روش افزایش بازدید سایت

ایجاد بک ‌لینک
بک لینک‌ها بخش مهم دیگری از سئو هستند که می‌توانند در بالا بردن بازدید سایت شما نقشی مهم ایفا کنند. زمانی که یک سایت دیگر به سایت شما لینک می‌دهد، سیگنال‌هایی به گوگل می‌رسد که نشان از ارزشمند بودن سایت شما دارد و می‌گوید سایت شما با کلمات کلیدی که روی آنها لینک شده مرتبط است.
علاوه بر این بک لینک‌ها می‌توانند ترافیک زیادی را به سمت فروشگاه اینترنتی شما سرازیر کنند. کاربران با کلیک کردن روی لینک موردنظر به سایت و فروشگاه شما می‌رسند و احتمالا پایان این مسیر منجر به خرید می‌شود.
برای گرفتن بک لینک حتما نیازی نیست هزینه کنید و امکان دریافت بک لینک به صورت رایگان از منابع مختلف وجود و باید این کار را به صورت اصولی انجام دهید.

۵- چشم از رقبا برندارید
بررسی رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهمترین روش‌هایی است که برای افزایش بازدید سایت خود باید انجام دهید. باید تلاش کنید بفهمید منابع اصلی ترافیک دریافتی رقبا از کجاست و مخاطبان آن بیشتر در کدام کانال‌های بازاریابی قرار دارند.
یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که سایت رقبا را در ابزار الکسا وارد کنید و به بخش Upstream Sites بروید تا ببینید کدام سایت‌ها قبل از صفحه فرودِ سایت رقبا بازدید شده‌اند.
اگر دیدید گوگل در صدر این فهرست بود متوجه می‌شوید که از تبلیغات گوگل ادز و سئو استفاده کرده‌اند. اگر فیسبوک یا پلتفرم‌های دیگر منبع ترافیک ورودی رقبا بودند، باید سراغ تبلیغات در این بسترها بروید. یا اگر دیدید بیشترین ترافیک ورودی از سمت یکی از بلاگ‌های فعال در این حوزه بوده‌ است، شما نیز باید استراتژی خود را روی همکاری با چنین بلاگ‌هایی معطوف کنید.

۶- بهینه‌سازی محتوای سایت براساس کلمات کلیدی طولانی
با اینکه ممکن است هنگام تحقیق کلمات کلیدی به کلمات کوتاه برسیم و بخواهیم روی آنها کار کنیم، اما نباید از کلمات کلیدی بلند (Long Tail Keywords) نیز غافل شویم. این کلمات خاص می‌توانند ورودی خوبی برای ما داشته باشند و در بالا بردن بازدید سایت کمک کنند.
از آنجایی که این کلمات خاص هستند شانس بیشتری برای رتبه‌گرفتن دارند؛ چرا که هنوز رقبای زیادی سمت آنها نرفته‌اند. نه‌تنها رتبه گرفتن در کلمات کلیدی بلند و مرتبط ساده‌تر است، بلکه امکان حدس‌زدن قصد جستجوکننده نیز راحت‌تر خواهد بود.
زمانی که تجربه کاربری سایت خود را متناسب با قصد جستجوکننده ایجاد می‌کنید، پس محتوای شما هم بیشتر متناسب با چیزی است که او دنبالش می‌گردد. این روش در افزایش بازدید جستجوی گوگل به صورت ارگانیک از سوی گروهی از کاربران هدف خیلی خوب جواب می‌دهد.

۷- اضافه کردن محتوا یا محصول روی سایت به صورت روزانه
از آنجایی که یکی از عوامل مهم گوگل برای رتبه‌بندی میزان تازه‌بودن محتواست، بنابراین به‌روزرسانی دائمی محتوای سایت به صورت روزانه می‌تواند خیلی مفید باشد. این کار نه‌تنها برای سئو خیلی خوب است، بلکه دلیلی برای بازگشت و بازدید دوباره کاربران از سایت خواهد بود. اگر آنها بدانند که هر روز چیز جدیدی بری کشف کردن در سایت شما وجود دارد، بیشتر ترغیب می‌شوند که هر روز به سایت‌تان سر بزنند.

بیشتر بخوانید: استراتژی محتوا چیست؟

۸- انتشار محتوای اختصاصی روی سایت
راه‌اندزای بلاگ، برگزاری دوره رایگان، انتشار فایل‌های ارائه، برگزاری وبینار و انتشار دیگر محتوای مرتبط در سایت کمک زیادی به شما خواهد کرد. اگر بتوانید طبق برنامه پیش بروید و محتوای خود را به صورت اختصاصی منتشر کنید، کاربران دلیلی برای بازگشت به سایت شما خواهند داشت.

