نسبت به سایر رشته ها جدید تلقی می شود، ملاحظات خاصی دارد و به هر حال این سوال ریشه در فعالیت های فردی افرادی دارد که در این زمینه در سراسر جهان فعالیت می کنند.

راه اندازی سایت و طراحی سایت

تیم برنرز لی اولین پروژه را به عنوان طراحی اولین وب سایت در سال 1989 آغاز کرد که منجر به ایجاد شبکه جهانی وب شد که از اوایل سال 1991 آغاز شد و تا سال 1993 ادامه داشت.
اینترنت در ابتدا شامل چند متن و عکس بود و در آن زمان همان تصاویر اولیه برای افراد جالب جذاب بود. در آن روزها هیچ روش و فرمولی وجود نداشت که اجزای طراحی وب سایت خاصی مانند گرافیک یا چند رسانه ای داشته باشد.
موتور جستجوی Mosaic تنها موتور جستجویی بود طراحی سایت با تمام امکانات که در آن زمان برای نمایش تصاویر و متن وجود داشت.سپس برای اطمینان از سازگاری و جهانی بودن طراحی سایت www، کنسرسیوم جهانی به نام W3C در سال 1994 ایجاد شد.
و در حال حاضر، همانطور که این مقاله را می خوانید، W3C همچنان مسئول ایجاد استانداردها در زمینه طراحی وب سایت است.

طراحی سایت چیست؟

اولین شرکت طراحی سایت

Netscape Communication اولین شرکتی بود که توسط فردی به نام اندرسن در سال 1994 با رویکردی در طراحی وب سایت تأسیس شد. مرورگر نت اسکیپ نیز همراه با آن معرفی شد. آنها نظرات شخصی خود را بدون در نظر گرفتن روش های استاندارد آن زمان اعمال می کردند و این برچسب ها به صورت تغییر رنگ یا تغییر شکل متون مقدس اجرا و اعمال می شد.
و این آغاز جنگ موتورهای جستجو بین مایکروسافت و نت اسکیپ بود که از سال 1996 تا 1999 ادامه یافت و هر دو غول در زمان خود متخصص بودند. نبرد برای تسلط بر موتورهای جستجو و این رقابت مقدمه ای برای بسیاری از پیشرفت های جدید در طراحی وب سایت از جمله CSS و بهبود ظاهر صفحات وب بود. جاوا اسکریپت همچنین یک ویژگی بود که برنامه نویسان به طراحی سایت با تمام امکانات صفحات وب اضافه کردند، همانطور که HTML پویا بود.
می توان گفت جنگ موتورهای جستجو رشد و توسعه طراحی وب سایت را تسریع کرد.

طراحی سایت چیست؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.