تکنیک های برای افزایش بازدید سایت


۱۴- قدرت شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید
یکی از مهمترین کارهایی که برای افزایش بازدید سایت می‌توانید انجام دهید استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن قوانین هر پلتفرم لینک سایت یا پست‌های خود را قرار دهید و از این طریق بازدید ارگانیک و رایگان بیشتری جذب کنید.
اگر فروشگاه اینترنتی داشته باشید نیز می‌توانید با استفاده از بازاریابی محتوایی محصول خود را تبلیغ کرده و در نهایت با استفاده از لینک موردنظر مخاطبان را به سمت صفحه محصول و خرید آن سوق دهید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی در اینستاگرام ؛ ۹ تکنیک برای اثربخشی کمپین‌ اینستاگرام مارکتینگ

۱۵- لینکدین را فراموش نکنید
شاید برخی تصور کنند لینکدین فقط شبکه اجتماعی متخصصین است و بیشتر برای بازاریابی B2B به درد می‌خورد، اما در واقع لینکدین یکی از بهترین بسترهای نشر رایگان محتوا و دریافت ترافیک برای سایت است. شما می‌توانید با انتشار محتوای جذاب در لینکدین برای سایت یا فروشگاه اینترنتی خود ترافیک بیشتری جذب کنید.

۱۶- اضافه کردن دکمه به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی
اضافه کردن دکمه به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی در کنار پست‌های بلاگ، صفحه محصولات، تصاویر و دیگر محتوای سایت به کاربران کمک می‌کند تا خیلی ساده بتوانند محتوای شما را همراه با لینک آن به اشتراک بگذارند. همین کار در بالا بردن بازدید سایت شما نقش مهمی دارد؛ چراکه دیگران نیز روی آن لینک کلیک کرده و وارد سایت‌تان می‌شوند.

۱۷- ایمیل مارکتینگ، ابزاری جادویی
با استفاده از ایمیل مارکتینگ و قراردادن لینک در پیام‌های ارسالی می‌توانید ترافیک بیشتری را برای سایت و فروشگاه‌ اینترنتی خود دریافت کنید. در حالی که برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام در قراردادن لینک خیلی حساس هستند، اما ایمیل مارکتینگ بهترین کانال برای این کار است.

بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ از صفر تا خلق اولین کمپین

۱۸- شرکت در گروه‌ها و انجمن‌ها
حضور در گروه‌های و انجمن‌های تخصصی آنلاین نیز روشی دیگر برای افزایش بازدید سایت است. در این روش شما ضمن شرکت کردن در بحث‌های شکل‌گرفته، هر جایی که لازم باشد می‌توانید لینک محتوای سایت خود را ارسال کنید تا دیگران بتوانند از آنها استفاده کنند.

۱۹- همکاری با هم‌صنفی‌ها و برندهای دیگر
یکی دیگر از کارهایی که برای بالا بردن بازدید سایت خود می‌توانید انجام دهید، همکاری با هم‌صنفی‌ها و برندهای دیگر است. شما می‌توانید محتوای آنها را منتشر کنید و آنها نیز می‌توانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند. هر کدام از شما مخاطبان خاص خودتان را دارید که این بازی برد-برد باعث می‌شود ترافیک بیشتری جذب کنید.

۲۰- به‌روزرسانی و بهبود مطالب قدیمی
احتمالا زمانی که مطالب قدیمی را منتشر کرده‌اید، الگوریتم‌های گوگل متفاوت بوده‌اند یا شما تجربه کمتری نسبت به تولید محتوا داشته‌اید. به‌روزرسانی و بهبود مطالب قدیمی مطابق با ترندهای روز و الگوریتم‌های گوگل روش دیگری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید میزان بازدید سایت‌تان را افزایش دهید.
برای این کار می‌توانید با اصلاحات جدید یا اضافه کردن بخش‌های جدید مطلب‌تان را دوباره منتشر کنید، یا می‌توانید از کلمات LSI (کلمات مرتبط با کلمه کلیدی اصلی) مطلب خود را تازه‌سازی کنید یا می‌توانید مطلب قبلی را داده‌های جدید به‌روزرسانی کنید.

