مزایای پارتیشن شیشه ای چیست؟

در دفاتر تجاری مدرن استفاده بهینه از فضای موجود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی هزینه ساخت دفتر کار بالاست و جابجایی و جابجایی شرکت نیز نیازمند تلاش زیادی است. در نتیجه، جابجایی شرکت معمولاً اولویتی برای مدیران نخواهد بود. از طرف دیگر، بسیاری از مدیران به دنبال استفاده از پارتیشن های اداری برای استفاده حداکثری از فضای موجود با تقسیم اتاق ها هستند. در شرکت های بزرگ در بین انواع پارتیشن، پارتیشن شیشه ای از محبوبیت خاصی برخوردار است. این پارتیشن ها علاوه بر داشتن انعطاف خوبی در اجرا، ظاهری جدید و مدرن به فضای داخلی می دهند و آن را از شلوغی خارج می کنند.
در مورد مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای بحث های زیادی وجود دارد. در حالی که برخی از مدیران بر این باورند که منزوی کردن اعضای تیم، حواس‌پرتی‌ها و حواس‌پرتی‌ها را کاهش می‌دهد و در نتیجه بهره‌وری تیم را افزایش می‌دهد، برخی دیگر معتقدند که یک محیط کاری زنده و تعاملی برای افزایش بهره‌وری حیاتی است.
اما واقعیت این است که شیشه بدون صرف هزینه زیاد تاثیر ویژه ای در ظاهر و عملکرد محل کار شما خواهد داشت. در اینجا به برخی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای اشاره می کنیم.

مطالب مرتبط با این مقاله: تکنیک های مدرن را از پارتیشن های آفیس بیاموزید.

با استفاده از پارتیشن های شیشه ای بهره وری کارکنان را افزایش دهید
اجرای پارتیشن شیشه ای باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود. آگاهی از اینکه تحت کنترل و نظارت دائمی هستند باعث می شود بیشتر روی کارشان تمرکز کنند و سخت کوشی بیشتری نشان دهند. پارتیشن های شیشه ای علاوه بر کاهش تنبلی در محیط کار، مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری آنها را نیز افزایش می دهد. هر دو بهره وری نیروی کار را افزایش می دهند.

2159
انعطاف پذیری پارتیشن شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای را می توان جابجا کرد و در مکان های دیگر نصب کرد. اما تغییر چیدمان اتاق با کمک دیوارهای سنتی زمان بر و بسیار پرهزینه است. مهمترین دستاورد مالی پارتیشن های شیشه ای به دلیل انعطاف پذیری بالای آنهاست. با کمک یک طراح و نصاب مجرب، پارتیشن شیشه ای نیازی به تعمیر ندارند.

تعمیر و نگهداری پارتیشن های شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای را می توان به راحتی تمیز کرد. تنها چیزی که نیاز دارید یک نمکدان و یک دستمال کاغذی (ترجیحاً یک پارچه میکروفیبر) است.

2162
قیمت پارتیشن شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای در واقع در مقایسه با دیوارهای ثابت بسیار مقرون به صرفه هستند. نصب پارتیشن شیشه ای بسیار سریع و آسان است و نیازی به تغییرات ساختاری ندارد. بنابراین در صورت نیاز به تغییر اندازه اتاق ها و ... هزینه تعویض کم خواهد بود. از طرفی استفاده از پارتیشن های شیشه ای نیاز به روشنایی الکتریکی در طول روز را کاهش می دهد. در نتیجه مصرف انرژی کاهش می یابد و در نهایت هزینه های کل شرکت کاهش می یابد. علاوه بر مزایای مالی، مصرف کمتر انرژی نیز تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد.

نورپردازی
یکی از مشکلات بسیاری از محیط های کاری کمبود نور طبیعی است که به مرور زمان تاثیرات روانی منفی بر کارکنان می گذارد. نور طبیعی باعث بهبود سلامت روانی کارکنان و در نتیجه افزایش کارایی و بهره وری آنها می شود. نصب پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین راه ها برای ورود نور طبیعی به محیط کار است.

2172
حفظ حریم خصوصی در پارتیشن های شیشه ای
برخلاف تصور عموم، نصب پارتیشن های شیشه ای لزوما حریم خصوصی را از بین نمی برد. بسیاری از مدیران تمایلی به نصب دیوارهای شیشه ای ندارند زیرا نمی خواهند حریم خصوصی کارکنان را مختل کنند.
شیشه مات می تواند برای حفظ حریم خصوصی استفاده شود. در این صورت تا زمانی که نور طبیعی وجود دارد، محرمانه بودن کارکنان نیز حفظ می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.