آموزش سئو سایت به صورت کامل

هدف سئو کمک به سایت‌ها در بدست آوردن رتبه ی بالا در نتایج جستجوی طبیعی موتورهای جست و جو است. نمایش دادنتعداد زیادی صفحات مرتبط با موضوع مورد جست و جو دارای امتیازات زیادی هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را می یابد و موتور جستجو قابل اعتماد می گردد چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می دهد. زمان کلید طلایی باز کردن قفل سئو به شماره می رود؛ کلیدی که در کنا دانش، تخصص و مهارت تکمیل شده و مشکل گشایی می کند. بسته به ترافیک و وزن رقابت عملیات سئو ممکن است از چند ماه تاچندسال زمان بر باشد. در دراز مدت و با نمایان شدن آثار سئو وب سایت شما دیده خواهد شد و مسلما دستان نامرئی دنیای دیجیتال بابهای جدیدی را به دنیای کسب و کارتان خواهد گشود.
برای وب سایت ها بودن در صفحه ی نخستین سئوی سایت جانبلاغی نتایج جست و جوها به ویژه سه لینک ابتدایی که سهم 58/4 درصدی از بازدیدها را به خودشان اختصاص داده اند بسیار حائز اهمیت است.
پژوهشگران معتقدند افرادی که فعالیت بهینه سازی را انجام می دهند باید از آخرین تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای جستجو آگاه باشند و عواملی که باعث می شود ترافیک سایت افزایش پیدا نماید را بشناسند و به کار بگیرند. و از کلماتی که کاربران بدنبال آن می گردند آگاهی داشته باشند.
در یک کلام سئو سایت خود را به افراد متخصص بسپارید تا نتیجه ی دلخواه حاصل شود. ضمانت ما سابقه و حسن شهرت ماست.اعتماد شما افتخار ماست.
تحقیقات و بررسی هایی که در حوزه جست و جوهای اینترنتی انجام شده نشان می دهد 93% از کاربران اینترنتی که با موتورهای جستجو مطلبی را سرچ می کنند،در همان صفحه اول نیازشان برآورده می شود.
معمولا در یک تجارت،محصولات و خدمات همان طوری معرفی و تبلیغ نمی شوند که مشتریان آن ها را می شناسند.در این بین ابزارها،شیوه ها و برنامه هایی هستند که می توانند کمک کنند تا بهترین واژه ها و عبارات را برایseo انتخاب شود.با خدمات رایگان adword که شرکت گوگل ارائه می کند به راحتی و سریع می توان یک تخمین کلی از واژه های رایج که کاربران در جست و جویشان به عنوان کلمات کلیدی استفاده می کنند به دست آید.
آمار نشان میدهد که بیش از 90 % کاربران اینترنت دست کم از یک موتور جستجو ، برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند. وقتی که یک کاربر اینترنت ، عبارتی را مورد جستجو تایپ می کند ، فهرستی از سایتهای حاوی آن عبارت ، برای وی نشان داده می شود. موتورهای جستجو (Searchn Engines) عموما هزاران و بلکه میلیونها نتیجه را باز میگردانند . ولی معمولا 10 نتیجه در صفحه نخست دیده می شوند.
آمارها حاکی از آن است که تنها 7% کاربران ، از صفحه های سوم به بعد نتایج را مرور می کنند. این موضوع اهمیت رسیدن به ده رتبه اول یا همان (Top ten) را نشان می دهد ، که هدف بسیاری از وب مستر ها و صاحبان سایتهای اینترنتی ، قرار گرفتن در بین این ده گزینه است. به ویژه در مورد سایتهای تجاری ، این موضوع اهمیتی چند برابر پبدا می کند.

برتر بودن در نتایج جستجو ، مشتریان زیادی را به وب سایت شما هدایت خواهد کرد. بر اساس آمارها :
۸۷ در صد بینندگان وب سایت ها ، از طریق موتورهای جستجو وارد آن وب سایت شده اند.
۷۳ در صد معاملات آنلاین ، به وسیله موتورهای جستجو آغاز می شود.
۳.۵ بیلیون وب سایت ، با هم در حال رقابت بر سر پول هستند ، اما واقعیت این است که کسری از یک درصد این سایت ها ، به صفحه اول موتورهای جستجو راه می یابند.

