افزایش بازدید سایت

در این مقاله سعی کردم روش هایی را به شما معرفی کنم که بتوانید مخاطبان و کاربران واقعی را جذب کسب و کارتان کنید.

تمام نکات و روش هایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم نتیجه چندین سال تجربه ما در زمینه افزایش بازدید سایت است.

فقط به این نکته توجه کنید که اگر میخواهید با استفاده از این روش ها مخاطبان و کاربران هدف را جذب سایت تان کنید باید تمام روش های گفته شده را در کسب و کار و سایت تان به صورت دائم پیاده کنید.

اگر شما به فکر افزایش بازدید سایت تان هستید و می‌خواهید مخاطبان و کاربران زیادی را وارد سایت تان کنید و ان ها را به مشتری تبدیل کنید.

اگر تمام روش های گفته شده در این مقاله را در کسب و کار و سایتتان پیاده سازی کنید به شما قول خواهیم داد که با خواندن این مقاله و عملی کردن آن چه را که در این مقاله به شما آموزش داده ایم در هزینه های شما برای افزایش بازدید سایت تان صرفه جویی خواهد شد.

خب در این قسمت رسیدیم به مبحث اصلی روش های افزایش بازدید سایت به صورت کاملا رایگان که می خواهیم به شما آموزش بدهیم چطور به صورت کاملاً رایگان می توانید مخاطبان و کاربران هدفتان را جذب کسب و کارتان کنید.

فقط برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه و فیدبک را بگیرید پیشنهاد می کنم حتما این نکات گفته شده در این مقاله را در سایت تان رعایت کنید.

۱- تولید محتوای پربازدید برای افزایش بازدید سایت

اولین روش در افزایش بازدید سایت نوشتن مقالات پربازدید برای سایتتان است. در اولین قدم باید شما برای موضوعات اصلی کسب و کارتان که طرفدار زیادی دارد شروع به تولید محتوای حرفه ای کنید و مقالات جامع تولید کنید.

بسیاری از دوستان بعد از اینکه سایت شان را راه اندازی کردند فکر می‌کنند که فقط باید در حوزه مربوط به کسب و کارشان محتوا و مقاله تولید کنند. شما به این نکته توجه کنید که حتماً در بحث تولید محتوا و نوشتن مقاله باید در حوزه‌های اصلی و پرمخاطب کسب و کارتان باشد.

حتما به این نکته توجه کنید که در بحث تولید محتوای پربازدید برای سایتتان باید بر روی عبارات و کلمات کلیدی اصلی تان که سرچ زیادی می خورد تمرکز کنید.

مقاله های پربازدید که برای سایتتان می نویسید باید برای کلمات کلیدی اصلی سایت تان نوشته شود. در اولین قدم قبل از نوشتن مقاله پربازدید بر سایتتان باید عبارات و کلمات کلیدی اصلی که جستجوی زیادی در گوگل می شود را پیدا کنید.

راه و روش های زیادی برای پیدا کردن کلمات کلیدی پر جستجو هدف تان وجود دارد. بهترین راه برای انتخاب کلمات کلیدی برای تولید محتوای پر بازدید استفاده از ابزارهایی مثل google keyword planner، kwfinder و google trends است.

با استفاده از این ابزارها باید کلمات کلیدی که سرچ زیادی می‌شود را انتخاب کنید و شروع به تولید محتوای هدفمند و جامع کنید. اگر بتوانید روی کلمات کلیدی اصلی‌تان محتوای جامعه تولید کنید و به نتایج اول گوگل برسید می توانید بازدید سایت تان را چندین و چند برابر کنید.

به عنوان مثال در حوزه کاری ما کلماتی مثل ” مشاوره تخصصی کسب و کار“، ” ساخت کسب و کار اینترنتی” و… زیاد توسط مخاطبان و کاربران جستجو می شود.

