سئو و بهینه سازی سایت


من همیشه می‌گویم که کاربرد سئو علم موشک نیست، بیشتر شبیه لوله‌کشی است. می‌توانید چند فیلم یوتیوب را تماشا کنید تا بفهمید چگونه سینک خود را تعمیر کنید، درست مثل این که می‌توانید برخی از سئو را یاد بگیرید و برخی چیزها را در سایت خود ثبت کنید. اما اگر بخواهید سینک خود را تعمیر کنید و ویدئوی اشتباهی را تماشا کنید، با یک مشکل بزرگ سر و کار پیدا خواهید کرد.

چرا سئو مهم است؟ و کاربرد سئو
در حالی که به تبلیغات، رسانه ‌های اجتماعی و دیگر سیستم ‌عامل ‌های آنلاین پرداخته می‌شود، اغلب ترافیک آنلاین با موتور های جستجو و کاربرد سئو هدایت می‌شود. نتایج جستجوی ارگانیک، خرید و فروش املاک و مستغلات بیشتری را پوشش می‌دهند و نسبت به جستجوگران، اعتبار بیشتری پیدا می‌کنند و بیشتر از تبلیغات دستمزد دریافت می‌کنند. برای مثال، از تمام جستجو های ایالات ‌متحده، تنها ۲.۸ % از مردم بر روی تبلیغات پرداخت ‌شده کلیک می‌کنند.

تاثیر سئو بر وب سایت

به طور خلاصه: کاربرد سئو بالغ بر ۲۰ X فرصت ترافیکی بیشتر نسبت به PPC در هر دو موبایل و دسکتاپ است.سئو به یکی از تنها کانال ‌های بازاریابی آنلاین است که وقتی درست تنظیم می‌شوند، می‌توانند به پرداخت سود سهام در طول زمان ادامه دهند.

اگر یک قطعه از محتویات را که شایسته رتبه ‌بندی کلمات کلیدی مناسب است فراهم کنید، ترافیک شما می‌تواند به مرور زمان تقسیم شود، در حالی که تبلیغات نیاز به سرمایه‌ گذاری مستمر برای ارسال ترافیک به سایت شما دارد. موتور های جستجو باهوش ‌تر می‌شوند، اما هنوز به کمک ما نیاز دارند.

بهینه سازی وب سایت یکی از دلایل کاربرد سئو
Optimizing سایت شما به ارائه اطلاعات بهتر به موتور های جستجو کمک می‌کند به طوری که محتوای شما می‌تواند به درستی شاخص شده و در نتایج جستجو نمایش داده شود.

بهینه‌ سازی موتور جستجو به این دلیل مهم است که:

اکثر موتور های جستجو به احتمال زیاد روی یکی از ۵ پیشنهاد برتر در صفحات نتایج SERPS کلیک می ‌کنند. برای این که از این مزیت استفاده کنید و بازدید کنندگان را به وب سایت خود و یا مشتریان خود به فروشگاه آنلاین خود جلب کنید، وب سایت شما باید در یکی از بهترین موقعیت ‌های خود ظاهر شود.

کاربرد سئو نه تنها در مورد موتور های جستجو بلکه عملکرد خوب SEO برای بهبود تجربه کاربر و قابلیت استفاده از یک وب سایت است.
کاربران به موتور های جستجو اعتماد می‌کنند و حضور در موقعیت ‌های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر در حال جستجو است را افزایش می‌دهد.

کاربرد سئو و تاثیر سئو بر شبکه های اجتماعی
کاربرد سئو برای ترویج اجتماعی وب سایت شما خوب است. افرادی که وب سایت شما را با جستجوی گوگل یا Yahoo پیدا می‌کنند احتمالا آن را در فیس بوک، توییتر و یا دیگر کانال ‌های رسانه ‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند.

SEO برای کارکرد روان یک وب سایت بزرگ مهم است. وب سایت ‌ها با بیش از یک نویسنده می‌تواند به روش مستقیم و غیر مستقیم از SEO بهره ‌مند شود. مزیت مستقیم آن‌ ها افزایش ترافیک موتور جستجو و سود غیر مستقیم آن‌ها داشتن یک چارچوب مشترک checklists برای استفاده قبل از انتشار محتوای وب سایت است.

کاربرد سئو می‌تواند شما را جلوتر از رقابت قرار دهد. اگر دو وب سایت یک چیز مشابه را می‌فروشند، وب سایت جستجو بهینه به احتمال زیاد مشتریان بیشتری خواهد داشت و فروش بیشتری خواهد داشت.

SEO نسبتا ارزان است
این یک هزینه بازاریابی نیست؛ این یک سرمایه‌ گذاری کسب ‌و کار واقعی است. اجرای خوب کاربرد سئو به مدت چند سال سود را حفظ خواهد کرد و مانند اکثر چیز ها در زندگی، تنها با توجه بیشتر و سرمایه‌گذاری بهتر خواهد شد.

سئو همیشه به روز رسانی می‌شود
بسیار عالی است که تاکتیک‌ های SEO بر روی وب سایت برند و ویژگی‌های دیجیتالی آن اجرا شود، اما اگر قرارداد کوتاه ‌مدت (محدودیت‌های بودجه‌ای، و غیره) بطور مداوم ارزیابی مجدد نشود، به یک آستانه خواهد رسید که در آن دیگر نمی‌تواند به بهبود و بازدهی برسد با تکامل دنیای جستجو، اساسا به صلاحدید گوگل، نیاز به نظارت دائم برای تغییرات پیش از رقابت و امیدوارانه در صفحه اول دارد.

تاثیر سئو بر شبکه های اجتماعی

فعال بودن و نظارت بر تغییرات الگوریتم اصلی همیشه به نفع برند هایی است که این کار را انجام می‌دهند.
ما می‌دانیم که گوگل هزاران الگوریتم را در یک سال تغییر می‌دهد. خیلی زود سقوط می‌کند و برگشتن به آن بسیار مشکل خواهد بود. از فواید کاربرد سئو به کسب اطمینان از این که اجتناب می‌شود کمک می‌کند.

نیازی به پرداخت هزینه تبلیغات در SEO نیست
رتبه بندی ارگانیک Google کاملاً به آنچه الگوریتم آن تعیین می کند پایه گذاری شده است.این بدان معناست که وقتی صفحه ای را ایجاد کردید که موتور جستجو شایسته آن باشد که کاربران خود را به سمت آن هدایت کند، می تواند پس از انتشار آن، مشتریان را ماه ها (یا حتی سالها) به سمت سایت شما جلب میکند.

 http://elliottdedy72719.blogzet.com/-11037431
http://remingtonjkis61506.tribunablog.com/-10574182
http://kylerpihg16174.shotblogs.com/-10339305 
http://emilioyzxt99999.tblogz.com/-11112801
http://waylonwbxy12222.suomiblog.com/-11549499
http://waylonpplg43333.uzblog.net/-11152779
http://cristianmvuq88899.isblog.net/-13742544 
http://jaspergiez11111.canariblogs.com/-12112632 
http://claytonehfb23333.mybjjblog.com/-11222481
http://cruznqpl29516.blogdigy.com/-10609593
http://andersoneopk56555.total-blog.com/-21489398
http://cristiangifa11111.alltdesign.com/-16741190
http://garrettacct51516.amoblog.com/-18112582
http://simonkssu52604.blogdon.net/-13061943
http://zaneqrnj20628.blogkoo.com/-15674855

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.