آموزش کسب و کار اینترنتی


راه اندازی کسب و کار اینترنتی با اینستاگرام
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با اینستاگرام
ایده های کسب و کار اینترنتی
داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی علی الخصوص اگر بکر باشند می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد.

‌برخی از ایده‌های فهرست چندین ایده پولساز کسب و کار اینترنتی می‌توانند نهایتاً ثروت کوچکی برای‌تان ایجاد کنند.

بدون شک برخی از این ایده ها نیازمند داشتن دانش در حوزه کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ می‌باشد که به دوستان عزیز توصیه می‌کنیم در صورتی که پیش نیازهای لازمه برای پیاده سازی این گونه ایده ها را ندارند، دست به کار نشوند و قبل از شروع با افراد متخصص حوزه مربوطه مشورت کنند.

وبلاگ آشپزی یا ارائه دستور پخت غذا
خدمات طراحی گرافیک آنلاین
بازاریابی محتوا
طراحی جلد کتاب های الکترونیکی
مشاوره اینترنتی
کسب درآمد از تلگرام
برگزاری دوره های آموزش آنلاین
فروش لباس آنلاین
خدمات ترجمه
ادمین شبکه های اجتماعی
برگزاری وبینار
1. وبلاگ آشپزی یا ارائه دستور پخت غذا
راه اندازی وبلاگ های مربوط به آشپزی، یکی از زمینه های پول ساز کسب و کار اینترنتی است. همچنین شما می‌توانید کتاب های راهنمای آشپزی و یا دستورهای خلاقانه پخت غذا را در این وبلاگ ها برای فروش ارائه دهید.

رمز موفقیت این چنین وبلاگ هایی، ایجاد ارتباط نزدیک و صمیمانه با شور و حرارت بالا با مخاطبین است. چون آشپزی یک حوزه بسیار رقابتی است؛ شما نیاز به خلاقیت بالا و دانش کافی و البته کمی هم حسن سلیقه برای خلق یک وب سایت‌ بی نظیر و جذاب دارید.

در کسب و کار اینترنتی شما رئیس خود هستید
در کسب و کار اینترنتی شما رئیس خود هستید
2. خدمات طراحی گرافیک آنلاین
طراحان گرافیک از طریق تولید محتوا تصویری، ساخت لوگو، طراحی وبسایت ها، صفحات فروش و … درآمد کسب می‌کنند. گرافیک یک صنعت بزرگ است و هزاران کسب و کار و فرصت های شغلی را در بر می‌گیرد و جزو ایده های کسب و کار اینترنتی بسیار خوبی به شمار می‌آید.

برای اینکه یک گرافیست ماهر شوید و کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید و به شغل پردرآمد برسید ، دنبال یاد گرفتن نرم افزارهایی مثل Adobe Illustrator، فتوشاپ و غیره بروید تا یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی را پیاده سازی کنید. برای یادگرفتن این نرم افزارها، تا دلتان بخواهد سایت و آموزشگاه وجود دارد که به صورت رایگان یا با هزینه ای اندک به شما کمک می‌کند، هنر گرافیک رایانه ای را بیاموزید.

برای ارتقا وضعیت کارتان به عنوان یک گرافیست، بهتر است چند نمونه کار تولید کنید و به این ترتیب کیفیت کار خودتان را به مشتری ها نشان دهید.

پول در آوردن در کسب و کار اینترنتی
پول در آوردن در کسب و کار اینترنتی
3. بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را می‌توان یکی از جدیدترین روش های بازاریابی در فضای اینترنت برشمرد. بازاریابی محتوا یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی است که به کسب و کارهای اینترنتی برای فروش بهتر و بازدید کننده بیشتر کمک می‌کند. این بازاریاب ها با تولید محتوای متناسب و مفید برای مخاطب به شیوه ای جذاب، این کار را انجام می‌دهند.

تکنیک های بازاریابی محتوا با در نظر گرفتن فضایی که محتوا در آنها منتشر می‌شود، متفاوت هستند. اما همه آن ها در یک نقطه مشترک هستند:

«تولید محتوای با کیفیت».

