چگونه سایت بسازیم؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده که چگونه سایت بسازیم و بهترین راه برای ساخت سایت رایگان چیست و سوالاتی از این قبیل. می‌خواهیم در این دوره آموزشی کاملا رایگان به این سوالات پاسخ دهیم.

در هر دوره‌ای با توجه به نیاز‌های جامعه روش‌‌های طراحی سایت جانبلاغی کسب‌و‌کار تغییر خواهد کرد. این روزها که همه با موبایل و کامپیوتر سر و کار دارند طبیعتا افراد برای خرید یک محصول خاص ابتدا نام محصول مورد نظر را در گوگل سرچ می‌کنند. از کیفیت و قیمت محصول مطمئن می‌شوند و سپس به احتمال زیاد خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام خواهند داد.

همه کسب‌وکارهای سنتی نیاز دارند، تا خود را بادانش روز مردم هماهنگ کنند و از روش‌های سنتی به سمت روش‌های جدید کسب درآمد تغییر مسیر دهند. امروزه نیاز است، تا همه ما یک کسب‌وکار اینترنتی داشته باشیم و روزبه‌روز در این زمینه موارد جدیدتری را یاد بگیریم.

داشتن درآمد کافی بدون نیاز به تخصص و سرمایه، ایده‌­آل تمامی افراد است. شناخت نیازهای جامعه و پاسخ به این نیازها باعث توسعه کسب‌وکار شما ­می‌­شود­. رسیدن به درآمد ایده‌­آل بدون احتیاج به پرداخت هزینه‌­های اضافی و فقط با ابتکار عمل از ویژگی­‌های این نوع کسب‌وکار است. پس بیایید همین‌الان در مسیر کسب درآمد اینترنتی (کسب درآمد در خواب) قدم بگذارید. بدون نیاز به پرداخت هزینه!

خب اگر قصد دارید آموزش را رایگان شروع کنید مطالعه این مقاله را ادامه طراحی سایت با اصول سئو بدهید و با مبانی مقدماتی ساخت وب‌سایت اینترنتی آشنا شوید.

چگونه سایت بسازیم
دامنه چیست
بهترین پسوند دامنه چیست
ثبت دامنه مناسب
چند مثال درباره دامنه
هاست چیست
انواع هاست برای ساخت سایت
قیمت هاست چقدر است
هاست ویندوزی یا لینوکس
انتخاب هاست مناسب برای سایت شما
انواع سایت: استاتیک و داینامیک
سایت‌های استاتیک (ثابت)
سایت داینامیک (پویا)
سایت استاتیک بسازیم یا داینامیک
امنیت
ایجاد تغییرات در محتوا
نتیجه‌گیری کلی
چگونه سایت بسازیم
چگونه سایت بسازیم؟ آموزش ساخت سایت رایگان
چگونه سایت بسازیم؟ آموزش ساخت سایت رایگان
در این آموزش قصد داریم برای شما مراحل راه اندازی یک سایت را توضیح دهیم. ساخت سایت بدونه کد نویسی حتی موارد مناسب و کاربردی که اکثر طراحان سایت برای راه اندازی یک سایت به کار می‌برند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اینجا به شما توضیح می‌­دهیم چگونه سایت خودتان را از صفر بسازید. پس‌ از طی کردن مراحلی که در اینجا به آن اشاره می‌­کنیم به‌راحتی می­‌توانید سایت خودتان را راه‌اندازی کنید.

در واقع شما از ۳ طریق می‌توانید سایت بسازید:

ساختن سایت از طریق ساخت یک وبلاگ و سپس نصب دامنه بر روی آن
استفاده از سایت سازها: شما باید در این سایت‌ها عضو بشوید و سپس وب‌سایت خود را ایجاد کنید.
استفاده از سیستم مدیریت محتوا CMS مثل وردپرس که درواقع نرم‌افزارهایی هستند که امکانات زیادی را برای ایجاد وب‌سایت‌های مختلف با کاربردهای گوناگون مثل فروشگاهی، شرکتی و… در اختیار شما قرار می‌دهند.
اگر می‌خواهید وب‌سایتتان را بدون اینکه به برنامه‌نویسی نیازی داشته باشد راه‌اندازی کنید باید از روش سوم یعنی CMS استفاده کنید.

https://www.trahysite.ir/web-design/


https://www.janblaghy.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.