فرمول قانون جذب


موتور جذب زندگی‌تان را روشن کنید
قانون جذب

بعد از آنکه در مورد پیش‌نیازهای گفته شده با خودتان به توافق رسیدید، نوبت آن می‌رسد که موتور قانون جذب را در زندگی‌تان روشن کنید. قانون جذب از سه مرحله تشکیل شده است:

مرحله اول: خواستن
در این مرحله باید به صورت کاملاً شفاف، خواسته خود را مشخص کنید. این خواستن باید آن‌قدر واضح باشد که آن را جلوی چشمانتان ببینید. تمام محدودیت‌ها را دور بریزید و به قلبتان این جرات را بدهید تا آنچه را که واقعاً می‌خواهد به شما نشان دهد. در این میان باید نکته‌ای را در نظر بگیرید. وقتی می‌خواهید خواسته خود را مطرح کنید، باید مراقب معنای مثبت یا منفی آن باشید؛ مثلاً اگر زیر بار بدهی باشید، اولین و پررنگ‌ترین چیزی که به نظرتان می‌رسد این است که می‌خواهید از شر تمام آن بدهی‌ها خلاص شوید. حواستان را حسابی جمع کنید. باوجود ظاهر فریبنده این خواسته، معنای نهفته آن خطرناک است. اگر خواسته خود را خلاص شدن از بدهی در نظر بگیرید، به جای رها شدن، بیشتر بدهکار می‌شوید. خواسته شما باید کاملاً مثبت باشد؛ مثلاً باوجود بدهی‌های زیاد، خواسته خود را رسیدن به مبلغ مشخصی پول – که بسیار بیشتر از عدد بدهی‌هایتان است – قرار دهید. به این ترتیب، وقتی خواسته خود را دریافت کردید، نه تنها می‌توانید بدهی‌هایتان را صاف کنید بلکه توانایی عملی کردن خواسته‌های دیگرتان را نیز به دست خواهید آورد. یادتان باشد، هرگز نگویید:

«نمی‌توانم فلان کار را بکنم چون پولش زیاد است یا به نفوذ و قدرت زیادی نیاز دارد». واژه‌ها بسیار قدرتمند هستند. علاوه بر این، همیشه این‌گونه گفتارها لبریز از احساس حسرت و گاهی خشم نیز هستند که باعث می‌شوند فاز اجرایی آن‌ها با سرعت بالایی به راه بیفتد.

مرحله دوم: ایمان داشتن
باید به عملی شدن خواسته خودتان ایمان داشته باشید. باور شما بسیاربسیار مهم است. باور کنید که نه تنها لیاقت رسیدن به خواسته‌تان رادارید بلکه به آسانی آن را دریافت خواهید کرد. شاید در ابتدا جنگ و جدل‌هایی بین منطق و قلبتان به راه بیفتد؛ مثلاً منطقتان بگوید«چطور ممکنه چیزی که می‌خوام اتفاق بیفته؟ اصلاً مگه میشه؟» و قلبتان پاسخ دهد «معلومه که میشه. این‌همه آدم توی دنیا هستن که به راحتی به خواسته‌هاشون می‌رسن. منم نفر بعدی!» اشکالی ندارد. مهم این است که از قلبتان طرفداری کنید و به نتیجه کار ایمان داشته باشید.

مرحله سوم: هم‌جهت شدن
هم‌جهت شدن با خواسته‌تان یعنی تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین طرفدار قلبتان. باید با تمام وجودتان از خواسته خود حمایت کنید، آن را باور داشته باشید و مقدمات حضورش را آماده‌سازید. یکی از بزرگ‌ترین کارهایی که می‌توانید در مرحله هم‌جهت شدن با خواسته‌‌تان انجام دهید، استفاده از نیروی شگفت‌انگیز تصور است.

ناپلئون هیل: هر چیزی که ذهن انسان بتواند تصور کند روزی در دستانش قرار خواهد گرفت.