در کنار این محتوای باکیفیت معمولاً یک محصول یا خدماتی که توسط کسب و کار به فروش می‌رسد، به مخاطب ارائه می‌شود. بدین وسیله احتمالاً مخاطبی که محتوای شما برای او مفید بوده به مشتری کسب و کارتان تبدیل می‌شود.

در کسب و کار اینترنتی محیط کارتان را خودتان انتخاب می‌کنید
در کسب و کار اینترنتی محیط کارتان را خودتان انتخاب می‌کنید
4. طراحی جلد کتاب های الکترونیکی
انتشار کتاب‌های الکترونیکی رو به افزایش است و در نتیجه تقاضا برای جلدهای چشم‌نواز با کیفیت و جلد محصولات افزایش می‌یابد. نکته‌ی خوبی که در طراحی جلد کتاب‌های الکترونیکی وجود دارد این است که به دانش گرافیکی یا فوتوشاپ نیاز ندارد. فرآیند تولید جلد کتاب الکترونیکی با استفاده از نرم‌افزار طراحی جلد کتاب الکترونیکی انجام می‌شود.

5. مشاوره اینترنتی
کسب درآمد از اینترنت با مشاوره. در زمینه‌ای تخصص دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کسب درآمد کنید. در سایت‌های مربوط به یافتن مشاور (مانند الو مشاور) ثبت نام کنید و برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند تا با شما صحبت کنند نرخ تماس دقیقه‌ای خود را مشخص کنید.

با کسب و کار اینترنتی میتوانید چند شغل داشته باشید
با کسب و کار اینترنتی میتوانید چند شغل داشته باشید
6. کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام
تلگرام نیز یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن های همراه است که از آن می‌توان برای برقراری ارتباط با افراد استفاده کرد. ارتباط با افراد از طریق تلگرام بسیار ساده است و ویژگی هایی مانند کانال و گروه زمینه را برای جمع کردن افراد و جذب مخاطب فراهم کرده اند. امروزه کسب و کارهای آنلاین بسیاری از تلگرام برای معرفی محصولات خود، ارتباط با مشتری و ثبت سفارش استفاده می‌کنند.

کسب درآمد از تلگرام بسیار ساده است و نیاز به هیچ گونه سرمایه یا تخصص خاصی ندارد. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که اپلیکیشن تلگرام را نصب کنید، یک کانال ایجاد کنید و با بارگذاری محتوا در آن مِمبر جذب کنید. بعد از اینکه کانال شما به تعداد کافی مِمبر جذب کرد می‌توانید از آن برای فروش محصول خود و یا تبلیغات بهره ببرید و کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.

همچنین در اینستاگرام که یکی از ابزارهای قوی سوشال مدیا است می‌توانید کسب درآمد باورنکردنی داشته باشید. در مقاله کسب درآمد از اینستاگرام 8 تکنیک فوق العاده برایتان بیان کرده ام که با عمل کردن به آن ها می‌توانید درآمد فوق العاده زیادی از ایستاگرام کسب کنید. بهتان توصیه می‌کنم حتماً آن را هم مطالعه کنید.

در کسب و کار ایننترنتی هزینه ها کاهش می یابد
7. دوره های آموزش آنلاین برگزار کنید
همانطور که از طریق اینترنت می‌توان کالا و محصول خود را به فروش رساند، از اینترنت می‌توان برای به اشتراک گذاشتن و فروش دانش و اطلاعات خود نیز بهره برد. اگر شما توانایی یا تخصص خاصی دارید که مردم به دنبال یادگیری آن هستند، باید بدانید که افراد زیادی حاضرند که برای داشتن دانش شما هزینه کنند.

آموزش آنلاین یا تدریس آنلاین یک راه بسیار مناسب برای کسب درآمد اینترنتی است. در این روش، دانش و تخصص شما، محصولی است که ارائه می‌دهید و اگر حرفی برای گفتن داشته باشید، قطعا مخاطبین زیادی جذب خواهید کرد.

