رمز کائنات و ساخت تابلو کائنات





ذهن شما هر لحظه در حال فرستادن انرژی و ارتعاش به کائنات است و وظیفه کائنات دریافت انرژی و پاسخ دادن به آن میباشد. برای آنکه بتوانید به خواسته‌ها و هدف‌هایی که دارید برسید باید ذهن و افکارتان را کنترل کنید.

در کل افکار به دو دسته تقسیم می شود:

۱_ افکار منفی که باعث ارسال انرژی منفی به کائنات می شود.

۲_ افکار مثبت که باعث ارسال انرژی و فرکانس مثبت به کائنات می شود.

اگر از شرایط مالی الان‌تان راضی نیستید و فقط به این فکر می کنید که چرا وضع مالی من این گونه است و تغییر نمی کند در حال فرستادن انرژی منفی به کائنات هستید و کائنات با دریافت آن ناخواسته های بیشتری را وارد زندگیتان می کنند.

شاید برایتان پیش آمده باشد که یک روز حالتان بد است و عصبی هستید در آن روزها مشکلات بیشتری برایتان اتفاق می افتد و یا شاید هم در روز احساسات خوبی داشته باشید همان روز اتفاقات خوبی برایتان می افتد.

درکل یکی از راز و رمز کائنات این است که، کائنات ارتعاشی که از ذهنتان دریافت می کنند را بعد از مدتی پاسخش را برایتان ارسال می کنند.

از کجا بفهمیم ذهن‌مان در حال فرستادن انرژی منفی میباشد؟

برای اینکه بفمید ذهنتان در حال فرستادن ارتعاش و انرژی منفی یا مثبت به کائنات است باید به احساسات‌تان توجه کنید، باید ببینید که احساس بدی دارید یا نه؟

اگر احساس بدی داشتید نشانه این است، ارتعاشی که به کائنات ارسال میکنید در جهت ناخواسته هایتان می باشد و اگر احساساتتان خوب بود به این معناست که ارتعاش مثبتی را دارید ارسال میکنید.

تمرین کردن بهترین و موثرترین راه در جهت کنترل ذهن و افکارتان میباشد، کنترل ذهن و افکار به تنهایی ممکن است سخت و دشوار باشد اما با انجام تمارین خیلی راحت میتوانید ذهن و افکارتان را کنترل کنید و ارتعاش خواسته و اهدافتان را به کائنات بفرستید.


چگونه از کائنات درخواست کنیم
اگر دقت کرده باشید میبینید که خیلی از افراد خیلی راحت به اهداف و خواسته هایشان میرسند و یا مشکلاتشان خیلی راحت تر از چیزی که فکرش را کنند حل میشود این افراد میدانند که چگونه از کائنات درخواست کنند و خیلی سریع هم نتیجه میگیرند .

در این مطلب به صورت کاملا جامع یاد میدهیم که چگونه با درخواست کردن از کائنات به اهداف و خواسته های خود برسید پس تا انتها همراه ما باشید .


چگونه از کائنات درخواست کنیم و نتیجه بگیریم؟
در خواست کردن برای چیزی فقط از یک فرد و یا شخص خاصی نیست، برای رسیدن به اهداف و خواسته ها فقط نباید از افراد بخواهیم که در خواست ما را گوش بدهند و ما را به آن چیزی که میخواهیم برسانند اصلا چنین نیست.

شما میتوانید از جهانی که در آن زندگی میکنید در خواست هایی داشته باشید و کائنات با توجه به درخواست و اهدافی که شما دارید شما را به آن خواسته و اهداف خواهند رساند .

به هر چیزی که در جهان وجود دارد کائنات گفته میشود که این کائنات میتوانند در خواست ما را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند . اما باید چگونه درخواست کنیم؟ چرا هر چی درخواست میکنیم به نتیجه مطلوبی نمیرسیم؟ مشکل دقیقا میتونه از چی باشه ؟

در کل باید روش درخواست از کائنات را بدانید . اگر درخواست هایی که از کائنات دارید ضعیف باشد مطمئن باشید که خیلی دیر به هدف و خواسته هایتان خواهید رسید پس لازم است که یادبگیرید چگونه از کائنات درخواست کنید .

خداروشکر که تا به الان من به هرچیزی که از کائنات میخواستم خیلی زودتر از چیزی که فکرش کنم رسیدم یا اینکه اگر ملاک زمان را حذف کنید من تا به الان به تک تک خواسته هایی که دارم رسیدم .

دلیل این همه موفقیت من این است که با قدرت بالایی از کائنات خواسته هایم را درخواست میکنم و کائنات هم بدون مشکل من را به آن خواسته و هدفی که دارم میرسانند .



کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها



کائنات چه چیزی هستند؟

هر چیزی که در این دنیا وجود دارد میتوان گفت جزء کائنات حساب میشود , درختان , کوه ها , جنگل ها , ستارگان , اسمان , اتومبیل شخصی خود , گوشی موبایل شما و… همه و همه جزء کائنات حساب میشود .

