بهترین سایت ها برای آموزش سئو و خدمات سئو سایت




تقسیم بندی سئو از لحاظ نوع فعالیت و روش کاری
یکی از عواملی که در زمان به نتیجه رسیدن پروژه ها تاثیر مستقیم دارد به نوع فعالیت و روش کاری بر می گردد. سئو سایت از سه طریق انجام می شود :



سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه یکی از انواع بهینه سازی سایت است که با استفاده از تکنیک ها و روش های غیر اصولی و غیر قانونی موجب بهبود رتبه سایت در کوتاه مدت می شود. سئو کلاه سیاه برای رسیدن به رتبه های بالاتر،  آموزش سئو جانبلاغی قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو را زیر پا می گذارد و به نوعی موتور جستجو را فریب می دهد. این روش معمولا توسط افراد بی تجربه و سئو کارهای تازه کار استفاده می شود. در این روش نتایج خوب به سرعت کسب می شود اما هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد و ممکن است هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه کند.



سئو کلاه سفید
سئو کلاه سفید یکی از انواع سئو سایت است که با استفاده از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، منجر به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو خواهد شد. نتیجه گرفتن در سئو سفید زمان بر است اما مهم این است که نتایج به دست آمده از طریق سئو کلاه سفید، پایدار و ماندگار است. متخصصین بخش سئو وب 24 بصورت کامل از روشهای کلاه سفید استفاده می کنند زیرا به دنبال کسب نتایج خوب و ماندگار برای مشتریان هستیم.نتایجی که به سئو کلاه سیاه بدست می آید دیر یا زود توسط گوگل شناسایی شده و سایت متخلف به شدت جریمه خواهد شد.



سئو کلاه خاکستری
سئو کلاه خاکستری روشی میان دو روش سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید است. تکنیک های سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه هستند با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر خوبی  سئو جانبلاغی در رتبه سایت خواهند داشت و بدون جریمه شدن سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه آن افزایش خواهد یافت. هدف از به کارگیری روش سئو خاکستری، رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو در مدت زمان کوتاه است.اگر اصول سئو خاکستری به درستی رعایت شود، در کوتاه مدت و با صرفه جویی در هزینه، سایت می تواند به رتبه های بالا در نتایج جستجو دست یابد.

سه مرحله مهم و کلیدی برای موفقیت در سئو سایت
برای موفقیت در بهینه سازی سایت و رسیدن به صفحه نخست گوگل به موارد سه گانه زیر نیاز داریم:



سئو تکنیکال
سئو تکنیکال در سال های اخیر توانسته است جایگاه خود را در کنار سایر روش های سئو مانند بازاریابی محتوا و ایجاد بک لینک پیدا کند و نقش مهمی را در بهبود رتبه های سایت ایفا کند. سئو تکنیکال یک بخش بسیار مهم از مراحل سئو است که بیشتر به استاندارد بودن قالب سایت و راحتی ایندکس صفحات سایت برای موتورهای جستجو اشاره دارد و کمک می‌کند خزنده‌ های موتورهای جستجو متوجه شوند وب‌سایت موثری دارید و تلاش می‌کنید بهترین تجربه را برای کاربران تان رقم بزنید. برای شروع فرآیند بهینه سازی سایت، پیش از هر چیز به یک سایت استاندارد و سئو بیس نیازمندیم.



سئو داخلی ( سئو محتوا)
مجموعه اقدامات شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز محتوای رقبا، تدوین استراتژی محتوا، تولید محتوای ارزشمند و سئو شده، برچسب گذاری و دسته بندی صحیح صفحات، لینک سازی داخلی سایت به صورت اصولی و … را سئو داخلی می نامند. موفقیت در سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل بدون در نظر گرفتن موارد سئو داخلی و محتوایی تقریبا غیرممکن است. سئو داخلی یا on page seo قواعدی است که در داخل سایت بکار می‌برید تا ضمن افزایش کاربران در موتورهای جستجو راحت تر یافت شوید. سئو محتوا و تکنیکال مهم‌ترین بخش‌های سئو داخلی هستند. با رعایت فاکتورهای سئو داخلی می‎توانید ضمن استفاده از محتوای مفید و کاربر پسند، بدون صرف وقت و هزینه زیاد رتبه دلخواهتان را بدست آورید.



سئو خارجی و لینک بیلدینگ هدفمند
انجام موارد سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند و سئو شده می تواند سایت شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند اما برای رسیدن به جایگاه نخست گوگل و رقابت با سایت های قدیمی تر به لینک سازی خارجی اصولی و هدفمند برای سایت خود نیاز دارید. اگرچه گوگل تغییراتی در نحوه کار با بک‌ لینک‌ ها در هنگام بهینه سازی موتورهای جستجو انجام داده است، اما همچنان بک لینک ‌ها نقش خود را در رتبه بندی سایت ‌ها در نتایج دارند. بنابراین گرفتن لینک به وب سایت خود، بخش مهمی از هر استراتژی مناسب SEO است؛ نه تنها این لینک‌ها به بهبود موقعیت سایت شما در نتایج می‌کنند، بلکه آنها می‌توانند به شهرت برند و اعتبار دامنه سایت شما نیز کمک کنند. سئو خارجی یا OFF Page SEO شامل روش‌هایی است که در خارج از سایت بکار گرفته می‌شود تا پس از بکارگیری قانون‌های سئو داخلی به ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند. سئو خارجی از فاکتورهای متعددی پیروی می‌کند که رعایت آن‌ها می‌تواند در موفقیت سایت نقش چشم گیری داشته باشد. طبیعی بودن، موضوع بسیار تاثیر گذاری در سئو خارجی است و باید تلاش کنیم قواعد ثابت سئو به طبیعی ترین شکل ممکن بکار برده شود تا موفقیت تضمین شود. به طور خلاصه می توان فعالیت در شبکه های اجتماعی، انجمن ها، خرید بک لینک به صورت رپورتاژ آگهی و … را اصطلاحا سئو خارجی نامید.

https://www.trahysite.ir/seo-training-course/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.