تابلو کائنات چیست

توانید دست نوشته های خودتان را اضافه کنید، بلیط هواپیما اضافه کنید (برای سفر های رویا هایتان)، و …

تابلو کائنات چیست با همه جزییات

تابلو کائنات با همه جزییات
تابلو کائنات با همه جزییات

تصویر بالا یک تابلو کائنات از یک هدف است وقتی قرار است یک هدف داشته باشید تمام جزییات را به خوبی توصیف کنید ، تجسم کنید ، احساس کنید ، حتی اگر تابلو یی مانند تابلو بالا دارید بوی چمن های داخل حیاط را هم استشمام کنید.

اکنون که درک واضحی از تابلو کائنات دارید، بیاید تا با هم نکاتی را بررسی کنیم که در هنگام سختی ها و برخورد با موانع می تواند به شما کمک کند.

یکی از اشتباهات رایج که بیشتر افراد مرتکب آن می شوند این است که از همان ابتدا بلند پروازی می‌ کنند. حق با شماست، تمام آرزو ها و رویا ها دست یافتنی هستند. با این وجود، بهتر است در انتخاب رویا ها کمی هم به باورهاریمان اجازه دهیم کم کم تغییر کنند.

به بیان دیگر، پروژه زندگی در مریخ ناسا را در تابلو رویا های خود قرار ندهید، مگر اینکه واقعاً به آن اعتقاد داشته باشید و تمام تلاش خودتان را در راستای رسیدن به هدف تان انجام دهید. اگر در انتخاب رویا هایتان بی اهمیت باشید نمی توانید به آنها دست پیدا کنید و به جای اینکه تابلو کائنات اعتماد به نفس شما را افزایش دهد نمایانگر شکست و عدم موفقیت شما خواهد بود.

چه زمانی باید از تابلو کائنات استفاده کنیم؟
چه زمانی باید از تابلو کائنات استفاده کنیم؟
چه زمانی باید از تابلو کائنات استفاده کنیم؟

برخی از افراد علاقه دارند به عنوان ابزاری برای مدیتیشن از تابلو کائنات استفاده کنند. ممکن است بخواهید هر روز صبح و یا در انتهای روز از این تابلو استفاده کنید. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، برخی از افراد علاقه دارند از تابلو کائنات دیجیتال استفاده کنند و آن را در تلفن های همراه و یا کامپیوتر های شخصی خودشان ببینند تا هر زمانی که بخواهند بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. هر کدام از این روش ‌ها را که بخواهید می توانید استفاده کنید اما برای دریافت نتایج بهتر سعی کنید از ترکیب آنها استفاده کنید.

تابلو کائنات را در چه مکانی قرار دهیم؟
قانون خاصی برای محل قرار گرفتن تابلو کائنات وجود ندارد. اما روتینی که برای خودتان انتخاب کرده اید می تواند در انتخاب محل قرار گرفتن تابلو تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید هر روز صبح به تابلو نگاه کنید، منطقی ترین محل قرار گرفتن این تابلو می تواند کنار تخت خواب شما و یا کناره آینه باشد. سعی کنید محلی را برای قرار دادن تابلو انتخاب کنید که برای شما آرامش بخش است و می توانید تمرکز داشته باشید.

البته موضوع حریم خصوصی یک نکته مهم و قابل ذکر در مورد محل قرار گرفتن تابلو کائنات است. از آنجایی که ممکن است این تابلو جزئیات زندگی خصوصی شما را بیان کرده باشد، دیده شدن آن توسط افراد دیگر ممکن است احساسات منفی را به شما منتقل کند و شما را دلسرد کند و از رسیدن به خواسته های تان باز دارد. بنابراین سعی کنید در انتخاب محل قرار دادن این تابلو دقت بیشتری کنید و آن را در جایی قرار دهید که فقط خود شما و یا عده مشخصی از افراد خانواده و یا دوستان قابل اعتماد قادر به دیدن آن باشند.

بهترین نتیجه را از تابلو کائنات دریافت کنیم
طراحی و ساخت تابلو کائنات نیازمند تفکر مثبت است، اما در عین حال گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد و دشواری‌ های خاص خودش را داشته باشد. در روز های ابتدایی که قصد دارید از تابلو کائنات استفاده کنید، ممکن است با تفکرات منفی و باور های محدود کننده رو به رو شوید. به عنوان مثال، ممکن است به یکی از تصاویر تابلو نگاه کنید و با خود بگویید: “امکان ندارد بتوانم اینکار را انجام دهم!” یا “این ایده واقعاً احمقانه است!” .

وقتی که با چنین موانعی در مسیر تان مواجه می شوید، بهترین راه این است که پذیرای این افکار باشید و سعی کنید بدون در نظر گرفتن احساسات آنها را به صورت کاملاً منطقی بررسی کنید. از خودتان بپرسید این تفکر از کجا نشأت می گیرد، چه چیزی باعث شده است که این تفکر به سراغ شما بیاید، و این باور چه هدفی دارد؟

در بیشتر موارد این تفکرات ساخته ذهن ما هستند و سعی می کنند ما را در “منطقه راحتی” نگاه دارند. این تفکرات واقعی نیستند و شما نباید به آنها اهمیت بدهید، سعی کنید باور های محدود کننده خود را بشناسید و باور های مثبت را جایگزین آنها کنید.

جمع بندی
بدون شک تابلو کائنات یک ابزار بسیار قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تا به خواسته ها و رویا هایتان برسید. با این حال تنها ساخت یک تابلو کائنات کافی نیست و شما باید برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید و با تصمیم جدی اقدامات لازم را جهت تغییر انجام دهید. به یاد داشته باشید، شما نمی توانید دیگران و یا اتفاقاتی که در محیط پیرامون تان می ‌افتد را کنترل کنید. اما قطعاً می توانید خودتان را کنترل کنید؛ اعمال تان، رفتار تان، احساسات تان، باور هایتان، و مهمتر از همه تصمیمات تان

بنابراین با یک تصمیم جدی، تمام کار هایی که باید انجام دهید تا به خواسته هایی که در تابلو کائنات قرار داده اید برسید را لیست کنید و اولین قدم را بردارید…

مقاله زبان کائنات

http://stephenfvjw86420.shotblogs.com/-10379416
http://jaredblry74073.blogzet.com/-11078823
http://angeloxiqw63063.mybjjblog.com/-11260681 
http://franciscoxnbm42086.uzblog.net/-11190571
http://beckettgegf06161.canariblogs.com/-12153680
http://remingtonquto79013.blogdigy.com/-10649589
http://travishmnp28406.tblogz.com/-11153955
http://arthurqeqd97564.blogkoo.com/-15718106
http://eduardopwfw98765.suomiblog.com/-11590908
http://josuepajq41741.tribunablog.com/-10613790
http://fernandoyjtc96396.isblog.net/-13785174
http://reidwutr27272.blogdon.net/-13100645
http://devinsbjp30740.amoblog.com/-18157808
http://elliotthjkj89990.total-blog.com/-21535982 
http://elliottxgmq38495.alltdesign.com/-16783523

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.