ویژگی های طراحی سایت براساس سئو

طراحی سایت چیست؟ طراحی کردن یک سایت وب یعنی چه؟ چرا باید یک وب سایت داشته باشیم؟ جهان امروز عصر اینترنت است. امروزه جهان به سمت و سویی پیش می رود که زندگی کردن بدون اینترنت امری ممکن ناپذیر شده است. بسیاری از ما شبانه روز وقت زیادی را صرف گذراندن در اینترنت و شبکه های مجازی می کنیم. شاید برای شما جالب باشد اما باید بگوییم گوگل امروزه منبع اصلی پاسخ برای سوال های ماست. حتی اگر بخواهیم در رابطه با یک کالا اطلاعاتی را به دست بیاوریم نخستین کاری که انجام می دهیم این است که نام آن را در گوگل سرچ می کنیم. به این صورت می توانیم بگوییم وب سایت ها جز جدایی ناپذیر زندگی همه ی ما شده اند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با طراحی سایت در اختیار شما قرار دهیم.


ابتدا اجازه بدهید تعریف طراحی سایت را برای شما شرح دهیم. طراحی کردن یک سایت یعنی کلیه اموری که یک فرد برنامه نویس یا یک تیم طراحی سایت انجام می دهند تا یک وب سایت در فضا و بستر اینترنت بارگذاری شود. طراحی کردن یک سایت مراحل مختلفی دارد. در مرحله ی اول لازم است امور گرافیکی سایت آماده سازی شوند. یعنی در مرحله اول قالب وب سایت باید آماده شود. همه ی کار های گرافیکی مانند رنگبندی قسمت های مختلف سایت، اندازه فونت ها، جای عناصر مختلف و ... به صورت کامل مشخص شده و قالب خام و گرافیکی وب سایت آماده شود. در مرحله ی بعد تیم طراحی سایت و یا شخص برنامه نویس قالب گرافیکی را به صورت کلی کد نویسی می کند. این امر سبب می شود بتوان از آن قالب گرافیکی بهره برداری کرد و آن را به شکل یک وب سایت درآورد. در مرحله ی بعد امور هاست و دامنه انجام می شوند. درست کردن سایت هاست یک فضای ذخیره سازی است که موجب می شود شما بتوانید اطلاعات وب سایت خود را در آن ذخیره کنید. دامنه یا دامین همان آدرس یا نام وب سایت شماست که دیگران می توانند با سرچ آن در گوگل شما را پیدا کنند. حال سایت شما آماده بهره برداری است. در گام بعدی شما می بایست محتوای مفید و سئو شده را در وب سایت خود منتشر کنید. اگر خود دانش این کار را داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید. در غیر این صورت می توانید از افراد متخصص و یا شرکت های ارائه دهنده این خدمات استفاده کنید.

ضرورت طراحی سایت و روش های مختلف آن
همان طور که گفتیم جهان امروز عصر اینترنت است. حتی دیگر روش های بازاریابی قدیمی پاسخگو نیستند. امروزه اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید می توانید با صرف هزینه ای معقول و بدون داشتن یک مکان فیزیکی،برای طراحی سایت اینجاتنها با یک وب سایت درآمد خود را چندین برابر کنید. طراحی سایت امروزه شکل های و انواع مختلفی دارد مانند طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شخصی. همچنین روش های مختلفی برای ساخت یک وب سایت وجود دارد. این روش ها دو نوع هستند: 1- استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند طراحی سایت وردپرسی 2- ساخت یک وب سایت بر اساس دانش کد نویسی و برنامه نویسی.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.