اگر بتوانید دانش مدنظر خود را در قالب پکیج، برنامه آموزشی و یا دوره های سطح بندی شده ارائه دهید، قطعاً حرفه ای تر ظاهر می‌شوید و از همین طریق درآمد شما بیشتر خواهد شد و موفق تر خواهید بود.

لذت بردن از کسب و کار اینترنتی
لذت بردن از کسب و کار اینترنتی
8. فروش لباس آنلاین
شاید شما به حوزه پوشاک و فروش لباس علاقه‌مند باشید اما تا به حال به دلیل مناسب نبودن شرایط مالی نتوانسته اید مغازه ای را رهن و یا اجاره کنید. خبر خوشحال کننده برای شما این است که به راحتی و با صرف کمترین هزینه ها می‌توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و در آن به فروش محصولات خود بپردازید.

موفقیت یا عدم موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی بستگی به دیدگاه شما دارد
موفقیت یا عدم موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی بستگی به دیدگاه شما دارد
9. خدمات ترجمه
ایده بعدی برای کسب درآمد اینترنتی، انجام پروژه های ترجمه است. اگر به یکی از زبان های خارجه مسلط هستید می‌توانید خدمات ترجمه را به صورت اینترنتی ارائه و کسب درآمد کنید. برای این کار کافی است در یکی از وبسایت های فریلنسری مثل «پونیشا» یا «انجام میدم» ثبت نام کنید و برای پروژه های ترجمه پیشنهادهای خود را ثبت کنید.

اما اگر شما به همراه دوستانتان مسلط به یک زبان مخصوصاً انگلیسی هستید، یک ایده مناسب برای شما این است که یک وبسایت راه اندازی کنید و در آن سفارشات ترجمه (فیلم، متن، کتاب و…) دریافت کنید. مشخصاً اگر در بخش بازاریابی و فروش دانش کافی داشته باشید می‌توانید درآمدهای خوبی را از این راه کسب کنید.

درآمد بیشتر در کسب و کار اینترنتی
10. ادمین شبکه های اجتماعی
همانطور که شما نیز می‌دانید هر روز به تعداد افرادی که وارد دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی می‌شوند افزوده می‌شود. برخی از این افراد قصد فروش کالا و خدمات خود را دارند.

اگر شما به خوبی با شبکه های اجتماعی و نحوه گسترش و رشد آنها آشنا هستید، موقعیت های شغلی بسیار مناسبی برای شما وجود دارد. افراد و شرکت هایی که فرصت مدیریت شبکه های اجتماعی خود را ندارند به دنبال ادمین هایی حرفه ای هستند تا بخشی از کارشان را به آنها بسپارند. البته شما باید توانایی خود را به طریقی به آنها ثابت کنید. برای مثال یک هفته رایگان روی شبکه های اجتماعی آنها کار کنید تا نتیجه را ببینند.

درآمد در این حوزه نیاز به تخصص خاصی ندارد و می‌تواند به صورت پروژه ای و یا ماهیانه باشد اما احتمالاً وقت زیادی را در روز از شما خواهد گرفت.


http://hectorbcav00000.shotblogs.com/-10320242
http://arthurghfa22201.blogdigy.com/-10590954
http://edwindedz11110.mybjjblog.com/-11204657
http://arthurijhd33322.tribunablog.com/-10555297
http://andrewxws89998.blogzet.com/-11017949
http://josuewxvq78888.suomiblog.com/-11530000
http://andrezzws89898.isblog.net/-13722364
http://arthurfgcy10111.blogdon.net/-13043117
http://marioxwto77777.canariblogs.com/-12093201
http://jaredddbx00000.uzblog.net/-11134922
http://raymondvwto77776.amoblog.com/-18091028
http://connernpmj55554.total-blog.com/-21467412
http://edwinabyt11112.alltdesign.com/-16720747
http://gunnerppmh44444.blogkoo.com/-15654078
http://knoxznmi44444.tblogz.com/-11093727

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.