آموزش سئو وردپرس | دوره SEO جامع

آیا می توانم سئو را یاد بگیرم و کسب درآمد کنم؟
کسب درآمد از وب سایت نیازمند یک «هنر» است، هنری که با صبر آغاز می شود و با کسب تجربه بیشتر به پایان می رسد. باید بدانید که می توانید خیلی سریع از طریق شبکه ثروتمند شوید، اما این کار نیازمند هنر اکتسابی است که با تلاش به دست می آید. این دوره آموزشی شما را به این هنر نزدیک می کند.

این دوره یکی از کامل ترین آموزش ها در زمینه سئو می باشد، به عبارت ساده ما برای موفقیت طولانی مدت سرمایه گذاری زیادی روی این آموزش کرده ایم. علاوه بر این، این دوره آموزشی نکات شیوای SEO را به زبان انگلیسی ارائه کرد که می تواند به شما کمک کند.

گوگل یک ربات و موتور سریع و هوشمند است اما همچنان به کمک کاربران نیاز دارد، آنها همیشه سعی می کنند نتایج بهتری را به کاربران اینترنت ارائه دهند اما محدودیت هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو را ایجاد می کند. سئوی اشتباه می تواند شما را از چشم کاربران پنهان کند و تمام زحمات شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوای ضعیف تری بازدید و محبوبیت بیشتری خواهند داشت.

ربات های گوگل فاکتورهای نسبتا خاصی برای درک محتوای صفحه دارند که اگر آنها را دنبال کنید شانس شما برای گرفتن موقعیت افزایش می یابد. ما این عوامل را سئو داخلی می نامیم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این عوامل در سئو چیست.

کامل ترین آموزش سئو سایت با ابزار وردپرس به صورت رایگان
سئو و بهینه سازی سایت یک فرآیند بسیار زمان بر است و نیاز به تلاش زیادی دارد. تکنیک ها و سبک های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام می توانند تاثیر مثبتی در این روند داشته باشند. برای رتبه بندی در سئو سایت به 3 فاکتور اصلی نیاز داریم که عبارتند از:

سئو فنی
ما عملکرد سایت وردپرس، رعایت سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی واکنش گرا و مواردی مانند سئوی فنی را می نامیم. برای شروع فعالیت های بازاریابی محتوا ابتدا به یک پلتفرم قدرتمند و یک سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت.

بازاریابی محتوا
فعالیت هایی از جمله شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، تجزیه و تحلیل رقبا، توسعه استراتژی محتوا، ایجاد محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی و ... را می توان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است.

ارتباط هدفمند
رعایت استانداردهای فنی سئو و ایجاد محتوای ارزشمند می تواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند، اما برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی، باید لینک های خارجی برای سایت خود ایجاد کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، انجمن های تخصصی، بازاریابی نظرات، خرید ارجاع، خرید رپورتاژ تبلیغات و ... سئو خارجی یا سئو خارج از صفحه نامیده می شوند.

یادگیری SEO چقدر طول می کشد؟
همه چیز بر اساس تجربه، تمرین و تلاش محاسبه می شود، فقط با تماشای آموزش نمی توان انتظار موفقیت داشت. باید برای مدت طولانی تلاش کنید و از این طریق تجربه کسب کنید. فاکتورهای سئو باید به عادت همیشگی شما برای اعمال آنها در سایت ها تبدیل شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.