خدمات طراحی سایت با بهترین روش ها

5. برای خدمات طراحی سایت سئو بهینه شده است
آیا به یک موضوع مشترک با چهار مؤلفه طراحی وب سایت خوب که در مورد آن صحبت کردیم توجه کرده اید؟ خدمات طراحی سایت همه آنها در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نقش خدمات طراحی سایت دارند.

موتورهای جستجو - مانند گوگل - از طراحی UX به عنوان بخشی از الگوریتم خود استفاده می کنند. هدف آنها نمایش مرتبط ترین و باکیفیت ترین صفحات وب برای درخواست های جستجوی افراد است. آنها بر اساس این معیارها قضاوت می کنند، که توصیف می کند آیا سایت برای استفاده آسان است، مانند:

صفحات در هر جلسه
نرخ ترک تحصیل
زمان صفحه نمایش
گوگل گفته است که سرعت بارگذاری صفحه یک عامل رتبه بندی به خصوص در دستگاه های تلفن همراه است.

و اگر هنوز متقاعد نشده اید، به یاد داشته باشید که گوگل سال گذشته فهرست بندی موبایل را معرفی کرد. آنها به نحوه ظاهر یک وب سایت در یک دستگاه تلفن همراه (نه دسکتاپ) نگاه می کنند تا تعیین کنند که در نتایج جستجو باید در کجا رتبه بندی شود.

نتیجه نهایی؟ اگر طراحی وب سایت شما در دسترس، کاربر پسند یا موبایل پسند نباشد، خدمات طراحی سایت در نتایج جستجوی مخاطبان هدف شما رتبه بالایی نخواهد داشت... مهم نیست که چقدر خوب به نظر می رسد.

چگونه می توانم اولین طراحی وب سایت خود را شروع کنم؟
فرآیند طراحی خاصی وجود دارد که خدمات طراحی سایت  هر وب سایتی باید هنگام ایجاد یک وب سایت جدید از آن پیروی کند. این راهنمای هفت مرحله ای شما را از برنامه ریزی تا پس از راه اندازی هدایت می کند:

ایجاد خلاصه طراحی: این شامل جزئیات کلیدی در مورد طراحی وب سایت شما، از جمله جدول زمانی، مخاطبان هدف و سیستم مدیریت محتوا (CMS) است.
سیستم طراحی خود را تعریف کنید: درک کنید که چگونه زبان طراحی شما می تواند الگوهایی ایجاد کند که کاربران بتوانند آن را بیاموزند. به یاد داشته باشید که چگونه گفتیم ثبات کلیدی است؟
ایجاد نقشه سایت: از ابزارهایی مانند نقشه سایت XML برای تجسم سلسله مراتب سایت خود استفاده کنید. خدمات طراحی سایت صفحات مشابه را با هم گروه بندی کنید و برای هر کدام یک وایرفریم ایجاد کنید.
تولید محتوای نمونه: با ایجاد محتوای آزمایشی در سایت خود، نحوه قالب بندی محتوای خود را مشاهده کنید.
کار بر روی طراحی بصری را شروع کنید: رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر طراحی خود را ترکیب کنید. یک کپی از ظاهر سایت برای شما باقی خواهد ماند.
مدل خود را آزمایش کنید: تست های قابلیت استفاده را اجرا کنید خدمات طراحی سایت تا بررسی کنید که گروهی از افراد را از خود دور نمی کنید و طراحی شما به راحتی قابل درک است. اگر چنین است، Start را فشار دهید.
طرح خود را به صورت زنده به اشتراک بگذارید: طراحی وب هرگز تمام نمی شود. همیشه باید تست های تقسیم را اجرا کنید تا ببینید آیا راه حل های شما درست هستند یا خیر.
وب سایت رویایی خود را دریافت کنید
همانطور که می بینید، تفکرات زیادی در طراحی هر وب سایتی وجود دارد.

شما باید خدمات طراحی سایت  به سبک برندسازی خود، نحوه نمایش سایت شما در دستگاه های تلفن همراه و سرعت بارگذاری آن فکر کنید تا مطمئن شوید که مشتریان خود (و گوگل) را تحت تاثیر قرار می دهید.

اگر احساس خستگی می کنید، نترسید. بیشتر روزها برای ما خسته کننده است و ما بیش از یک دهه است خدمات طراحی سایت که این کار را انجام می دهیم. قدم به قدم (یا اگر مثل من طرفدار لاموت هستید پرنده به پرنده) بروید و به آنجا خواهید رسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.