اشتباهات رایج در طراحی سایت چیست؟

اشتباهات رایج طراحی سایت چیست؟
در اینجا در مورد اشتباهات رایج در طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت و مشتریان صحبت خواهیم کرد.

1- انتخاب اشتباه شرکت طراحی سایت

شرکت توسعه وب سایت انتخابی باید دارای تجربه کافی و مشتریان راضی باشد. شرکت طراحی سایت کارائتی بیش از 22 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال دارد.

2- برنامه منظمی دارید

به یاد داشته باشید که برای تصمیم گیری و طراحی وب سایت یک برنامه منظم داشته باشید. یک برنامه تحقیقاتی پایه داشته باشید و حتما به سوالات زیر پاسخ دهید. در غیر این صورت

هدف از حضور کسب و کار شما در فضای مجازی چیست؟

چگونه می توانید نیازهای مشتریان خود را در سایت برآورده کنید؟

چه بودجه ای در نظر دارید؟

چه برنامه ای برای تبلیغات، بازاریابی و برندینگ خود دارید؟

3-انتخاب قالب آماده یا سفارشی؟

شاید طراحی وب سایت با قالب آماده ارزان تر به نظر برسد و در مرحله اول علاقه مند به ایجاد وب سایت با هزینه کم باشید. اما این اشتباه است و باید هزینه های بیشتری بپردازید. ما به شما طراحی سایت با قالبی خاص را پیشنهاد می کنیم.

4- انتخاب عملکردهای نامناسب

انتخاب فونت اشتباه، ترکیب رنگ های نامتناسب، انتخاب رنگ پس زمینه اشتباه، عدم تطابق ظاهر سایت و موضوع سایت، شلوغی بیش از حد سایت و .... از دیگر اشتباهات رایج طراحی سایت است.

5- انتخاب عالی برای هاست

هاست انتخابی باید کیفیت خوبی داشته باشد و فضای ذخیره سازی خوبی داشته باشد. در صورت انتخاب هاست بی کیفیت، سرعت سایت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و بر همین اساس منجر به نارضایتی کاربران و در نتیجه افزایش نرخ پرش می شود.

6- رها شدن سایت پس از طراحی

برخی از افراد فکر می کنند که پس از طراحی وب سایت، پروژه طراحی وب سایت آنها کامل شده است و نیازی به انجام هیچ کاری برای توسعه آن ندارند. اگر درست نیست، باید همیشه سایت خود را بررسی کنید و سعی کنید آن را توسعه و بهبود بخشید. به عنوان مثال، اگر نیاز به افزودن ویژگی های جدید برای جذب کاربران به سایت خود دارید.

7- توجه به اصول سئو

در تمامی قسمت های طراحی سایت به اصول سئو توجه کنید. مهمترین بخش هر طراحی سایت تولید محتوا است. که در آن باید اصول سئو را رعایت کنید. جدا از این موارد، سایت خود را برای قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل بهینه کنید.

8- توجه به اصول دیجیتال مارکتینگ

با رعایت و به کارگیری اصول دیجیتال مارکتینگ به راحتی می توانید تبلیغات و بازاریابی آنلاین در فضای وب را با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه انجام دهید. با بازاریابی آنلاین می توانید اثربخشی خود را افزایش دهید.

9- به روز رسانی و حفظ امنیت سایت

سایت خود را به طور منظم به روز کنید. زیرا بدون به روز رسانی سایت ها قدیمی می شوند و کارایی خود را از دست می دهند.

و مهمترین چیز حفظ امنیت سایت است. برای جلوگیری از حمله هکرها باید از امنیت اطلاعات سایت خود اطمینان حاصل کنید. توجه به حفظ امنیت سایت و ارتقای آن در تمامی مراحل پروژه برای جلوگیری از حمله ویروس ها و هکرها را فراموش نکنید.

10- نگهداری سایت

پس از اتمام طراحی سایت، حتما از خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت بهره مند شوید. نگهداری سایت موضوع بسیار مهمی است. شرکت Karaiti خدمات پشتیبانی مختلفی را ارائه می دهد. برای مشاهده بسته های پشتیبانی وارد این لینک شوید.

نتیجه
با توجه به توضیحات بالا متوجه شدیم که طراحی وب سایت برای همه کسب و کارها در هر زمینه و هر اندازه کسب و کار ضروری است. صاحبان سایت با طراحی سایت، محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می کنند یا به فروش می رسانند. با این حال طراحی وب سایت برای برندسازی و ایجاد اعتماد بسیار موثر است.

البته نکته مهم در مورد طراحی وب سایت این است که تمامی قسمت های وب سایت باید بر اساس اصول و آخرین تکنولوژی ها ساخته شود. همچنین باید با اصول سئو سازگار باشد.

بنابراین انتخاب یک شرکت توسعه وب سایت معتبر و مناسب موثر است. طراحی سایت شرکت کارایتی برای ساخت وب سایت استاندارد با قیمت مناسب همراه شما عزیزان است.

https://idat.ir/@urlarzonline/290728-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.