ساخت سایت ؛ بهترین روش طراحی وب سایت چیست؟

ساخت سایت به روش های مختلف امکان پذیر است. در این مقاله طراحی وب سایت با طراحی اولیه وب سایت آشنا می شویم و راه های انجام آن را بررسی می کنیم.
بورس اریترون


طراحی سایت مهمترین قدم در ایجاد شعبه مجازی در دنیای وب (اینترنت) است. وب سایت ها دسته بندی های مختلفی دارند. به عنوان مثال می توان به سایت های شخصی، فروشگاهی و شرکتی اشاره کرد طراحی وب سایت که هر کدام هدف خاص خود را دارند. بر خلاف وبلاگ، ایجاد یک وب سایت به این راحتی نیست. اما در هر صورت، اگر می خواهید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید، در زیر به یکی از بهترین راه حل های موجود اشاره می کنیم.

ساخت سایت با سیستم مدیریت محتوا (CMS)
قبل از ظهور سیستم های مدیریت محتوا، به ویژه متن باز، کاربران مجبور بودند صفحات وب را به صورت ایستا ایجاد کنند و برای ساخت یک سایت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اما با استفاده از سیستم مدیریت محتوا امکان انتشار، ویرایش و مدیریت محتوا وجود دارد. CMS در واقع یک برنامه تحت وب است که به کاربر اجازه می دهد محتوا و قسمت های مختلف وب سایت را به صورت پویا سازماندهی کند.

در حالی که امکان نوشتن CMS خود برای مدیریت یک وب سایت وجود دارد، سیستم های مدیریت محتوای رایگان نیز وجود دارند که بستر لازم را فراهم می کنند. به عبارت دیگر، با استفاده از آنها، نیازی به برنامه نویسی از ابتدا ندارید، طراحی وب سایت فقط باید ظاهر وب سایت را مطابق میل خود ویرایش کنید.

سایت ساخت و ساز

دلایل استفاده از سیستم مدیریت محتوای متن باز
یکی از مزیت های اصلی استفاده از سیستم های مدیریت محتوای متن باز، امکان افزودن ابزارهای اضافی به آنها بدون نیاز به دانش برنامه نویسی است. ابزارهای آنها که به عنوان پلاگین شناخته می شوند، به صورت رایگان و با پرداخت هزینه در سرتاسر وب وجود دارند و بر روی هر تعداد وب سایت ساخته شده توسط یک CMS خاص نصب می شوند. با این حال، اگر از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده می کنید، باید برای هر ویژگی جدید کدنویسی را شروع کنید و اگر با این حوزه آشنایی ندارید، باید هزینه زیادی برای آن بپردازید.

یکی دیگر از دلایل برتری این دسته از سیستم ها، انحصاری نبودن آنهاست. موقعیتی را در نظر بگیرید که یک توسعه دهنده یک CMS سفارشی برای شما ایجاد کرده است. شما برای همیشه به این شخص نیاز خواهید داشت. طراحی وب سایت اگر این طراح سایت در فایل ها و در کنار کدهای وب سایت به خوبی مستند و توضیح نداده باشد، ایجاد تغییرات یا عیب یابی برای سایر افراد خسته کننده و شاید غیرممکن خواهد شد.

https://virgool.io/@selenakala166/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-tfgyyt5flkux 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.