کوین ترودو کیست؟ بیوگرافی کامل به همراه عکس

تا اینکه کوین ترودو یا همان (kevin trudeau) یکی از اعضای اصلی جوامع مخفی تصمیم گرفت اطلاعاتی که در این جوامع وجود دارد را به همگان بیاموزد!

در این بخش اطلاعات کامل و جامعی از کوین ترودو خواهید این سایت خواند پس در ادمه با سایت قدرت درون همراه باشید.

شما را دعوت میکنیم تا به مشترکین ویژه وب سایت ما بپیوندید.

امیدواریم به کمک دوره ها و سمینار های منتشر شده در سایت قدرت درون از کوین ترودو و سایر اساتید مطرح و برتر روانشناسی موفقیت و قانون جذب بتوانید خواسته هایتان را خودتان برای خودتان محقق کنید.

در حال حاضر بیش از ۳۰۰ ساعت سمینار و کتاب صوتی ترجمه شده به زبان فارسی در سایت قرار دارد که با تهیه یک اشتراک میتوانید تمامی آنها را به رایگان دریافت کنید.

[button color=”orange” size=”big” link=”https://jadoyebavar.ir/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]برای دسترسی و دانلود همه آموزش های کوین ترودو از سایت جادوی باور اشتراک تهیه کنید [/button]



تولد کوین ترودو

کوین مارک ترودو یا همان کوین ترودو در ۶ فوریه سال ۱۹۶۳ در شهر لین واقع در ماساچوست آمریکا متولد شد. پدر او رابرت ترودو یک جوشکار بود و خرج خانواده آنها از یک مغازه کوچک جوشکاری تامین می شد. همین امر موجب شده بود که خانواده ترودو از نظر مالی در سطح پایینی باشند.

کوین ترودو به درس علاقه بسیاری داشت. مطالعات زیاد او سبب شد که او از نظر ذهنی از هم سن و سال های خود برتری پیدا کند.
در سال ۱۹۸۱ به عنوان شاگرد برتر در مدرسه ی خود معرفی شود.

دوران جوانی کوین ترودو
کوین ترودو در سن ۱۷ سالگی به بازار خرید و فروش ماشین های دست دوم پا گذاشت؛ پس از آن در سال ۱۹۹۳ برای کسب در آمد بیشتر وارد نت ورکینگ (شبکه ارتباطی) شد.

سپس به واسطه یکی از دوستانش فعالیت خود را در تلوزیون شروع کرد. او برای شرکت های مختلف تیزر های تبلیغاتی میساخت.

کوین ترودو به سبب اطلاعاتی که از طریق مطالعات فردی اش درباده قوانین جهان هستی بدست آورده بود؛ توانست در زمینه های متفاوت موفقیت های بسیاری را بدست بیاورد. به همین دلیل کوین ترود در همان سنین کم توانست از نظر مالی غنی شود.

ورود کوین ترودو به جوامع مخفی

او پس از اینکه تواست به جوامع مخفی راه یابد به یکی از ارکان اصلی جوامعی مانند برادر هود، فراماسونری، اسکال اند بونز و… تبدیل شد.

کوین ترودو معتقد است جهان هستی بر روی قوانینی معینی پابرجاست که با آموختن آنها می توان به هر آنچه که میخواهیم برسیم.
قوانین جهان هستی به طور کامل در جوامع مخفی به اعضای این جوامع آموزش داده می شود.

به همین علت اعضای جوامع مخفی متفاوت تر و برتر از مردمان عادی عمل می کنند. همچینین افراد درون این جوامع از ۱ تا ۳۳ سطح بندی میشوند.

هر کس در هر سطحی که باشد استادی دارد تا بتواند سوالات و مشکلات خود را برطرف کند. کوین ترودو تکنیک ها و رمز و رازهایی که از قوانین هستی در جوامع مخفی به او آموزش داده بودند را فرا گرفت؛ سپس زندگی خود را بر حسب این قوانین پی ریزی کرد.

کوین ترودو بعد ها تصمیم گرفت تا سایت شبکه جهانی اطلاعات را راه اندازی کند و این سایت را بر مبنای اصول و قوانین جوامع برادری پیش ببرد و شبکه جهانی اطلاعات و یا همان سایت کوین ترودو تنها راه ارتباطی اش با مردم بود .

او در سال ۲۰۱۰ جز ۱۰ مرد ثروتمند جهان معرفی شد.

سمینار آرزوی تو دستور توست

سمینار آرزوی تو دستور توست یکی از پربازدید ترین و معروف ترین سمینار های کوین ترودو است.

آرزوی تو دستور توست به مدت ۱۳ ساعت در کوه های آلپ برگزار شد (این سمینار با بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید جزو پرطرفدارترین سمینارهای جهان می باشد).

علاوه بر مردمان عادی برخی از اعضای جوامع مخفی و همچنین سیاستمداران زیادی در این سمینار حضور داشتند.
گروه ها و جوامع مخفی مخالف سر سخت این هستند که مردمان عادی از اطلاعات آنها باخبر شوند.

به همین دلیل کوین ترودو سمینار آرزوی تو دستور توست را به صورت صوتی منتشر کرد تا هیچ کدام از جوامع نتوانند افراد حاضر در این سمینار را شناسایی کند. کوین پس از انتشار سمینار آرزوی تو دستور توست به ۸ میلیون دلار جریمه محکوم شد. (هیچ دلیل و علت مشخصی برای جریمه شدن او اعلام نشد.)

در این سمینار شمایاد میگیرید که چطور میتوانید غول چراغ جادوی خودتان را داشته باشید! به همین علت این سمینار را به آرزوی تو دستور توست نامگذاری کرد. (اگر با قوانین جهان هستی مانند قانون جذب و ارتعاش آشنا ندارید احتمالا این جملات برایتان غیر قابل باور باشد).

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.