بهترین روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست

همانطور که می دانید کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه اینترنتی یا کسب درآمد اینترنتی روز به روز در حال زیاد شدن هستند و هر حوزه که فکرش را کنید یک نسخه اینترنتی از آن وجود دارد. مثل خرید کفش، خرید میوه، خرید دفتر و کتاب و… همانطور که می بینید بیشتر ایده ها و کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین تبدیل شده اند.


اما دلیل اینکه خیلی از افراد از من می پرسند که چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ، می خواهم در این مقاله به صورت مفصل و جامع به این موضوع بپردازم.


فروشگاه اینترنتی
همان طور که گفتیم بیشتر کسب و کارهای فیزیکی به کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده‌اند. این موضوع باعث شده است که روز به روز فرصت پولسازی برای افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند ایجاد شود.



بیشتر کسب و کارهای فیزیکی به کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی تبدیل شدند، از تعمیرات آنلاین گرفته تا سوپر مارکت ها و فروشگاه های اینترنتی که روز به روز تعدادشان در حال افزایش است.



با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است تا ۳ یا ۴ سال آینده تعداد کسب و کارهای اینترنتی، سه برابر کسب و کارهای فیزیکی می باشد. در مقاله های قبل در مورد مزیت های کسب و کارهای اینترنتی زیاد صحبت کردم اما در این مقاله قصد دارم به شما بگویم که چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم.



با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع کشور بهترین راه برای داشتن یک کسب و کار راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد. پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.



بهتر است به جای آنکه وقتتان را برای چیزهای بی مورد صرف کنید،فروشگاه اینترنتی زمانتان را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بگذارید. برای اولین قدم در راه اندازی کسب و کار های آنلاین توصیه می کنم این مقاله را بخوانید.

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟؟


چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟؟



یکی از سوالات رایج که خیلی از افراد در مورد مشاغل اینترنتی از من می پرسد این است که چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ در ادامه می خواهم به شما بگویم چرا همین حالا باید به فکر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین باشید.



۱* کمبود شغل و استخدام:


یکی از مهمترین دلایلی که به شما توصیه می کنم حتما به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی خود باشید کمبود شغل و استخدام می باشد.

بهتر از کمی با هم روراست باشیم، با توجه به شرایط فعلی و اوضاع اقتصادی کشورمان استخدام شدن در یک شرکت و کسب و کار بسیار کار سخت و دشواری شده است.

با توجه به اینکه خیلی از افراد با من تماس می‌گیرند و می گویند که ما مدرک تحصیلی بالایی داریم ولی اصلا نمی توانیم جایی استخدام شویم. به این افراد توصیه می کنم که حتما کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند.



تا کی می خواهید منتظر بمانید؟ تا کی می خواید درستان را ادامه دهید؟ شاید تنها دلیل درس خواندن الان شما این است که آینده چنین نیست و شرایط شغلی و کاری تغییر خواهد کرد، اما اصلاً اینطور نیست.



من اصلا نمی خواهم به شما بگویم که درستان را نخوانید. بلکه توصیه می کنم در کنار درس تان کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید. اگر الان به فکر داشتن یک شغل اینترنتی باشید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید چندین ماه بعد یک کسب و کار اینترنتی کاملا پولساز خواهید داشت.


فروشگاه اینترنتی
پیشنهاد میکنیم از مقاله آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان دیدن کنید.



۲ *نابودی کسب و کارهای سنتی:


دومین دلیل برای اینکه باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشید این است که اکثر کسب و کارهای سنتی در حال نابودی هستند.

همانطور که گفتم همه چیز اینترنتی شده و اکثر کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای اینترنتی کشیده شدند. یک ایده نو در بازار کسب و کار اینترنتی می تواند ایده های کهنه کسب و کارهای سنتی فروشگاه اینترنتی را نابود کند. دقیقا مثل اسنپ، که با آمدن اسنپ بازار خیلی از تاکسی هاو آژانس‌ ها کساد شد. البته تقصیر هیچ کس نیست، همان طور که علم روز به روز در حال پیشرفت است، کسب و کار ها هم در حال تغییر هستند.



البته این روند همچنان ادامه خواهد داشت و کسب و کارهای اینترنتی جای کسب و کارهای آنلاین را خواهد گرفت. می بینید که اکثر فروشگاه های فروش لباس، کیف و کفش، موبایل و… به فروشگاه های اینترنتی تبدیل شدند.
فروشگاه اینترنتی

http://jeffreycqtu09516.mybjjblog.com/-11405067


http://kylerccav00009.tblogz.com/-11313316
http://myleslnmj55666.uzblog.net/-11309527
http://angelohjfb22222.shotblogs.com/-10534472
http://eduardoturn67777.suomiblog.com/-11752298
http://claytonghez11110.blogkoo.com/-15886910
http://dallasvuuv90048.alltdesign.com/-16944157
http://cruzcdaw00000.blogdigy.com/-10804287
http://gregoryekkh29517.isblog.net/-13949156
http://martinsbdl40726.blogdon.net/-13249065
http://jaidenpqow00000.total-blog.com/-21716159
http://jasperyiln39517.blogzet.com/-11241083

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.