تکنیک و رازهای قانون جذب


چطور احساس رسیدن به خواسته‌ام را پیدا کنم؟
برای این کار باید در مسیر رسیدن به خواسته‌تان قدم بردارید. اجازه بدهید با یک مثال این موضوع را روشن‌تر کنیم. تصور کنید که خواسته شما خرید یک مدل خاص از اتومبیل است. برای اینکه احساس رسیدن به اتومبیلتان را پیدا کنید می‌توانید برای ماشین آینده‌تان لوازم‌یدکی یا تزئینی بخرید، به بنگاهی بروید که مدل خودروی شمارا دارد، آن را خوب برانداز کرده و حتی با آن دور بزنید. خلاصه هر کاری که لازم است را انجام بدهید تا این خواسته از حالت فانتزی و چیزی دست‌نیافتنی به واقعی‌ترین چیز در زندگی‌تان تبدیل شود. این کارها به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر به هدفتان برسید.

تغییر احساس‌های ناخوشایند قدیمی
گاهی پیش می‌آید که در چنگال یک فکر خاص که از قضا فکر خوبی هم نیست اسیر می‌شویم. خبر خوب این است که می‌توانیم به آسانی خودمان را از دست آن فکر، خلاص کنیم. تنها کافی است یک اقدام هوشمندانه برای انحراف از آن فکر ناخوشایند انجام دهیم؛ مثلاً می‌توانیم به حیوانات گرسنه یا رهاشده غذا بدهیم – دیدن سیر شدن یک موجود گرسنه آن‌هم به دست خودمان، می‌تواند جریانی خروشان از فکرهای مثبت را وارد ذهن و قلبمان کند- راه دیگر این است که مرتب موسیقی گوش دهیم. البته باید در انتخاب نوع موسیقی بسیار دقت کنیم و به دنبال آهنگ‌هایی با مفهوم‌های غم‌انگیز یا ناراحت‌کننده نرویم. حتی می‌توانیم به یک نوزاد، کسی که دوستش داریم یا یک بچه‌گربه فکر کنیم، روی آن تصویر زیبا متوقف شویم، در ذهنمان نگهش داریم و هر چیز دیگری به غیر از آن را دور بریزیم. وقتی چند بار این کار را تکرار کنیم، از دست تمام فکرهای منفی و ناخوشایند رها می‌شویم و کنترل احساس‌های درونی خود را در دست می‌گیریم.

چرا آنچه نمی‌خواهیم هم جذب می‌شود؟
کمی قبل‌تر باهم گفتیم که تعریف ما از خوب یا بد بودن خواسته‌ها برای جهان هستی هیچ اهمیتی ندارد. افکار ما احساس‌ها را پدید می‌آورند و کائنات احساس ارسال شده از سمت ما را جذب کرده، سپس فرایندی را ایجاد می‌کند که بیشتر و بسیار بیشتر از آن‌همان نوع احساس را دوباره تجربه کنیم؛ اما چرا این‌گونه است؟ چرا چیزهایی که با تمام وجودمان از آن‌ها نفرت داریم به شدت جذب می‌شوند؟ مشکل، اشتباه جهان هستی نیست بلکه احساس ما است. کائنات بر اساس شدت احساسی که به چیزی یا خواسته‌ای داریم دست به کار می‌شود. حالا کمی با خودتان فکر کنید. وقتی درباره چیزهایی که از آن‌ها متنفر هستید صحبت می‌کنید، پریشان نمی‌شوید؟ آیا احساس تنفر و انزجار سراسر وجودتان را در برنمی‌گیرد؟ حتی ممکن است گاهی نتوانید خودتان را کنترل کنید و از کوره دربروید. تمام این عکس‌العمل‌ها در نگاه کائنات این‌گونه معنا می‌شود:

«من از این می‌خواهم، لطفا بیشتر و بازهم بیشتر از همین ماجراها و چیزها در زندگی‌ام ایجاد کن!» خیلی ساده و مستقیم، شما تنها چیزی را دریافت می‌کنید که سفارش داده‌اید، نه کمتر و نه بیشتر. بهترین راه‌حل برای رها شدن از چیزهایی که دوستشان ندارید این است که به آن‌ها هیچ قدرتی ندهید. برای این کار تنها کافی است به سراغ جبهه مخالف آن، یعنی چیزهای موردعلاقه خود بروید و احساستان را برای آن‌ها خرج کنید. مخالفت با هر چیزی آن را قدرتمندتر می‌کند. رهایش کنید، هیچ انرژی به آن ندهید. بگذارید به قعر گودال فراموشی سپرده شود. حتی به آن «نه» هم نگویید؛ اما در عوض در مورد چیزهایی که دوستشان دارید از جان و دل مایه بگذارید. این روشی است که تمام استادهای قانون جذب و تمام کسانی که پیروزهای بسیار عظیمی در زندگی‌شان تجربه کرده‌اند آن را به کار می‌گیرند.

نقش ما در اجرای قانون جذب
بزرگ‌ترین نقش ما در قانون جذب، پایبند بودن به افکاری است که داریم. ما باید به واقعیت ذاتی تصویرهایی که در ذهنمان می‌سازیم آگاه باشیم و آن‌ها را بر مبنای چیزهایی که می‌خواهیم بنا کنیم. نباید در طول مسیر از دریافت خواسته خود ناامید شویم یا در درونمان، خود را لایق دریافت آن خواسته ندانیم. وقتی به چیزی که می‌خواهیم پایبند باشیم و آن را در ذهنمان کاملاً روشن کنیم، قانون جذب فعال می‌شود و در جهت آن خواسته عمل می‌کند. یادتان باشد، شما چیزی را که بیشتر از همه به آن فکر می‌کنید، جذب خواهید کرد.

کمک‌ فنرهای قانون جذب
جهان هستی، دونیروی تقویتی برای ما کنار گذاشته است که با استفاده از آن‌ها، قانون جذب به سرعت فعال می‌شود. درواقع این دو قانون، مدار ما را به مدار قانون جذب متصل می‌کنند. این دونیرو یا بهتر است نام آن‌ها قانون بنامیم، «سپاسگزاری» و «بخشش» نام دارند. سپاسگزاری و بخشش، مفهوم‌های بیگانه‌ای نیستند؛ اما چرا تاکنون کمکی به تغییر وضعیت ما نکرده‌اند؟ پاسخ در شیوه استفاده از این دو قانون نهفته است. در ادامه این مقاله به طور مفصل از بخشش و سپاسگزاری برایتان خواهیم گفت و روش درست استفاده از این قدرت‌ها را به شما آموزش خواهیم داد.


http://knoxhusc47026.tribunablog.com/-10602464
http://dallasarky20975.blogzet.com/-11066742
http://edwinapwe68258.blogdigy.com/-10637922
http://andreixkw75319.shotblogs.com/-10367682
http://felixwxvs88888.uzblog.net/-11179621
http://jeffreyrrhu76429.mybjjblog.com/-11249595
http://beckettyobm42086.tblogz.com/-11142030
http://myleslyno63185.canariblogs.com/-12141577
http://jasperfovb85285.blogkoo.com/-15705399
http://johnathanouwv12334.isblog.net/-13772828
http://danteelpr39517.total-blog.com/-21522256 
http://dallaswgou62963.blogdon.net/-13089266
http://remingtonptso77888.amoblog.com/-18144365
http://finnnolg44333.suomiblog.com/-11578978
http://andrephyn53208.alltdesign.com/-16771243

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.