ساخت باور


هر روز خود را با مطالعه یکی از مطالب این سایت شروع کن تا به تو یادآوری کند که تو خالق تجارب امروزت هستی

تمام تجارب تو در روزها و هفته های آینده، با فرکانس های امروز ساخته می شود.



فقط باید تصمیم بگیری که می خواهی چه تجربه ای داشته باشی و با کنترل ورودی های ذهنت، با توجه بر نکات مثبت زندگی ات در هر لحظه، فرکانس آن تجارب را ارسال نمایی.

اتفاق‌های دلخواه یا نادلخواه زندگی ما‌، نتیجه فرکانس های غالب (باورها) خودمان است. همان فرکانس‌هایی که افسار کانون توجه‌مان را در دست گرفته است.

جهان برنامه ریزی شده تا به فرکانس های غالب ما واکنش نشان دهد. به همین دلیل است که مهم‌ترین کار زندگی ما‌‌، ساختن باورهای قدرتمند کننده است تا افسار کانون توجه‌مان در دست باورهایی قرار بگیرد که نتیجه‌اش موجب تجربه احساس خوب و آرامش است.

اولین قدم برای ورود به این مسیر‌‌، توجه به نکات مثبت و زیبایی‌هایی است که همین حالا در اطرافت هستند.

به عبارت ساده‌تر‌، تلاش کن فقط بر نکات مثبت زندگی ات تمرکز نمایی و فقط مثبت اندیش صرف باشی.

زیرا نزدیک‌ترین فرکانس به فرکانس خداوند به عنوان انرژی‌ای که ان اقول کن فیکون است‌، فرکانس سپاسگزاری و تحسین است و راه سپاسگزار شدن‌، فقط از مثبت اندیش بودن صرف می‌گذرد.

مثبت اندیشی به این معنا که‌، به خاطر وجود این قانون که تمام اتفاقات زندگی ما نتیجه باورهای‌مان است‌، فارغ از اینکه شرایط کنونی‌ام دلخواه من نیست‌‌، من تصمیم می‌گیرم از دل هر موضوعی نکات مثبت را پیدا و بر آن متمرکز شوم و به این ترتیب از این قانون که «جهان ساخته شده تا به فرکانس‌های من پاسخ دهد»‌، در جهت خلق اتفاقات دلخواه‌، بهره می‌برم.

یعنی با این منطق‌، نجواهای ذهنت را که تلاشش توجه بر ناخواسته‌هاست‌، خاموش می‌کنی.

زیرا جهان مانند آینه عمل می کند. هرآنچه را که بر آن تمرکز می نمایی، از تو دریافت و همان را در قالب تجربه یک اتفاق، به تو باز می گرداند.

اینکه آن اتفاق دوست داشتنی باشد یا نه، بستگی کامل به کانون توجه خودت دارد.

ذهن تو ناآگاهانه کدنویسی شده‌، تا بدبینانه‌ترین نگاه را به دستاوردها و کیفیت زندگی افرادی داشته باشد که‌، احتمالا تجارب‌شان هیچ سنخیتی با کمبودها و محدودیت‌هایی که با آنها دست به گریبان هستی‌، ندارد.

اما آنچه که باید برایت چالش برانگیز بشود‌، تلاش برای نادیده گرفتن‌، جعلی‌ دانستن‌‌ و حقیقت نداشتنِ این مدارک و شواهد‌-که فقط فروانی نعمت‌های جهان و امکان پذیریِ تجربه‌شان را برای تو شهادت می‌دهد‌- نیست.

بلکه باید به دنبال عواملی بگردی که بین تو و آن نعمت‌ها سدّ ساخته و این تفاوت را در نتایج‌، بوجود آورده است.

عاملی که بیرون از تو و خارج از دسترسِ تو نیست. ساخت باور بلکه درون تو و کاملاً تحت امر و کنترل آگاهانه‌‌ی توست.

باید به عنوان موجودی که همتا و مانند خداوند‌ است‌‌، آگاهانه‌ ذهن محدودت را از مدار خارج کنی و قدرت و سلاحی را به خدمت بگیری که برای خلق آگاهانه‌ی زندگی‌ات در وجودت نهادینه شده‌ است.

این سلاح که قدرتش مافوق تصورات بشری است‌، کنترل ذهن و کنترل کانون توجه نام دارد. همان که قرآن آن را تقوا می‌نامد و عامل برتری آدمیان نسبت به یکدیگر برمی‌شمارد. زیرا حقیقت این است که‌، میزان موفقیت هر فرد‌، به میزانِ توانایی‌ او در کنترل ذهنش است.

حقیقت این است که میزان تجربه‌ی هر فرد از نعمت‌ها و برکت‌های بی انتهای این جهان‌، به اندازه‌‌ای است که می‌تواند فراوانی نعمت‌های جهان را باور کند.

‌اما ذهنی که سالها در محاصره‌ی محدودیت‌ها و کمبودها بوده‌، چگونه فراوانی نعمت‌ها را باور می‌کند؟!

پاسخ ساده است.

باید برعکس عمل کردن و وارونه رفتار کردن نسبت به شیوه‌ها و عادت‌های کهنه‌ی قبلی را شروع کنی و با صدّق بالحسنی شدن‌، عملاً بر علیه باورهای محدودی کننده ی قبلی‌ات بشوی.

باید از کذّب بالحسنی بودن دست برداری و به جای برچسب زدن‌ به آن دستاوردها‌‌ یا جعلی‌، غیر انسانی و دروغ پنداشتن‌شان‌، آنها را به عنوان سند و شاهدی در ذهنت نگه بداری که فراوان بودن نعمت‌ها و فرصت‌ها و امکان پذیری تحقق خواسته‌هایت را به تو نوید می‌دهد.

باید از تمرکز بر نشانه‌های کمبود‌‌، روی بر‌گردانی و با تأیید کوچکترین نشانه‌های فراوانی‌، به آنها قدرت ببخشی؛

باید شروع به لیست کردنِ افرادی نمایی که در هر دقیقه با پیوستن به جمع ثروتمندان‌، پایان ناپذیر بودن نعمت‌ها‌، فرصت‌ها و بازارها را شهادت می‌دهند؛

اینها همان کدهایی است که آرام آرام‌، ذهنت را برای فراوانی برنامه ریزی می‌کنند و درهای نعمت و برکت را به روی زندگی‌ات باز نگه می‌دارند.


http://zanderrvtp78888.shotblogs.com/-10389341
http://alexisddvt99999.suomiblog.com/-11601467
http://felixeuhs64208.blogdigy.com/-10659657
http://edwindlsx63063.mybjjblog.com/-11270249
http://johnathansmdt87765.tribunablog.com/-10623570
http://travisqqni55555.tblogz.com/-11164219
http://reidafge95959.uzblog.net/-11199976
http://louisaaxt99999.isblog.net/-13795764
http://elliottzbyt99999.blogzet.com/-11089472
http://devinqzgl28528.alltdesign.com/-16793845
http://rafaeldebh44433.canariblogs.com/-12164190
http://edgarajpu52952.blogkoo.com/-15729010
http://chanceyobn42086.blogdon.net/-13110308
http://martintmuo42378.amoblog.com/-18169345

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.