چرا باید زندگی کوین ترودو را بخوانیم؟


شاید این سوال برای تمامی شما پیش بیاید که کوین ترودو کیست و چرا شما باید زندگی نامه او را بخوانید؟! اصلا او چه کار کرده است و چه کاره است؟!
همیشه زندگی نامه افراد موفق و ثروتمند جهان وسیله ای بوده تا افراد بسیاری بتوانند از اشتباهات آن ها درس بگیرند و دیگر مرتکب آن اشتباهات نشوند و به نوعی راه آن ها را ادامه دهند تا در نهایت به ثروتی که آن افراد ثروتمند دارند برسند! کوین ترودو نویسنده ای ثروتمند و موفق است که چند کتاب درباره موضوعات مختلفی به چاپ رسانده است و با برگذاری سمینار های بسیار با کیفیتی توانسته طرفداران بسیاری را پیدا کند.

بسیاری از این طرفداران معتقد هستند که با خواندن و یا گوش دادن حرف ها و کتاب های ترودو توانسته اند تغییری در زندگی خود ایجاد کنند، همین امر باعث می‌شود تا افراد بیشتری نیز به حرف های او اعتماد پیدا کنند و رفته رفته زندگی بسیاری از افراد دچار تغییرات مثبتی می‌شود و تنها با موفقیت روبرو می‌شوند!

زندگی نامه کوین ترودو
زندگی نامه کوین ترودو
زندگی نامه کوین ترودو
در ایران افراد زیادی هستند که کوین مارک ترودو را نمی‌شناسند ولی خوب است بدانید که ترودو جزو معروف ترین نویسنده های موفق آمریکایی است و به مدت بیست و شش هفته کتابش به عنوان پرفروش ترین کتاب در آمریکا در صدر جدول باقی مانده است. همین آمار نشان از موفقیت بالای این فرد است.

کوین مارک ترودو در شش فوریه سال هزار و نهصد شصت و سه به دنیا آمد، او کارآفرین، تاجر، بازیکن حرفه ای بیلیارد و در نهایت یک نویسنده بسیار موفق است. ترودو به ورزش های کنگفو و گلف نیز علاقه بسیاری دارد و در این ورزش ها نیز توانسته است موفقیت هایی نیز دست پیدا کند!

کوین مارک ترودو یک ثروتمند به دنیا نیامد، مادر پدر او ثروتمند نبودند و او مانند تمامی افراد عادی یک جامعه یک زندگی عادی را تجربه کرد و همیشه در آرزوی ثروتمند شدن بود و همیشه کنجکاو بود که چه راه هایی او را به موفقیت و در نهایت ثروتمندی می‌رساند.

او در ماساچوست به دنیا آمد و در شهر لین به مدرسه رفت و از همان اول و در سال هزار و نهصد و هشتاد و یک او از طرف مدرسه به عنوان استعداد نمونه و آینده دار مدرسه انتخاب شد و همه کسانی که به او چنین لقبی یداده بودن مطمعن بودند که روزی در نهایت کوین خواهد توانست به موفقیت های بزرگی برسد و این ها همه از روحیه کنجکاو او مشخص بود.

ترک تحصیل کوین مارک ترودو
همانطور که گفتیم کوین مارک ترود در شهر لین در ماساچوست به مدرسه می‌رفت و به عنوان یکی از با استعداد ترین دانش آموزان از او یاد می‌شود و همه معتقد بودند که او آینده ای درخشان خواهد داشت.
او پس از تمام کردن دوران دبیرستان خود به این فکر افتاد که رفتن به دانشگاه و تلف کردن وقت و زمان خود برای تحصیل کار بی فایده ای است و او نمی‌تواند از این راه ثروتمند و موفق شود پس تصمیم گرفت تا ترک تحصیل کند.

در آن زمان کوین دوستانی داشت که آن ها با دستفروشی و خرده فروشی کسب درآمد می‌کردند و کوین نیز تصمیم گرفت برای شروع همین کار را انجام دهد و با درآمدی که از این کار کسب کرد دوباره مشغول به کار شد و شروع به خرید و فروش خودرو ها کرد و رفته رفته ثروت خود را افزایش داد و این شروع داستان های موفقیت او بوده است.

