راز کائنات و تابلو کائنات چیست

کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوهامجموعه : جالب ترین ها
کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها
کائنات چیست؟ آیا کائنات همان خدایی که است که هرانسانی به شکلی او را می بیند! و درک می کند؟ چرا تمام انساهای موفق در دنیا اولین حرف آنها کائنات است! اگر تمایل به داشتن اطلاعات بسیار جالب، حقیقی و کارآمد هستین این بخش از جالبترین های مجله تفریحی نازوب را با دقت مطالعه کنید و از این پس هر لحظه از زندگیتان را از دست ندهید.



کائنات و راز و رمز آن چیست؟
راز و رمز کائنات به مجموعه اسرار و رازهایی گفته میشود که به وسیله آنها می‌توانید به تمام اهداف و خواسته‌هایی که دارید برسید و در تمام جنبه های زندگی خود موفق و پیروز شوید.



کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها



موفقیت و پیشرفت شما اصلا به شرایط الانتان ربطی ندارد، اگر وضع مالی، سلامتی، روابط و… مناسبی ندارید دلیل نمی‌شود که دیگر نتوانید در زندگی خود پیشرفت کنید و به رویاهایتان برسید.

میتوان گفت دلیل این همه مشکلات و ناخواسته‌ها درون زندگیتان، ارسال ارتعاش و فرکانس نامناسب به کائنات است. خداوند کائنات را طوری آفریده،که انسان ها با استفاده از قدرت آنها میتوانند به تمام اهداف و خواسته‌هایی که دارند برسند. تنها وظیفه کائنات دریافت ارتعاش و فرکانس ذهن و افکارتان و پاسخ دادن به آن ارتعاش میباشد.

اگر این موضوع را بخواهم به زبان ساده برایتان شرح بدهم، یعنی افکار شما دارای انرژی و ارتعاش میباشد، این انرژی از ذهنتان به سمت کائنات فرستاده شده و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت کرده‌اند ناخواسته یا خواسته‌ای را وارد زندگیتان خواهند کرد.

به عنوان مثال اگر دارید به بی‌پولی و بیکاری فکر میکنید درحال ارسال ارتعاش بی‌پولی و بیکاری به کائنات هستید، و کائنات بی‌پولی و بیکاری بیشتری را وارد زندگیتان خواهند کرد. شما باید ارتعاش افکار و ذهنتان را در اختیار بگیرید و کنترل کنید.

وقتی ارتعاشی که به کائنات میفرستید در جهت خواسته‌ و اهدافتان باشد کائنات خواسته‌هایتان را به ساده‌ترین شکل ممکن وارد زندگیتان خواهند کرد.

قدرت این را دارید که شرایط الانتان را به یک شرایط ایده آل تبدیل کنید. کائنات قدرت این که شما را به تمام خواسته‌هایتان برسانند را دارند، همه چیز به خود شما برمیگردد که چطور از کائنات در جهت خواسته‌هایتان استفاده کنید. رسیدن به بزرگترین چیزها از طریق کائنات مسئله سخت و دشواری نیست و برای کائنات فرقی نمیکند که خواسته‌هایتان چقدر بزرگ و کوچک است.

مهم ترین رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوها، هم ارتعاش شدم با خواسته‌هایتان میباشد، تا با اهدافتان هم ارتعاش نشوید هرگز نمیتوانید به آنها برسید



کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها



آیا اگر اسرار و راز کائنات را بدانیم میتوانیم به همه خواسته هایمان برسیم ؟

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد در این مورد از من می پرسند این است که “آیا اگر راز و رمز کائنات را بدانیم میتوانیم به تمام خواسته و اهدافی که داریم برسیم یا نه (منظور این افراد اینکه آیا فقط برای رسیدن به اهداف و خواسته های کوچکمان باید از این اسرار و راز کائنات استفاده کنیم یا اینکه می توانیم برای تمام اهداف و خواسته های بزرگ مان نیز استفاده کنیم)

من در اوایل همین مطلب گفتم که شما با راز و رمز کائنات می توانید به بزرگترین خواسته ها به آرزوهایتان برسید، البته زمان رسیدن به خواسته ها را کسی نمی داند چون برای کائنات چیزی به نام زمان وجود ندارد همه چیز به انرژی و ارتعاشی که ذهنتان به کائنات ارسال می کند بستگی دارد، هر چه ارتعاشی که به سمت کائنات میفرستید قویتر باشد زودتر به آرزوهایتان میرسید.

اگر بدانید که تنها با چند قدم ساده می توانید به بهترین موفقیت مالی،رسیدن به شغل مورد نظر، پیشرفت در زندگی، روابط عالی، زندگی آرام و در کل به تمام خواسته ها اهدافتان فاصله دارید خیلی هیجان زده می شوید.



راز کائنات : قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها تضمینی است

باور کنید که رسیدن به خواسته ها و اهداف از راه های فیزیکی امکان پذیر نیست، شما تا به کائنات درخواست هدفتان را درست ارسال نکنید و در مدار آن قرار نگیرید هرگز موفق نخواهید شد.

خیلی از افراد رسیدن به هدفشان را غیر ممکن می دانند چون بر این باورند که رسیدند به آرزوها فقط از راه های فیزیکی امکان پذیر است، اگر فکر و ذهنتان درست انرژی و ارتعاش خواسته‌تان را به کائنات ارسال نکند کائنات جوابتان را نخواهند داد.

تمام جهان و یا کائنات از انرژی تشکیل شده‌اند و ذهن ما در حال فرستادن انرژی به جهان هستی و کائنات می باشد، در اصطلاح به این انرژی که ذهن به کائنات می فرستد ارتعاش یا فرکانس گفته می شود که در قسمت قبل با آن اشاره کردیم. بر اساس این قانون، انرژی های یکسان همدیگر را جذب می کنند.

اگر این مورد را کامل درک کنید که ذهن ما در حال فرستادن انرژی به کائنات است و کائنات خودش از انرژی تشکیل شده است به شما قول می دهم که به تمام خواسته ها و اهدافی که دارید خواهید رسید. در ادامه راههای اصلی برای کنترل فکر و افکار منفی را کامل توضیح داده ایم.

راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته ها و اهداف


کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها

http://milomnlh44444.shotblogs.com/-10379705
http://rylansiam92470.tribunablog.com/-10613980
http://mariogymy97531.blogzet.com/-11079138
http://chancemitz46814.suomiblog.com/-11591135
http://chancebxrj44322.blogdigy.com/-10649823
http://titusjvfq25791.tblogz.com/-11154198
http://devincwpi43209.uzblog.net/-11190823
http://shanenfwl43097.canariblogs.com/-12153970 
http://connerfrya42075.mybjjblog.com/-11260967
http://josueaims52851.blogdon.net/-13100886
http://landenwfms51841.blogkoo.com/-15718415
http://claytoneuiu75319.alltdesign.com/-16783751
http://tysonohuh20975.amoblog.com/-18158113
http://damienfsbi17418.total-blog.com/-21536298
http://hectorywsn66544.isblog.net/-13785546

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.