کائنات هم همانند انسان ها دارای روح میباشند . شما اگر کائنات را درست درک کنید و از آنها خواسته ها و اهداف خودتان را بخواهید 100 درصد به آن خواسته و هدف خواهید رسید به عنوان مثال :

تصور کنید 2 نفر از شما خواسته ای را دارند , نفر اول برای آنکه شما خواسته اش را برطرف کنید با اراده و قدت بالا آن خواسته را از شما میخواهد و به دلیل اصرار زیان آن شخص شما آن را به خواسته اش خواهید رساند , اما نفر دوم بدلیل برای رسیدن به خواسته اش کم تلاش میکند یا اصلا تلاش نمیکند در همین حال است که کائنات آن را به اهدافش نمیرساند .

دقیقا مانند مثال بالا اگر خواسته ای را دارید باید با اراده و اصرار بالا آن خواسته و هدف را از کائنات بخواهید که در ادامه بیشتر شما را با این اصول آشنا خواهم کرد . رسیدن به خواسته ها از آنچه که تصور میکنید راحت تر است هر چه احساس و حس شما نسبت به خواسته بهتر باشد خیلی زودتر به خواسته ی خود خواهید رسید.

برای آنکه به چیزی که میخواهید برسید باید درخواست کنید به قول معروف بخواهید تا به شما داده شود . اگر فردی را میبینید که در زندگی خود بسیار موفق است پول و ثروت بسیار زیادی دارد به این دلیل است که درخواست کرده اند و کائنات جوابشان را داده است .



درخواست کردن یعنی چه؟

خیلی از افراد تصور میکنند درخواست کردن از چیزی یعنی نالیدن , شکایت و گدایی کردن که این یک اشتباه بسیار بزرگ است که باعث شده افراد نخواهند و به چیزی که میخواهند نرسند .

برای آنکه بدانید چگونه از کائنات درخواست کنید باید اصول درخواست کردن را بدانید و رعایت کنید تا به اهداف و خواسته های خود برسید . برای درخواست از کائنات مراحل زیر را مو به مو انجام بدهید و تمرین کنید :

1_ خواسته ی خود را مشخص کنید و در دفترچه اهداف خود بنویسید , خواسته ی شما میتواند هرچیزی که میخواهید باشد مثل یک گوشی آیفون, فلان ماشین , یک شغل مناسب و یک همسر خوب با آن ویژگی که شما میخواهید .

2_ حستان را با خواسته ی خود خوب کنید , طوری رفتار کنید که واقعا حس خوبی در شما ایجاد کند طوری که وقتی به خواسته و اهداف خود فکر میکنید دچار نگرانی و استرس نشوید ,داشتن حس خوب یک معیار مهم برای رسیدن به خواسته های خودتان توسط کائنات میباشد .

3_ راجب خواسته ی خود صحبت کنید (چه با خودتان و چه با دیگران) : زبان ما اهداف ما را به نوعی خواسته بیان میکند , وقتی ما راجب اهداف خودمان صحبت میکنیم این یک درخواست بسیار قوی از کائنات میباشد که کائنات ما را به آن اهداف خواهند رساند. هر چه بیشتر راجب خواسته های خود صحبت کنید زمان رسیدن به خواسته های شما نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.



کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها



4_ خواسته ی خود را در زندگی خود احساس کنید, طوری رفتار کنید که انگار به خواسته ی خود رسیده اید و الان دقیقا ان خواسته را دارید .

5_ هرگز تسلیم نشوید: زمان رسیدن به خواسته هایتان را کسی نمیداند و همه و همه چیز به خود شما بستگی دارد پس باید تا رسیدن به خواسته ی خود تلاش کنید و دستبردار نباشید .

این 5 مرحله, مرحله اصلی برای درخواست کردن از کائنات میباشد , این مراحل را حتما در تمام جنبه های زندگی خود رعایت کنید و مطمئن باشید که به اهداف خود خواهید رسید .

همان طور که من به خواسته ها خودم رسیده ام و هنوز در حال تلاش کردن هستم شما هم میتوانید به تک تک اهداف و خواسته های خود برسید .
برای اینکه بتوانید راحت تر درخواستتان را به کائنات ارسال کنید، اگر مایل بودید میتوانید در بخش اعضا ویژه ثبت نام کنید. ما در این بخش تمارین قدرتمند قانون جذب قرار داده ایم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به تمارین دسترسی داشته باشید. اگر تمارین را همان طور که گفتیم انجام دهید در همان روزهای اول نتایج فوق العاده ای میگیرید.


http://remingtonortu40617.blogzet.com/-11079272
http://cristianlorr39406.tribunablog.com/-10614108
http://griffinblrx63063.shotblogs.com/-10379844
http://raymondsxfn34567.blogdigy.com/-10649940
http://griffinsixp26037.suomiblog.com/-11591271
http://andresmolh44444.tblogz.com/-11154315
http://manuelhxly86420.uzblog.net/-11190939
http://elliottznxd68247.isblog.net/-13785557
http://caidenbazx49504.canariblogs.com/-12154094 
http://collinadgu51728.blogdon.net/-13100995
http://trevorvjxk31864.alltdesign.com/-16783851
http://jasperydgh95162.amoblog.com/-18158224
http://eduardojnpq38405.mybjjblog.com/-11261082
http://finnxnal42986.total-blog.com/-21536438
http://paxtoncshq64208.blogkoo.com/-15718571

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.