خرید بک لینک دائمی فروش بک لینک معتبر و باکیفیت

همیشه اولین سوال مدیران سایت این بوده که آیا خرید لینک منجر به جریمه و جریمه می شود؟ بله اینطور است، اما پیوند دادن همچنان یک عامل مهم در بهبود سایت و ارتقاء کلمه کلیدی برای هر سایتی است!

پس چرا باید از خرید لینک بترسید؟
لینک های خرید باید تخصصی باشد و یک متخصص بتواند این کار را انجام دهد.
دریافت لینک برای کلمات کلیدی شما با چالش های بزرگ بسیاری همراه است و هرگز این ریسک را به تنهایی انجام ندهید.
خدماتی که ما ارائه می کنیم فقط مختص پیوند نیست و ما فاکتورهای رتبه بندی دیگری را برای هر سایت برای شما انجام می دهیم (بسته به نیاز سایت شما).

خرید بازخورد فقط برای همیشه!
بک لینک ها باید دائمی باشند و از سایت های معتبر لینک بگیرند. بسته های بازخورد سرووز این امکان را برای شما فراهم می کند که بازخوردهای دریافتی معتبر و ارزشمند باشد و باعث می شود گوگل سایت شما را معتبر، قابل اعتماد و متخصص بداند.

برای طبیعی جلوه دادن بک لینک ها باید سعی کنید از سایت های دارای اعتبار پایین لینک بگیرید! البته دائم

حامد مهدی زاده
توییت
مهم ترین فاکتور برای رتبه در گوگل همچنان مراجع هستند! همانطور که می دانید مهم ترین عامل گوگل بک لینک سایت شما (یعنی بک لینک های شما) است، در الگوریتم های 2021 راه دریافت لینک کاملا متفاوت است! چرا؟ چون همه می دانند بازخورد چیست! و به دنبال لینک هایی از سایت هایی با اقتدار بالا و قوی می گردند.

بنابراین هر شخص یا شرکتی می داند که سایت هایی وجود دارند که خدمات خرید بک لینک دائمی بازخورد یا گزارش را تبلیغ می کنند و گوگل و سایر موتورهای جستجو این را کاملاً می دانند! بنابراین هر سایت و شرکتی با پرداخت هزینه می تواند به راحتی لینک دریافت کند! در نتیجه، اینجاست که تجربه در گرفتن لینک بسیار مهم می شود.

(همزمان خرید رپورتاژ تبلیغات در سئو روز با امکانات کاملا متفاوت و حرفه ای سبک جدید راه اندازی شد)

فقط لینک های سفید بسازید. آماری وجود دارد که نشان می‌دهد می‌توانید با کوچک کردن متن انکر تطبیق دقیق از پنالتی‌های پنگوئن جلوگیری کنید. محتوای شما ممکن است بهترین در جهان باشد، اما اگر هیچ لینکی برای آن صفحه دریافت نکنید، چه؟ بنابراین برای این مرحله باید لینک بیلدینگ با کیفیت و معتبر انجام شود تا بتوانید رتبه کسب کنید.

حامد مهدی زاده
توییت
مزایای خرید بک لینک از سئو امروزه
تولید محتوای مرجع و جذاب
قرار دادن گزارش ها در سایت های محبوب
با استفاده از تکنیک لینک شکسته
ایجاد لینک به سایت های معتبر و محبوب
استفاده منطقی و طبیعی از تکنیک PBN
عضویت و فعالیت در سایت های نشانه گذاری اجتماعی
استفاده از استراتژی پست مهمان در سایت های محبوب
فعالیت در دایرکتوری های تجاری، انجمن ها و انجمن ها
ایجاد یک استراتژی هدفمند برای فعالیت در شبکه های اجتماعی، خدمات اشتراک گذاری ویدئو، عکس و پادکست
بازاریابی محتوا با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، وبلاگ ها، اینفوگرافیک ها، نوشتن مقاله های تحقیقی و تحقیقاتی.
بک لینک یا لینک بیلدینگ چیست؟
هر زمان که یک سایت یا وبلاگ در صفحه ای در سایت یا وبلاگ خود به سایت شما لینک می دهد، آن لینک به سایت شما بک لینک نامیده می شود. لینک سازی همانطور که از نام آن پیداست، به هر فعالیتی که برای سایت شما لینک ایجاد می کند، لینک بیلدینگ می گویند. یکی از مهمترین فرآیندهای بهینه سازی سایت، لینک بیلدینگ است. لینک بیلدینگ توسط متخصصان غیرحرفه ای سئو فراموش می شود و اصلا انجام نمی شود یا ممکن است لینک ها را به گونه ای بسازند که تاثیر بد یا خنثی داشته باشد.

ویژگی های بازخورد چیست؟
یک بک لینک خوب رتبه کلمات کلیدی سایت شما را در گوگل افزایش می دهد. به نظر من، لینک بیلدینگ بیش از 70 درصد سئو را شامل می شود. اما شاید برای موضوعات بدون رقابت یا رقابت بسیار کم، بتوانید از ساخت لینک صرف نظر کنید. اما در هر موضوعی با هر رقابتی، لینک بیلدینگ خوب تاثیر زیادی دارد (در عین حال، اگر درست انجام نشود خطرناک است)

آیا ارجاعات مضر هستند؟
لینک بیلدینگ بسیار پیچیده است. اگر تمام لینک های شما مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا مضر است. اگر استراتژی های لینک سازی شما فقط بر جذب تعداد زیادی لینک متمرکز باشد و به کیفیت آن لینک ها اهمیت داده نشود، ممکن است در نهایت با بک لینک های اسپم مواجه شوید. این لینک ها نه تنها نمی توانند رتبه خوبی برای شما در گوگل ایجاد کنند، بلکه می توانند شما را توسط گوگل جریمه کنند.

استانداردهای ثبت بک لینک چیست؟
ثبت لینک به سایت های مرتبط به جای درج یک پیوند بازخورد خالی، بازخورد باید در محتوا وارد شود. (مانند پیوند به سایت های مقاله و شبکه های اجتماعی) یکی از موارد مهم در مورد لینک ها، تنوع لینک ها (شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، ویکی ها، انجمن ها و ...) است که می توانید از آن استفاده کنید. که در سال 2021 گرفته شده است، می توانید تاثیر استفاده از لینک های مختلف در الگوریتم های گوگل را در نمودار بالا مشاهده کنید.

با توجه به این مطالعات، میزان ضربه و درصد انواع اتصالات لحاظ شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.