قانون جذب عشق برای ازدواج و نیمه گمشده

قانون جذب عشق برای رسیدن به معشوق !
عشق چیزی است که می تواند زندگی شما را زیر و رو کند. حتی قادر است که احساسات شما را به طغیان در آورد و شما را در زندگی، شاد و هیجان زده نشان دهد. طالبین عشق بسیارند. یکی از مواردی که با توجه به قانون جذب، شما قادر به تغییرات اساسی در زندگی خود هستید، استفاده از قانون جذب عشق است.

نه اشتباه نکنید. این قانون گرچه جادوی اعجاز را به همراه دارد، ولی با جادوگر افسانه ای قصه ها تفاوت دارد. واضح تر توضیح می دهم. فرض کنید که شما در آرزوی بدست آوردن عشق، یک شخص خاص در زندگی خود هستید که البته این کار را بغرنج تر می نماید. آنگاه همه فعالیت هایی را که برای جذب طرف مقابل لازم است، انجام می دهید. در اینجا توجه به یک نکته ضروری است. آیا در دنیای عاشقانه و قانون جذب عشق، فردی را که عاشقانه دوست دارید نیز به دنبال عشق فردی با خصوصیات و ویژگی های شما است ؟

در اینجاست که قانون جذب عشق کارگر می افتد و شما را از برزخی که در آن گیر کرده اید، نجات می بخشد.

جذب عشق
جذب عشق

تکنیک های جاودانه قانون جذب عشق
قبول خود در قانون جذب عشق
باید بنا بر قانون طلایی جذب عشق، در مرحله اول خود را بیشتر از هر کس دیگر قبول داشته باشید. به خود اعتماد کنید. به آنچه دیگران در مورد شما فکر می کنند، چندان اهمیت ندهید. باید بتوانید روز به روز نه حتی لحظه به لحظه، بر اعتماد به نفس خود بیافزایید. اعتماد به نفس به شما قدرت و جسارت می دهد و شما را در قانون جذب عشق، یک قدم به جذب محبوب نزدیکتر می کند. شما می توانید در لباس پوشیدن و رسیدگی به وضع ظاهری خود، تلاش لازم را بکار ببرید. همواره از کفش، لباس و اکسسوری هایی استفاده کنید که اعتماد به نفس شما را، افزایش می دهند. بنابراین پرچم اعتماد به نفس خود را، به اهتزاز در آورید. چون در وهله نخست شما باید عاشق خودتان باشید.

مطلب مشابه :
اندیشه های سازنده برای ثروتمند شدن
دیدن نکات مثبت در قانون جذب عشق
اگر واقع بینی نیز در شما بهانه ای برای مشاهده مسائل منفی است، پس برای بزرگ نکردن موضوعات منفی، آن را نیز کنار بگذارید. مثبت باشید، به مسائل مثبت فکر کنید و مثبت نگر باشید. افرادی را که به صورت آشکاری چهره بدی از خود به نمایش می گذارند، به حال خودشان رها کنید و در پیدا نمودن نکات پسندیده خود و دیگران، تلاش کنید. دیگر باید افکار منفی را که همچون عاداتی پوسیده هستند، کنار بگذارید.

سخنانی مانند اینکه چرا تابحال کسی عاشق من نشده است، یا حتما من عیب و ایرادی دارم که کسی برای زندگی عاشقانه مرا نمی پسندد و … از موارد نکوهش شده، در قانون جذب عشق است. در قانون جذب عشق خوش بینی نسبت به افراد، شما را فردی مهربان و شایسته دوست داشتن نشان می دهد. در واقع با دیدن خصایص خوب، در فرد مورد علاقه بنابر قانون جذب عشق، شما اجازه ورود عشق را به خود ارزانی می دارید. شاید حتی بتوان گفت که فرکانس و ارتعاشی که از شما ساطع می شود، در جهت اعلام آمادگی برای پذیرش عشق، فعال شده است.