و اما پاسخ به سه سوال کلیدی درباره ی سئو وب سایت ها:
1.استراتژی (seo) شامل چه مواردی باید باشد؟
ممکن است زمانی که سایت خود را ایجاد کرده بودید، بسته به هدف خود و مشتریان احتمالی که به سایتتان مراجعه می کردند، یک برنامه استراتژی سئو را اجرا کرده باشید، اما همانطور که می دانید تکنولوژی هر دقیقه و هر لحظه در حال پیشرفت است .
بسیاری از شرکت ها و مجموعه های بزرگ، حداکثر سالیانه برای بهینه سازی وب سایت خود، برنامه استراتژی سئو را بسته به شرایط و نیاز و هدفشان تغییر می دهند.
2.رقیبان شما برای سئو خود چه کارهایی کرده اند؟
اینکه بدانید رقیبانتان چه کاری هایی انجام می دهند، خیلی مهم است چرا که نباید از رقبایتان عقب بمانید. بررسی استراتژی سئو آنها به شما اطلاعات خیلی خوبی می دهد. مثلا اینکه که سایت آن ها برروی چه کلمات کلیدی بیشتر از بقیه تمرکز دارد یا بازاریابی محتوای آنها چگونه است و ... .
3.مشتریان شما کجا هستند و چه سلایقی دارند؟
دنیای ارتباطات و عصر تکنولوژی با سرعتی سرسام آور در حال حرکت رو به جلو گام بر می داردو در میان موفقیت ازان کسی است که به موقع خودش رابه آن برساندعصر تبلیغات کاغذی هم همانند عصر چرتکه به سرآمده؛ تبلیغاتی نظیر تراکت، بنر و ... شاید گاهی کمک کننده باشند ولی یارای رقابت با بهینه سازی سایت و سئو را قطعا ندارند. مگر چند نفر پیدا می شوند که از سر نیاز و نه از روی عادت تراکت های تبلیغاتی را دریافت کنند یا فرصت ایستادن و مطالعه کردن بنرهای تبلیغاتی یا بیلبوردها را در دنیای پرمشغله ی امروز داشته باشند ؟!
امروزه تلفن های همراه به بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده اندو در بسیاری از فعالیت های روزانه مانند خرید، وبگردی، ارتباط با دوستان وغیره، مورد استفاده قرار می گیرند. خیلی مهم است که سایت شما به صورت رسپانسیو یا واکنشگرا طراحی شده باشد که بی شک بر سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار است.
البته با استفاده از گوگل آنالیتیک ، می توانید متوجه شوید دوره آموزش سئو جانبلاغی که بیشتر مخاطبان سایت شما با استفاده از کدام ابزار وارد شدند و با توجه به آن استراتژی سئو خود را تایین کنید. سلیقه و روحیه ی مشتریان خود را حتما در نظر بگیرید؛ تاثیر مناسب بر روی مشتریان جزئ اصلی ترین رسالت های یک فروشنده خوب است.
حتی می توانید کسانی را که در سایت شما ثبت نام کرده اند را بررسی کنید و سپس ببینید که هر کاربری به طور میانگین چند دقیقه در یک صفحه می ماند و اثرپذیری هر کدام را به دقت مورد بررسی قرار دهید و ...

در یک کلام برای بهینه سازی و سئو وب سایت خود به افراد متخصص مراجعه کنید؛ کسانی که علاوه بردانش تخصصی، از مهارت و تجربه ی کافی برخوردار باشند. سیستم سئو در شکل امروزی بسیار پیچیده و حساس است و زمان و صبر و شکیبایی می طلبد.به روز بودن یکی از مهم ترین ویژگی های یک سئوکار خوب است؛ کسی که با سئو سفید و بدون دور زدن موتورهای جست و جو و از راه درست شما را به صفحات و لینک های ابتدایی گوگل و سایر موتورهای جست و جو برساند.به خاطر داشته باشید بنا بر اعلام رسمی خود گوگل، هیچ شرکت یا شخصی نمی تواند زمان دقیقی برای رسیدن به صفحه ی اول گوگل تایین کند و مطالبی که در این زمینه عنوان می شود و بعضا به طور کتبی تعهد می گردد به هیچ عنوان مبنای علمی ندارد چرا که سئو در واقع اعتباردهی فنی گوگل به سایت و کسب و کار شماست. ولی این امکان وجود دارد که متخصص سئو با توجه به ترافیک کلمات انتخابی شما، میزان رقابت در عرصه ی سئو در صنف کاری شما، میزان غنی بودن محتوای سایتتان و المان های دیگری نظیر آنچه گفته شد، بازهی زمانی تقریبی را برای شما تعریف کند. پیشنهاد ما بر این است که بجای توجه به تعهدات کاغذی و بعضا پوچ، به سابقه ی کاری، حسن شهرت و نمونه کارهای قبلی شرکت طرف قرارداد خود توجه کنید؛ قطعا نتیجه ی بهتری خواهید گرفت...

https://www.trahysite.ir/seo-training-course/

https://www.trahysite.ir/seo-services/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.