شما هم باید دست به کار شوید و اصلی ترین و کاربردی ترین کلمات کلیدی تان را که مخاطبان و کاربران زیادی آنها را جستجو می کنند را برای سایت تان انتخاب کنید. البته برای تولید محتوای پربازدید برای سایتتان پیشنهاد می کنم حتما نکات زیر را رعایت کنید.

شاید تصور کنید که فقط با نوشتن یک مقاله به راحتی می توانید در کلمات کلیدی اصلی سایتتان به نتایج اول گوگل برسید. برای رسیدن به نتایج اول گوگل حتماً باید محتوایی که تولید میکنید جامع تر و کامل تر از رقیبانتان باشد.

این کار باعث افزایش بازدید سایت تان می شود. البته علاوه بر کامل و جامع بودن محتوای که تولید می کنید باید به یک سری نکات که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد توجه کنید.

۱- به درستی کلمات کلیدی اصلی سایتتان را انتخاب کنید. همانطور که در مبحث بالا گفتم سعی کنید کاربردی ترین و اصلی ترین کلمات کلیدی هدف تان را انتخاب کنید. البته به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید راحت تر روی کلمه کلیدی اصلی‌تان رتبه بگیرید باید روی کلمات راحت تر یا lsi کلمه کلیدی اصلیتان رتبه بگیرید.

به عنوان مثال:

اگر بخواهیم روی کلمه کلیدی ” بازاریابی اینترنتی” رتبه بگیریم باید علاوه بر اینکه روی این کلمه کلیدی کار می کنیم روی یکسری کلمات کلیدی فرعی مثل ” آموزش بازاریابی اینترنتی“، ” بازاریابی اینترنتی چیست”، ” چگونه بازاریابی اینترنتی کنیم” و… به نتایج اول گوگل برسیم. البته این تکنیک یکی از تکنیک های طلایی برای رسیدن به نتایج اول گوگل در کلمات کلیدی سخت و دشوار است.

۲- برای افزایش بازدید سایت تان حتماً محتوا رقیبانتان را کامل بررسی کنید. به این نکته توجه کنید که حتماً مقاله ای که برای سایتتان می نویسید و می خواهید روی کلمه کلیدی اصلی تان را بگیرید باید محتوای آن کامل تر و جامع تر از رقیبان تان باشد.

پس به صورت کامل محتوای رقیبانتان را بررسی کنید و سعی کنید محتوایی که تولید میکنید جامع تر از رقیبانتان باشد. به عنوان مثال اگر مقاله رقیبتان ۳۰۰۰ کلمه بود سعی کنید محتوای شما ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه از محتوای رقیبتان بیشتر باشد.

۳- تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت را در محتوا و مقاله که تولید می کنید به صورت کامل رعایت کنید.

برای اینکه بتوانید در کلمات کلیدی سخت روتو بگیرید و به نتایج گوگل برسید باید تمام فاکتورهای سئو مثل استفاده درست از عنوان ها، رعایت چگالی کلمات کلیدی، بهینه سازی تگ ها و دسته ها، استفاده از هاست مناسب و… را کامل رعایت کنید. برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی سخت رعایت کردن اصول سئو بسیار مهم است.

http://kameronsusw05048.tribunablog.com/-10549032
http://archerijgc23333.shotblogs.com/-10313960
http://brooksxzyv00000.blogdigy.com/-10584811
http://raymondabzv90000.blogzet.com/-11011400 
http://miloggfa21111.tblogz.com/-11087224
http://johnathanwazv99999.uzblog.net/-11129052
http://damienvwvr89000.isblog.net/-13715841
http://tituspwyz85174.canariblogs.com/-12086857
http://kylerbczv90334.blogdon.net/-13036708
http://beckettmnlh44888.blogkoo.com/-15647405
http://dantehhea11114.mybjjblog.com/-11198583
http://jaidenoqok55566.amoblog.com/-18084229
http://israelopoj55555.alltdesign.com/-16713976
http://kyleraayu99000.total-blog.com/-21460437
http://alexisffdz11111.suomiblog.com/-11523744

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.