استفاده از فرصت ها در قانون جذب عشق
هر لحظه امکان این موضوع وجود دارد که کائنات در رابطه با قانون جذب عشق، برای شما فرصتی را فراهم آورند. بنابراین تیزبین باشید و با چشمان باز چیزهایی را که در اطراف شما در حال گذر است، به دقت مورد توجه قرار دهید. شاید در زمانی خاص فرصتی برای پذیرش عشق از طرف کائنات در جهان هستی، به شما حواله شود. بی اعتنا به علائم نباشید و به سادگی فرصت ها را، ضایع نسازید. شاید عشق واقعی شما در جایی، در روزی و حتی در لحظه ای خاص در کنار شما باشد. بنابراین با روی گشاده، به استقبال فرصت ها بروید.

مطلب مشابه :
بهترین جملات دارن هاردی
شادی ارمغانی لطیف در قانون جذب عشق
این سخنی حکیمانه است که درد ها و غصه های خود را به دیگران انتقال ندهید، تا از دور شما پراکنده نشوند. افراد شاد و با نشاط، همیشه مورد توجه دیگران هستند. مردم دوست دارند به افراد شاداب نزدیک شوند تا طراوت و نشاط را، به زندگی خود نیز انتقال دهند. بنابراین از صمیم قلب شاد باشید و به فعالیت هایی که شادی شما را تکمیل می کند، بپردازید. مسافرت بروید، پیاده روی کنید، به انجام ورزش هایی که دوست دارید، بپردازید. با دوستان یا اعضای خانواده به پیک نیک بروید و حتی در رستوران های که بر شادی شما می افزایند، غذای باب میل خود را نوش جان کنید. با ایجاد نشاط در زندگی امیدوار باشید که پروانه های عشق، بنا بر قانون جذب عشق در حال پرواز به سوی شما هستند.

سپاسگزاری در قانون جذب عشق
اگر به عنوان یک انسان تنها و دل زده از دنیا به زندگی نگاه می کنید، هرگز فرصت قدرشناسی و سپاس برای آنچه که دارید را پیدا نمی کنید. شما بی شک دارای چیزهایی در زندگی هستید که باید قدرشناس خداوند رحمان و همچنین، کائنات باشید. اگر عشقی در زندگی شما وجود ندارد، بسیار دیده شده است که افرادی پس از فعالیت های لازم در جهت قانون جذب عشق، موضوع را به کائنات واگذار کرده اند. اما کائنات کار خود را انجام داده و در زمانی که فرد منتظر و چشم براه عشقی در زندگی نبود، بنا بر قانون جذب عشق، عشق را به سوی آن فرد روانه ساختند. بنابراین برای چیزهایی که دارید، همواره قدرشناس و سپاسگزار باشید.

مطلب مشابه :
برترین جملات کوین ترودو
در زندگی راضی به ترک افراد، بنا به قانون جذب عشق باشید
شاید این مقوله از قانون جذب عشق، سخت ترین آن باشد. کسی را دوست دارید و می خواهید زندگی عاشقانه خود را با او برنامه ریزی بنمایید. بنا بر دلایلی بوضوح می بینید که امکان وقوع موضوع، برای این زندگی مشترک یا رابطه عاشقانه وجود ندارد. بنابراین راضی به گذر فرد مورد علاقه، از زندگی خود بشوید. چون تا زمانی که آمادگی جدایی از فرد مورد نظر خود را نداشته باشید، در واقع راه را برای پذیرش عشق جدید، بنا بر قانون جذب عشق خواهید بست. اما اگر با رضایت در ترک این رابطه بکوشید، آنگاه آماده پذیرش عشقی دیگر در زمانی دیگر می شوید.



http://simongiih28485.shotblogs.com/-10236659
http://andyopnj55554.tribunablog.com/-10467612
http://zanderbfeb71233.suomiblog.com/-11440933
http://charlieqtrn66766.mybjjblog.com/-11121895
http://lukasiliv66747.tblogz.com/-11004390
http://daltonrfyy11222.blogzet.com/-10927467 
http://messiahdecy11111.blogdigy.com/-10503474 
http://israelmnmi55555.blogkoo.com/-15560180
http://keeganuilm85285.uzblog.net/-11054426
http://josuemrsp40628.blogdon.net/-12955774
http://elliottipmb94151.canariblogs.com/-12004173
http://rylanihzb96285.amoblog.com/-17993989

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.