۲۱- محتوای خوشه‌ای اهمیت زیادی دارد
محتوای خوشه‌ای یا کلاستر نقش زیادی در افزایش بازدید سایت دارد. در این نوع محتوا شما یک کلمه کلیدی اصلی انتخاب کرده و محتوایی را پیرامون آن منتشر می‌کنید. سپس محتوای اصلی را به عنوان ستون درنظر گرفته و مرتبط با آن چند محتوای دیگر تولید می‌کنید.
در این روش نه‌تنها تعداد مطالب منتشر شده شما افزایش پیدا می‌کند، بلکه اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و از سوی دیگر به خوبی می‌توانید بین مطالب لینک‌سازی حرفه‌ای انجام دهید.

۲۲- انتشار محتوای طولانی
تولید محتوای طولانی

یکی دیگر از روش‌هایی که باعث بالا بردن بازدید سایت در گوگل می‌‌شود، تولید و انتشار محتوای طولانی و جامع است که مخاطبان درگیر آن می‌شوند و زمان زیادی را روی سایت شما صرف می‌کنند. درست است که شاید برخی مخاطبان حوصله خواندن مطالب طولانی را نداشته باشند، اما اگر مطلب و محتوای شما مفید و گره‌گشا باشد، قطعا تا انتها با آن همراه خواهند شد.

افزایش بازدید سایت با انتشار محتوای طولانی و آسمان خراش
برخلاف تصور برخی که فکر می‌کنند همیشه تولید محتوای کوتاه بهتر است، اما تحقیقات نشان داده است که محتوایی که بیش از ۳ هزار کلمه باشد، ۲۸ درصد بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شود. از این روز یکی از روش‌های افزایش بازدید سایت که به آن اشاره کردیم، انتشار محتوای طولانی به روش آسمانخراش (Skyscraper) است.
روش آسمان خراش اولین بار توسط برایان دین یکی از متخصصان برجسته حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ مطرح شد. این روش پیرامون شبکه‌ای از بک لینک‌ها به محتوای شما به صورت پایدار، مقیاس‌پذیر و نتیجه‌محور کار کرده و به بالا بردن بازدید سایت کمک می‌کند.
مهمترین جنبه تولید محتوای طولانی و آسمان خراش ایجاد بک لینک‌های قوی از سایت‌ها و منابعی است که به عنوان پلتفرم‌های معتبر آنها را می‌شناسیم. چون الگوریتم‌های گوگل عاشق محتوای باکیفیت هستند، در نتیجه اگر محتوای شما را باارزش تلقی کنند یا محتوای شما از سوی یک سایت معتبر پیشنهاد شود، آنگاه در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری می‌گیرید. در این روش حتی نیازی نیست خودتان دنبال سوژه تولید محتوا باشید و می‌توانید از نمونه‌های موفق قبلی نیز به سبک خودتان استفاده کنید.

مراحل تولید محتوای طولانی و آسمان خراش
۱- کشف محتوای مشابه
به محض اینکه توانستید گوشه‌ای از بازار را برای محتوای خودتان پیدا کنید، زمان آن است که با بررسی رقبا و با استفاده از ابزارهای دیگر ببینید درباره موضوعات موردنظر شما چه محتوایی تاکنون منتشر شده است.
بررسی کنید کدام محتوا بهتر است و با ایده گرفتن از آن محتوای موردنظرتان را به صورت کامل و جامع تولید کنید. وقتی محتوای شما کاربردی باشد و ارزش لینک کردن داشته باشد، منابع مختلفی به شما لینک خواهند داد. اگر بتوانید حداقل از ۵۰ طریق معتبر لینک بگیرید، عملکرد بسیار خوبی داشته‌اید.


http://reidttrn66677.blogzet.com/-11016313
http://dominickvzbx62840.suomiblog.com/-11528371
http://juliuswdfe07395.mybjjblog.com/-11203088
http://dantejtaa89517.uzblog.net/-11133418
http://martinyzxt99999.shotblogs.com/-10318715
http://rylanikhc22222.tribunablog.com/-10553742
http://codyijgb22111.blogdigy.com/-10589457
http://elliottppnk55555.blogkoo.com/-15652358
http://shanezayv00000.alltdesign.com/-16719039
http://brooksuwxn41621.amoblog.com/-18089296
http://mylescpqp62840.total-blog.com/-21465689
http://jaredahfz11111.blogdon.net/-13041675 
http://brooksbdiw73051.canariblogs.com/-12091665

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.