کوین ترودو در انجمن مخفی (برادر هود)
گروه های مخفی
گروه های مخفی
در طول تاریخ افراد بسیاری بوده اند که از همان اول جزو خانواده های ثروتمند بوده اند، این افراد خود را از بقیه مردم که وضع مالی بد یا تقریبا مناسبی دارند جدا می‌دانند و آن ها معتقد بوده اند که خون آن ها اصیل است و افراد عادی جایی در میان آن ها ندارند.

این تفکر سالیان سال ادامه یافت تا اینکه مشخص شد که افراد ثروتمند جهان یک انجمن مخفی تشکیل داده اند و به نوعی تمامی اتفاقاتی را که در جهان می‌افتد با قدرت و ثروت خود کنترل می‌کنند. عضو شدن در این انجمن بسیار دشوار است و شما به هیچ وجه متوجه حضور انجمن در کنار خود شما نخواهید شد و آن ها فقظ قادر خواهند بود تا با شما ارتباط برقرار کنند.

راز های پنهان انجمن های مخفی
در این انجمن مخفی از گذشته تا به الان کتاب ها و نوشته هایی به یاد مانده و جابه جا می‌شوند که در آن ها راز موفقیت و کسب ثروت نوشته شده است و فقط افراد عضو این انجمن قادر به خواندن این نوشته ها هستند و مردم عادی قادر نخواهند بود تا از این نوشته ها و نکته ها استفاده کنند و همین امر باعث شده تا افراد زیادی دوست داشته باشند که عضو این انجمن شوند ولی همانطور که گفتیم این انجمن بسیار سخت گیر است و به همین راحتی کسی را عضو نمی‌کند بلکه آن فرد باید توانایی های بالا و انگیزه قوی ای داشته باشد شخصی مانند کوین ترودو!

روزی کوین ترودو به اصرار دوستانش در یک سمینار تقویت حافظه شرکت کرد و همانطور که خود او می‌گوید با فردی مشهور و ثروتمند آشنا شد که آن شخص متوجه شوق و اشتیاق کوین ترودو به کسب ثروت می‌شود و همچنین شیفته پشتکار کوین می‌شود، آن شخص مشهور و ثروتمند به کوین ترودو پیشنهاد می‌دهد که بعضی اوقات هم دیگر را ملاقات کنند و کوین برای یادگیری راز های موفقیت و کسب ثروت نزد آن شخص برود و از او نکاتی را یاد بگیرد و کوین ترودو هم که عاشق یاد گرفتن و موفقیت بود، قبول کرد.

خود او بعد ها می‌گوید که بدون این که بدانم همان لحظه که موافقت کردم که آن شخص به من راز های موفقیتش را نشان دهد من عضو انجمن مخفی (برادر هود) شدم، بدون اینکه خودم بدانم.

خروج کوین ترودو از انجمن مخفی (برادر هود)
کوین مارک ترودو پس از اینکه تمامی اطلاعات ارزشمندی را که در انجمن مخفی وجود داشت را فرا گرفت، دوست داشت تا این اطلاعات را با عموم مردم به اشتراک بگذارد تا بتواند باعث شود تا افراد بیشتری به موفقیت برسند.

کوین ترودو پس از بیست سال عضویت در انجمن مخفی در حالی که در بالاترین سطح اطلاعاتی بود از این انجمن بیرون آمد و این اتفاق در صورتی رخ داد که همه اعضای انجمن این اتفاق را شایسته و درست نمی‌دانستند و همه سعی داشتند تا رای کوین مارک ترودو را تغییر دهند و او را در انجمن نگه دارند! حتی سعی کردند با درست کردن پاپوش برای او او را مجبور کنند تا در انجمن مخفی بماند ولی او تصمیمش را گرفته بود در نهایت پس از بیست سال در سال هزار و نهصد و نود و نه از انجمن مخفی (برادر هود) جدا شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.