کسب و کار اینترنتی و آنلاین


طرز کار به این شکل باشه که بعد از طراحی اپلیکیشن، شما به تمامی مشتریانتون که میان و ازتون خرید می کنند میگید که از این به بعد نیازی نیست که برای خرید بصورت حضوری بیان و می تونند از اپلیکیشن سوپر مارکت شما خریدشون رو بصورت اینترنتی انجام بدن ، و شما بعد از دریافت سفارش ، کالاهای مورد نیاز رو براشون با پیک می فرستید ! دیدید چقدر آسون بود؟! بهتون قول میدم اگه سوپر مارکتی این کارو انجام بده فروشش حداقل ۵ برابر بشه و برای چند نفر هم شغل ایجاد بکنه.

یک کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه نیاز دارد؟
یک کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه نیاز دارد ؟
کسب و کار اینترنتی چیست؟
همیشه اولین سوالی که به ذهن آدم میرسه اینه که برای شروع فلان کار چقدر سرمایه لازمه ؟ برای کسب و کار اینترنتی نمیشه دقیق جواب این سوال رو داد ، چون به هرحال حوزه کارهای اینترنتی خیلی گسترده است برای مثال شما اگه بخواید یک کسب وکار اینترنتی مثل دیجی کالا راه اندازی کنید باید سرمایه قوی داشته باشید ولی اینم بگم که کسب و کار آنلاین از دسته کارهاییه که می تونید بدون سرمایه اولیه هم راه اندازی کنید. برای بعضی از کسب و کار های اینترنتی تنها سرمایه شما یک لب تاب یا کامپیوتر یا حتی موبایل و یک اینترنت پر سرعت است .

شروع کار اینترنتی با نویسندگی
شروع کار آنلاین با نویسندگی
کسب و کار اینترنتی چیست؟
یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت که با سرمایه بسیار کم میشه شروع کرد وبلاگ نویسی و نویسندگی است ، شاید باورتان نشود ولی افرادی هستند که از وبلاگ هایشان در آمدهای میلیون دلاری دارند! اگه دست به قلم هستید و می تونید نویسندگی کنید همین الان دست بکار شوید و یه سرچ کوچیک توی گوگل دوست داشتنی انجام بدید، متوجه می شید که اونقدر سایت و بلاگ هستند که به نویسنده حرفه ای نیاز دارند و شما برای شروع می تونید برای این سایت ها به صورت دورکاری نویسندگی کنید.

در یک قدم حرفه ای تر می تونید برای خودتان وبلاگ مستقل راه اندازی کنید و راجع به هر موضوعی که تخصص دارید خیلی با حوصله شروع به تولید مقالات با ارزش کنید، بهتون قول میدم خیلی زود اونقدر وبلاگتون پر مخاطب بشه که حتی خیلی از سایت ها بهتون پیشنهاد بدن که تبلیغاتشون رو توی وبلاگتون بذارید و خیلی زود به درآمد های میلیونی برسید.

روش های مختلف کسب و کار اینترنتی چیست ؟
راه های خیلی زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود داره ، شما هر کاری رو می تونید به صورت اینترنتی انجام بدید، یکی از کارهایی که خود من فکرشم نمیکردم حداقل تا ۲۰ سال آینده اینترنتی بشه همین تاکسی های آنلاین بود که دیدید چقدرم سریع جای آژانس ها و تاکسی های قدیمی رو گرفت!

پس گستردگی کسب و کار آنلاین بسیار بالاست ، بازهم بخوام مثال بزنم ، شما می تونید از فروش کالاهای فیزیکی در اینترنت کسب درآمد کنید مثلا شما نقاش هستید و از چهره و منظره ها نقاشی می کشید می تونید یک سایت راه اندازی کنید و از مشتریانتون یک عکس دیجیتال بگیرید و بعد از نقاشی کردن، عکس رو روی یک تابلو نصب کنید و با پست برای مشتریتون بفرستید.

یک مثال دیگه اینکه شما در نرم افزار فتوشاپ حرفه ای هستید ، می تونید از همین حرفه یک کار اینترنتی موفق راه اندازی کنید می تونید یک سایت آموزش حرفه ای فتوشاپ راه اندازی کنید و فیلم هایی رو از آموزش ها ضبط کنید و برای فروش بذارید، یکی از موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی همین آموزش اینترنتی تخصص ها است.

پیشنهاد ویژه: مقاله راهنمای کامل کسب درآمد از تلگرام را از دست ندهید.

حوزه های مختلف کسب و کار اینترنتی چیست؟
کسب و کار های آنلاین شامل حوزه های گوناگونی است که در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باید حوزه فعالیت خود را مشخص کنید.

به عنوان نمونه کسب و کار های اینترنتی هستند که کار واسطه گری رو انجام میدن مثل سایت تم فارست که یک سایت برای فروش قالب های وب سایت و فایل های مورد نیاز طراحی سایت است، نمونه ایرانی از سایت های واسط رو بخوام بگم سایت کافه بازار که واسط بین طراح های اپلیکیشن و کاربرانی که اپلیکیشن هارو برای کارهای مختلفی نیاز دارند است.

یا کسب و کارهایی در اینترنت هستند که کارشان فقط تبلیغات است و تبلیغات دیگر کسب و کارها رو انجام میدن یک نمونه ایرانی از این مدل کسب درآمد اینترنتی شرکت آی نتورک است که در این زمینه خیلی هم موفق بوده است.

یک مورد دیگه از حوزه های کار و کسب اینترنتی ، سایت هایی هستند که کلا کارشان مشاوره دادن است یعنی متخصصانی از حوزه های گوناگون دارند و به مشتریاشون مشاوره میدن.



http://israelhiji29639.shotblogs.com/-10320587
http://lorenzoklhc33222.blogzet.com/-11018281
http://landenkzhj51851.uzblog.net/-11136868
http://daltonhgdy11011.mybjjblog.com/-11206860
http://johnnydebr99999.blogdigy.com/-10593138
http://jasperqtqf14566.isblog.net/-13724695
http://juliuswwyh07304.canariblogs.com/-12095534
http://garrettnqok55666.alltdesign.com/-16723208
http://jeffreyoqpl28283.blogkoo.com/-15656494
http://beaufpwy38546.amoblog.com/-18093518
http://beckettwwur89999.blogdon.net/-13045420
http://lorenzommkt69000.total-blog.com/-21469989

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.