کائنات و خداوند


رابطه بین کائنات و خداوند :
رابطه بین کائنات و خداوند{راز رسیدن به آرزوها با کائنات}
همانطور که گفتیم بین کائنات و آرزوها یک رابطه مستقیم وجود دارد . خداوند کائنات را طوری آفریده است که می توانند ما را به تمام خواسته و اهدافی که داریم برساند .

البته این را بدانید که برای رسیدن به آرزوها از طریق کائنات یک ارتباط با ذهن انسان و قرار است .

یعنی ذهن انسان باعث می شود که کائنات آرزو و خواسته های انسان را برآورده کند . خداوند ذهن انسان را به گونه ای آفریده است , که انسان با قدرت ذهن خود می تواند به تمام خواسته ها و اهدافی که دارد برسد .

دلیل اینکه خیلی از افراد به آرزو و خواسته هایی که دارند نمی رسند کائنات و خدا این است که به خود و قدرت خود که خداوند درون شان قرار داده است ایمان ندارد و همین باعث نرسیدن انسان به آرزوهایش می شود .

ذهن انسان طوری برنامه ریزی شده که همیشه و در تمام ساعات به جز در خواب در حال فرستادن ارتعاش و انرژی به سمت کائنات است .

در کل ذهن انسان از سلول های نورونی تشکیل شده که این سلولها در حال تولید و فرستادن انرژی می باشد . یعنی هر فکری که از ذهنتان عبور می کند دارای انرژی است , و کائنات انرژی را دریافت میکنند و نسبت به آن انرژی پاسخ می دهند .

رابطه اصلی بین کائنات و خداوند و چیزی که باعث میشود انسان به تمام خواسته به اهدافش برسد افکار انسان است . افکار شما باعث می شود شما با خواسته و هدفی که دارید برسید . شما باید کنترل ذهن و افکارتان را در اختیار بگیرید .

رابطه بین کائنات و افکار :
ذهن شما در شبانه روز به جز هنگام خواب در حال فرستادن انرژی می باشد . که این انرژی می‌تواند در جهت خواسته و یا ناخواسته شما باشد .

افکار انسان به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم می شود . افکار منفی دارای انرژی و ارتعاش منفی می باشد و وقتی شما به چیزی که نمیخواهید فکر می‌کنید آن ناخواسته وارد زندگیتان میشود و برعکس , یعنی شما وقتی به خواسته و اهدافی که میخواهید داشته باشید فکر می‌کنید دارید ان خواسته و هدفتان را جذب میکنید .

کائنات و خداوند ارتعاش و انرژی که از ذهن انسان خارج می شود را دریافت می کند و با توجه به آن پاسخ می‌دهند , برای رسیدن به خواسته و اهدافی که دارید باید کاری کنید که بتوانید قدرت کارتان را در اختیار بگیرید .

با در اختیار گرفتن افکار و ذهنتان خیلی ساده می توانید به آن خواسته به هدفی که دارید برسید . ورودی های ذهنتان را باید کنترل کنید , منظور از ورودی های ذهنتان یعنی افکاری که در ذهن شما ایجاد می شود .

ذهن انسان به طور ناخودآگاه در حال تولید فکر می باشد که در اکثر مواقع این افکار در جهت ناخواسته ها هستند . یعنی در ۹۰ درصد مواقع شما دارید ناخواسته هایتان را جذب میکنید .

دلیل اصلی اینکه خیلی از افراد به خواسته به هدفی که دارند نمی رسند و فکر می کنند رسیدن به خواسته ها و آرزوهای شان کار بسیار سخت و دشواری است نمی داند که چطور باید ارتعاش خواسته و هدفشان را به کائنات ارسال کند . در کل بلد نیستند اختیار ذهن و افکارشان را در دست بگیرد .

بهترین راه برای در اختیار گرفتن قدرت ذهن تمرین کردن است . ذهن انسان تفاوت بین واقعیت و تخیل را نمیداند . راههای زیادی برای در اختیار گرفتن قدرت ذهن وجود دارد که شما میتوانید افکار و ورودی ذهنتان را کنترل کنید .

رسیدن به آرزوها با قدرت کائنات و خداوند و قانون جذب:
اولین قدم برای آنکه به خواسته و آرزوهای خود برسید باید روش درخواست از کائنات را بدهید و بتوانید آن چیزی را که می خواهید از کائنات درخواست کنید .

درخواست کردن خواسته و هدف کار سخت و دشواری نیست . شما باید اصول درخواست از کائنات و اینکه چگونه از کائنات درخواست کنید را بدانید تا به آن خواسته به هدفی که دارید برسید .

اگر قصد دارید روش درخواست از کائنات و اینکه چطور از طریق کائنات به خواسته و اهدافتان برسید پیشنهاد می کنم از مقاله چگونه از کائنات درخواست کنیم دیدن کنید .

برای آنکه به خواسته به هدفی که مشخص می‌کنید برسید باید شیوه درخواست از کائنات را بدانید تا بتوانید درخواست خواسته و رفت آن را به درستی انجام دهید .

یکی از راز و رمز کائنات و خداوند که باعث می شود انسان به خواسته و هدف که دارد برسد این است که باید احساسش را خوب نگه دارد . در جهت خواسته و هدف خود باید احساس خوبی داشته باشید , احساس خوب نشانه این است که دارید راه را درست می روید و به هدف و خواسته ای که دارید نزدیک میشود .

به عنوان مثال :

اگر دارید به ماشین مورد علاقه خود توجه می کنید و احساس بدی در شما ایجاد می شود نه این است که دارید از آن خواسته به هدف‌تان دور می‌شوید و باید سریع احساستان را خوب کنید .

روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد که مهمترین آنها شکرگزاری می باشد .

برای این کار می توانید یک لیست جامع از نعمت ها و یا حتی خواسته ها و اهدافی که دارید تهیه کنید و بابت آنها شکرگزاری کنید .

شکرگزاری یکی از قدرتمندترین راهها برای ایجاد حس خوب در شماست و شما میتوانید با شکرگزاری احساس خوبی را در جهت خواسته خود ایجاد کنید .

البته این را بدانید یکی از مراحل مهم در جهت رسیدن به خواسته و اهداف شکرگزاری بابت آن چیزی که می خواهید هست .

شکرگزاری را به هیچ عنوان فراموش نکنید و بابت تمام خواسته ها و چیز های خوبی که در زندگی دارید شکرگزار خدا باشید و مطمئن باشید به آن چیزی که می خواهید می رسید .

http://miloimmi56666.blogzet.com/-11119477
http://riverahih39640.blogdigy.com/-10688439
http://remingtonclpr63073.tblogz.com/-11193817
http://sethtwvs89900.shotblogs.com/-10418518
http://emilioacax00111.suomiblog.com/-11631559
http://rylanstqn67777.mybjjblog.com/-11297662
http://reidvvtq77777.blogdon.net/-13138728
http://cesaruspi15061.canariblogs.com/-12193710
http://landendfda11222.isblog.net/-13826470
http://holdendedz12223.uzblog.net/-11202807
http://gunnerpsun39613.alltdesign.com/-16824681
http://cruzcecz22223.blogkoo.com/-15760508
http://trentontzgh31740.total-blog.com/-21581595
http://zanderxayv00001.amoblog.com/-18202139

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.