مهاجرت کاری به آلمان از صفر تا صد

فرم درخواست ویزا و زمان
پس از جمع آوری تمام مدارک لازم، آخرین مرحله مهاجرت کاری به آلمان پر کردن فرم درخواست ویزا است. این فرم در سفارت آلمان به متقاضیان ارائه می شود و موضوع فرم درخواست ویزای کاریابی در آلمان می باشد. پس از پر کردن فرم درخواست و ثبت آن، متقاضی باید در سفارت جلسه ای ترتیب دهد. پس از اخذ ویزا و ورود به آلمان، در صورتی که متقاضی شغل مورد نظر خود را پیدا کند، باید نوع ویزای خود را با ویزای کار آلمان تغییر داده و مجوز کار در آلمان را دریافت کند. متقاضی برای تبدیل ویزای جویای کار به اجازه کار نیازی به بازگشت به کشور خود ندارد و می تواند برای ویزا در آلمان اقدام کند. اگر در طول شش ماه نتوانستید در آلمان شغلی پیدا کنید، روش مهاجرت به آلمان باید به کشور مبدا خود بازگردید. مهاجرت کاری به آلمان کار سختی نیست ... با کمی تلاش و حوصله می توانید به یک زندگی خوب در آلمان برسید.

در نظر داشته باشید که کار در آلمان با ویزای کاریابی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و متقاضی باید در اسرع وقت ویزای خود را تغییر دهد.

فرصت کار در آلمان
آلمان یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه صنعت و تجارت است. زندگی در این کشور نه تنها برای آلمانی ها، بلکه برای افرادی از سراسر جهان، به خصوص از جهان سوم نیز مناسب است. آلمان کشور مخترعان است. این کشور چهارمین اقتصاد بزرگ جهان و خانه شرکت های معروف است.

فرصت های شغلی زیادی برای مهاجران در آلمان وجود دارد. برخی از متخصصان قبل از مهاجرت به آلمان و کار در آن کشور برای کار در سازمان ها و شرکت های واقع در آلمان دعوت می شوند. برای دریافت دعوت نامه کاری کافی است از طریق وب سایت ها یا سایر فرصت های شغلی در آلمان یک موقعیت شغلی مناسب پیدا کنید و با منابع انسانی یا آژانس های کاریابی کارفرمایان آلمانی تماس بگیرید تا آموزش و رزومه خود را برای آنها ارسال کنید. کارفرمایان پس از بررسی رزومه متقاضی و تمایل به استخدام، دعوتنامه کاری برای درخواست ویزای کار و مهاجرت کاری به آلمان ارسال خواهند کرد. اما پیدا کردن کارفرمای مناسب به این راحتی نیست! در اصل کارفرما برای استخدام باید ابتدا به مدت سه ماه نیروی کار مورد نظر را در آلمان جستجو کند. اگر شغل مورد نظر خود را پیدا نکرد، می تواند به مدت 3 ماه برای کار در اتحادیه اروپا اقدام کند. اگر باز هم شغل مورد نظر خود را پیدا نکرد، می تواند یک آگهی استخدام نیروی کار بین المللی منتشر کند. قوانین ملی حمایت از کار آلمان اولویت را برای اشتغال شهروندان آلمانی و سپس برای شهروندان اروپایی قائل است.

کارت آبی
کارت آبی آلمان مهمترین و بهترین نوع ویزای کار آلمان است. این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که درآمد آنها با تایید اداره کار آلمان بالای 4200 یورو در ماه باشد. ویزای کارت آبی آلمان یک ویزای تمدید شده است که می تواند به ویزاهای دیگر تبدیل شود. برای مهاجرت کاری به آلمان و اخذ این نوع ویزا علاوه بر میزان درآمد، مدت قرارداد نیز مهم است. متقاضی باید حداقل یک سال قرارداد کار داشته باشد. این ویزا 4 سال اعتبار دارد.

متقاضی پس از 5 سال پس از مهاجرت به کار می تواند برای اقامت دائم آلمان اقدام کند. فردی با 8 سال سابقه کار در آلمان می تواند برای پاسپورت آلمان اقدام کند. البته تسلط به زبان آلمانی برای اخذ پاسپورت بی تاثیر نیست و افرادی که به زبان آلمانی صحبت می کنند می توانند پس از اخذ اقامت دائم آلمان برای دریافت پاسپورت آلمانی اقدام کنند.

https://www.estahbanaty.org/immigration/germany/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.