۹- برگزاری آزمون و انتشار نتایج
آزمون‌ها یکی از موثرترین ابزارهای تولید سرنخ هستند که در آمیخته بازاریابی محتوایی خیلی کاربرد دارند. نرخ تبدیل آزمون‌ها و مسابقات پرسش و پاسخ بسیار بالاست و نه‌تنها می‌توانید از ایمیل‌های به دست آمده برای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، بلکه اطلاعات خوبی از جواب‌های کاربران به دست می‌آید.
اما اگر بخواهیم در مورد افزایش بازدید سایت صحبت کنیم، باید بگوییم کاربران نه‌تنها زمان خوبی برای شرکت در آزمون مورد نظر صرف می‌کنند، بلکه نتایج را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا هر پلتفرم دیگری به اشتراک می‌گذارند و باعث می‌شوند بازدید سایت شما افزایش پیدا کند.

۱۰- سراغ پادکست بروید
این روزها بازار پادکست در ایران نیز خیلی بهتر از گذشته شده است و شاهد پادکست‌های حرفه‌ای و جذابی هستم. پادکست‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی داشته باشند و در نتیجه این مخاطبان برای حمایت از شما و شنیدن پادکست‌های‌تان به صورت ناخودآگاه بازدید سایت شما را بالا می‌برند.

اهمیت پادکست:
افزایش آگاهی از برند: ممکن است کاربران ابتدا شما را از طریق پادکست‌های‌تان بشناسند و سپس به سایت شما مراجعه کنند.
ایجاد رابطه با مشتریان: شما می‌توانند از طریق محتوای پادکست خود برای مشتریان‌تان ایجاد ارزش افزوده کنید. ضمن اینکه می‌توانید با ارائه محتوای تعاملی و جذاب کاری کنید که تجربه لذت‌بخشی از برند شما داشته باشند.
بهبود سئو: این روزها پادکست در بهبود سئو اهمیت زیادی دارد و چون کدهای صوتی شما در سایت جاسازی می‌شود فرصت خوبی برای بهبود وضعیت سئو خواهید داشت.
بیشتر بخوانید: آموزش جامع تولید و ساخت پادکست

۱۱- نوشتن در بسترهای رایگان نشر محتوا
یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که محتوایی را بنویسید و روی پلتفرم‌های رایگان انتشار محتوا نظیر ویرگول، مدیوم یا لینکدین منتشر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای سایت خودتان بک لینک بسازید یا اینکه از کاربران بخواهید مطالب تکمیلی و جذاب‌تر را در سایت‌تان دنبال کنند.

۱۲- انتشار محتوا در بسترهای ویدیویی
محتوای ویدیویی را باید بهترین نوع محتوا برای تعامل با مخاطبان بدانیم. از این رو تلاش کنید برخی از محتواهای خود را به صورت ویدیویی بسازید و برای بالابردن بازدید سایت آنها را در پلتفرم‌های رایگانی چون آپارات، یوتیوب، تماشا و… منتشر کنید. اگر بتوانید حداقل هفته‌ای یک ویدیو منتشر کنید، ترافیک سایت‌تان افزایش خوبی خواهد داشت.

۱۳- از قابلیت پست مهمان استفاده کنید
اگر این امکان را دارید که دیگران بتوانند برای شما مطلب بفرستند یا محتوای خود را روی سایت شما منتشر کنند، حتما از این ظرفیت استفاده کنید. پست مهمان دو ویژگی خیلی خوب دارد؛ یکی اینکه شما می‌توانید برخی از پست‌های‌تان را به صورت مهمان در بسترها و سایت‌های پرمخاطب منتشر کنید و دوم اینکه دیگران می‌توانند از سایت شما برای انتشار پست مهمان استفاده کنند.
این کار نه‌تنها باعث افزایش بازدید سایت می‌شود، بلکه میزان تعامل و مشارکت مخاطبان را نیز بالاتر می‌برد. البته باید حواستان باشد که قوانین پست مهمان را به‌درستی رعایت کنید. در این صورت به خوبی می‌توانید از ظرفیت بک لینک برای بالابردن بازدید سایت خود استفاده کنید.

 http://sethmpnj55544.blogzet.com/-11016107
http://elliottmmjf33333.tribunablog.com/-10553569
http://elliotprpk68466.blogdigy.com/-10589294
http://dantetnwv73961.mybjjblog.com/-11202942 
http://rylanjkhc22222.suomiblog.com/-11528225
http://spencerrroj55544.uzblog.net/-11133290
http://felixvwtp77766.canariblogs.com/-12091411
http://franciscodjki32074.tblogz.com/-11091921
http://andressxvt52831.blogdon.net/-13041466
http://cashyjmi05051.blogkoo.com/-15652222
http://spencerqrpm66667.alltdesign.com/-16718908
http://trentonkrwv62616.isblog.net/-13720672
http://erickmwaa97307.total-blog.com/-21465533
http://caidenyayj66666.amoblog.com/-18089280

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.