تصور، تله پورتی به آینده
به قول انیشتین، تصور کردن همه‌چیز است؛ تصور، پیش‌نمایشی از ماجراهای آینده زندگی است. استفاده از نیروی تصور کردن، کار پیچیده‌ای نیست. برای انجام این کار باید مکانی خلوت را پیدا کنید و برای چند دقیقه در آنجا آرام بگیرید. بد نیست که به یک موسیقی آرام و لذت‌بخش هم گوش دهید. سپس چشم‌هایتان را ببندید و در پرده سینمای ذهنتان لذت داشتن خواسته خود را به تصویر بکشید. با خودتان فکر کنید که زندگی‌تان بعد از تحقق خواسته‌ای که دارید چه تغییری می‌کند؟ آن شرایط را برای خودتان بازسازی کنید و از حضور در این مکان خودساخته نهایت لذت را ببرید. ذهن شما تفاوت بین آنچه تصور می‌کنید و آنچه واقعاً اتفاق افتاده را درک نمی‌کند. به همین دلیل، تصور کردن این‌قدر قدرتمند است. چون چه شما به گذشته‌تان فکر کنید، چه حال و چه آینده، چه به خاطر بیاورید، چه ببینید و چه در ذهنتان بسازید، به هر حال با این کارتان در حال فعال کردن افکارتان و روشن کردن موتور قانون جذب به سمت ساخت نمونه فیزیکی آن فکرها هستید. اگر به دنبال یک راهنمای گام به گام برای درک عمیق‌تر فرایند تصور کردن هستید، بد نیست نگاهی به نسخه «ویلیام کلمنت استون» کارآفرین، نیکوکار، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی، بیندازید. اجازه بدهید این راهنما را برای دریافت چیز مشخصی مثلاً پول اجرا کنیم.

مقدار مشخصی از پول را بخواهید. در این مورد مشخص کردن مقدار و زمان دستیابی به آن بسیار مهم است.
آن را اعلام کرده و واضح بیان کنید. به آن ایمان بیاورید و طوری رفتار کنید که گویی اتفاق افتاده است. درواقع باید این خواسته را محقق شده به حساب بیاورید و آن را دائم در جهانتان منتشر کنید.
هرروز چشمانتان را ببندید و لذت داشتن آن مقدار از پول را تجسم کنید. کارهایی که می‌خواهید با آن پول انجام دهید را در ذهنتان با تمام جزئیات بازسازی کنید. یادتان باشد که نکته مهم در این فرایند، رسیدن به احساس داشتن آن پول و لذت بردن از مزایای آن است.
چیزی بسازید که هرلحظه، خواسته‌تان را به شما یادآوری کند؛ هر چیزی، فرقی نمی‌کند. می‌توانید از یک‌تکه کاغذ یادآوری زردرنگ استفاده کنید و آن را در دفتری که همیشه همراهتان است، گوشه میز کارتان و حتی روی لپ‌تاپتان بچسبانید یا یک برگه چک در وجهی که می‌خواهید بنویسید و آن را در کیف پولتان بگذارید. تداوم در انجام این کار، بسیار مهم است.
وقتی افکار الهام شده‌ای دارید باید به آن‌ها اعتماد کنید و در جهت آن فکرها دست به عمل بزنید. این فکرهای الهام شده، دروازه‌هایی هستند که شمارا به سمت خواسته‌تان راهنمایی می‌کنند.


http://jaspereovb85280.suomiblog.com/-11578493
http://marcodnva85185.blogdigy.com/-10637639
http://spencerbyob08642.mybjjblog.com/-11249303
http://eduardoqtso77888.shotblogs.com/-10367447  
http://beckettqroj55554.tblogz.com/-11141734
http://deankomi55561.uzblog.net/-11179387
http://brooksfyob09764.canariblogs.com/-12141255
http://emilianoeujv86420.isblog.net/-13772439 
http://emiliodeby01111.blogkoo.com/-15705023
http://augustypdp53187.blogdon.net/-13088930
http://martinkqji15666.total-blog.com/-21521818
http://edwineowc85295.alltdesign.com/-16770825
http://remingtonptso77888.amoblog.com/-18143962

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.