جذب ثروت از طریق متافیزیک

قانون جذب خواسته ها کدام بخش قانون جذب را عملی میکند ؟
برای کسانی که بصورت ساده و دقیق با قانون جذب آشنا نیستند، باید گفت قانون جذب بیان میدارد شما همان چیزی را جذب میکنید که همین اکنون هستید، نه چیزی که آرزویش را دارید.

به این معنا که اگر به شدت چیزی را میخواهید، شما لزوما آنرا جذب نمیکنید، بلکه فقط اگر در همین لحظه و هر لحظه داشتن آنرا کاملا حس کنید و وجود این “حس داشتنِ خواسته تان”، به حقیقتی بدیهی و جز ذات و وجود شما در لحظات عمرتان تبدیل شود، شما آنرا جذب زندگی خود خواهید کرد.

در این میان باید بر اساس تجربه، به زبان بی زبانی و به سختی، دقیقا تاکید شود که کدام بخش مسئول جذب متافیزیکی خواسته هایتان است !

خیلیها برای استفاده از قانون جذب، کلی به خواسته شان “فکر” میکنند یا حتی آنرا “تصویر سازی ذهنی” میکنند.

همچنین ممکن است کاملا تلاش کنند که چیزی که میخواهند را حس کنند. اما باید بدانید اینها هیچکدام آن شاه کلید نهایی جذب خواسته هایتان نیستند.


هم اکنون می توانید در ادامه رازهای ثروتمندی را تهیه کنید…
تصویر سازی کردن، یا خیالپردازی کردن، یا حتی فکر کردن، روزانه هزاران بار رخ میدهد. و حتی اگر عمدی از این ویژگیهای وجود خود استفاده کنید، آنچنان موثر نیست.

اما بخشی از وجودتان که آدرس دهی به آن با زبان بسیار سخت است و باعث جذب متافیزیکی خواسته ها میشود، بخشی است که امکان حضور شما در همین لحظه در هر جایی را ممکن میکند.

مثلا همین اکنون چشم های خود را بسته و به بهترین خاطره زندگیتان که به خوبی آنرا به یاد دارید بروید. یا چشمتان را ببندید و به لحظه ای بروید که در خانه پدری و کودکیتان بودید.

آیا میتوانید بسیار عمیق و کامل در آن لحظه حضور پیدا کنید، طوری که عملا تبدیل به حقیقت محض همین لحظه شما شود ؟

در مقالات مختلفی سعی کرده ام که این بخش از وجودتان دقیقا به شما آدرس دهی شود و شاید بهترین کلمه توصیفگر، همان کلمه “حضور” باشد !

یعنی بخشی که حضور مطلق شما در هر جایی و هر واقعیتی را ممکن میکند. شاه کلید جذب، همان بخش است !

خیلی ها وقتی تصویر سازی میکنند، در حقیقت در همینجا و همین لحظه هستند ولی خیالاتی نیز در سر آنها میگذرد! و به همین علت حتی پس از تصویر سازی نیز هزاران مشکل و تردید در ذهن دارند.

اینها تصویر سازی ذهنی موثر برای جذب متافیزیکی نیست. در بخش معرفی شده از وجودتان، وقتی شما چشمانتان را بسته و در جایی یا وضعیتی “حضور” پیدا میکنید، هیچ جای بحثی وجود ندارد.

شما در همین لجظه آنچه میخواهید را بصورت واضح دارید و عملا شما در همین لحظه به آنچه میخواهید رسیده اید و عملا حتی تلاش برای رسیدن به آن نیز از ذهنتان میرود زیرا شما آنرا در همین لحظه دارید ! این، بخشی است که باعث جذب متافیزیکی بسیار سریع میشود و باید در وجود خود، آنرا پیدا کنید.

رسیدن به آرزوها با قانون جذب
باید احساس رسیدن به خواسته و اهدافمان را در جهت رسیدن با قانون جذب داشته باشیم به عنوان مثال :

بریم یک دوری با ماشین مورد علاقه مان بزنیم , بریم لوازم مورد علاقه خانه مان را به بخریم و ….

هر خواسته و هدفی که جذب ثروت از طریق متافیزیک دارید می‌خواهید با قانون جذب به آن برسید باید جزئیات دقیق آن را مو به مو بنویسید و آن را در زندگی خود احساس کنید.

قانون جذب به ما کمک میکند که به خواسته به هدفی که داریم برسیم و هر چیزی را که میخواهیم جذب کنیم.

میتوانیم فکر کنیم هنگامی که از خواب بیدار میشویم آن چیزی را که میخواهیم سر جایش است و احساس داشتن خواسته و هدفمان را درون خودمان ایجاد کنیم .

اگر الان چیزی را ندارید از دل هیچ چیز و راه می توانید راهی را پیدا کنید .

بگذارید واضح تر این مطلب را برایتان روشن کند :

به این فکر کنید یک ماشین که درشب در حال رانندگی است چراغ هایش فقط صد متر جلوتر را می بیند در حالی که می توانید با آن ماشین یک مسیر طولانی از شمال تا جنوب را بروید .

زندگی مانند همین چراغ ها در تاریکی شب می باشد و اگر مطمئن باشید که صد متر جلوتر برایتان مشخص می‌شود می‌توانید ۳۰۰ متر جلوتر را ببینید .

http://charliekwby34173.blogzet.com/-11138845
http://knoxcqvy97528.mybjjblog.com/-11314876
http://paxtonehea22222.blogdigy.com/-10706843
http://riverbbyt99988.blogdon.net/-13156954
http://brooksvehd19401.tblogz.com/-11213209
http://trevordnkg06267.isblog.net/-13846368
http://beckettqyxy73728.uzblog.net/-11219980
http://travisgmli55566.blogkoo.com/-15780742
http://archerffcv58618.amoblog.com/-18223165
http://andersonddaw00000.shotblogs.com/-10436690
http://marcommje33322.total-blog.com/-21603795
http://andredecy11111.alltdesign.com/-16844324

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.