قیمت طراحی سایت چقدر است؟

قیمت طراحی سایت و نوع سیستم مدیریت محتوا
نوع سیستم مدیریت محتوایی که می خواهید برای قیمت طراحی سایت خود استفاده کنید نیز بر قیمت طراحی سایت آن تأثیر می گذارد. برخی از این سیستم ها مانند وردپرس رایگان هستند. قیمت طراحی سایت وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است که امکانات نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهد. برخی از افراد سیستم مدیریت محتوا را ترجیح می دهند

قیمت طراحی سایت منحصراً از ابتدا؛ این کار به بودجه، زمان و دانش زیادی نیاز دارد. همچنین ریسک بالایی دارد و اغلب مشکلات فنی دارد.

انواع و حجم
هزینه هاست بر اساس نوع و حجم متفاوت است. انواع هاست اشتراکی، اختصاصی، نیمه اختصاصی، ابری، هاست وردپرس و هاست ایران می باشد. هر نوع هاست قیمت مخصوص به خود را دارد. علاوه بر این، حجم های مورد نیاز شما نیز در قیمت گنجانده شده است

طراحی وب سایت موثر است. واضح است که 5 گیگابایت هاست بیش از 100 مگابایت هزینه دارد.

نوع دامنه
دامنه ها انواع مختلفی دارند که هر کدام قیمت طراحی سایت خاص خود را دارند. همچنین دامنه ها پسوندهای مختلفی مانند com، ir، net، org، info و غیره دارند. قیمت این اکستنشن ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال هزینه پسوند com بسیار بیشتر از پسوند ir محاسبه می شود.

پاسخگویی
امروزه بیش از 70 درصد از کاربران اینترنت گوگل را از طریق تلفن همراه جستجو می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که صفحات سایت شما علاوه بر دسکتاپ به درستی و با چیدمان صحیح در انواع گوشی های هوشمند قیمت طراحی سایت و تبلت ها نمایش داده شوند. هنگامی که سایت به درستی در انواع دستگاه های هوشمند نمایش داده می شود، سایت واکنش گرا گفته می شود.

کدام روش برای ساخت وب سایت مقرون به صرفه ترین است؟
اول از همه باید بدانیم که چگونه سایت بسازیم؟ یکی از روش های ایجاد وب سایت طراحی آن با استفاده از برنامه نویسی است. هزینه این روش بسیار بالاست و از 15 میلیون تا بیشتر متغیر است. ایجاد یک وب سایت از طریق برنامه نویسی زمان زیادی می برد. به علاوه، اگر به یک فرد کاملاً متخصص سپرده نشود، مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت; به همین دلیل این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود. روش بعدی راه اندازی سایت با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است. ایجاد وب سایت با وردپرس نیز هزینه های خود را دارد. روش بعدی طراحی سایت استفاده از سایت ساز است. علاوه بر امکانات کامل و حرفه ای که این پلتفرم ارائه می دهد، قیمت آن نیز نسبت به سایر روش های راه اندازی کمتر است. در نتیجه این روش راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد سایت است.


هزینه طراحی سایت وردپرسی چقدر است؟
هزینه طراحی وب سایت وردپرس بستگی به این دارد که طراحی را خودتان انجام دهید یا آن را برون سپاری کنید. اگر قصد صادرات دارید؛ بهترین شرکت های طراحی سایت هزینه طراحی سایت را در حدود 5 تا 8 میلیون و بیشتر قیمت طراحی سایت (بسته به امکانات تخصصی درخواستی شما) برآورد خواهند کرد.

اما اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید؛ ابتدا باید دانش فنی طراحی وب سایت وردپرسی را بیاموزید که به خودی خود زمان زیادی می برد. سپس باید هزینه هاست، دامنه، آموزش وردپرس، افزونه های لازم، قالب مورد نظر و ... را بپردازید؛ اما اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، این روش مناسب نیست. C5 بر اساس وردپرس طراحی شده است. قیمت طراحی سایت یعنی سیستم مدیریت سایت شما همانند وردپرس است با این تفاوت که C5 تمام مراحل بالا را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد.

قیمت سایت در ایران
از آنجایی که جامعه طراحان سایت در ایران بسیار گسترده است، بر همین اساس هزینه طراحی سایت در ایران نیز بسیار متنوع است. با یک جستجوی ساده متوجه می شوید که برای یک طراحی سایت ساده از چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان پرداخت می شود؛ اما دلیل این تفاوت قیمت چیست؟

قطعا اولین دلیل این تفاوت قیمت، نوع خدمات است. قیمت طراحی سایت گاهی اوقات شما فقط به سایتی با پیکربندی ساده نیاز دارید تا چند محتوای ساده در ماه ارسال کنید، در این صورت نیازی به صرف هزینه زیادی برای آن ندارید. اما گاهی اوقات نیاز به یک فروشگاه اینترنتی کامل از نظر امکانات و امکانات دارید و گاهی اوقات حتی به برخی از امکانات اختصاصی نیاز دارید که به دلیل زمان و دانش صرف شده در این بین باید بیشتر هزینه کنید.

نکته دوم برندی است که وب سایت را برای شما طراحی می کند. گاهی اوقات یک طراح سایت ساده و از راه دور پروژه شما را آنلاین می‌کند و ظرف چند روز آن را طراحی و تحویل می‌دهد. اما گاهی اوقات شما با یک مجموعه بزرگ قرارداد می بندید که دارای پشتیبانی قدرتمند، فرمت های متنوع و طراحان حرفه ای است. بنابراین طبیعی است که شارژ بیشتری داشته باشید.

قیمت طراحی سایت C5 با وجود سابقه کاری درخشان و تجربیات متعددی که در این زمینه کسب کرده است، با رعایت اصل انصاف و با هدف فراهم کردن بستری برای ورود استارت آپ ها به دنیای طراحی سایت، سایت شما را با بهترین قیمت و پیشنهادات طراحی می کند. متنوع ترین خدمات

https://www.reddit.com/user/bestnewseo2022/comments/vvnyb7/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D8%B2_0_%D8%AA%D8%A7_100/ 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.