نکات مهم برای طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی; امروزه سفارش سایت پزشکی به عنوان مطب دوم برای پزشکان عمل می کند و می تواند تاثیر زیادی در کسب و کار، مراجعات و درآمد آنها داشته باشد.

یک وب سایت پزشکی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
تفاوت وب سایت پزشکی با سایر سایت ها چیست؟
وب سایت پزشکی چه امکاناتی را می تواند در اختیار پزشک قرار دهد؟
اینها و بسیاری سوالات دیگر سوالاتی هستند که ممکن است در هنگام طراحی وب سایت پزشکی با آن مواجه شویم. با استفاده گسترده از اینترنت، مردم تقریباً قبل از انجام هر کاری در اینترنت جستجو و مقایسه می کنند. پزشکی و سلامت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه داشتن وب سایت پزشکی به یکی از ضروریات پزشکان تبدیل شده است.


وب سایت، وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت، طراحی سایت پزشکی، راه اندازی وب سایت، وب سایت، وب سایت


ویژگی های وب سایت های پزشکی:
هر سایتی مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد. ما به بررسی این ویژگی ها در سایت پزشکی ادامه خواهیم داد.


شکل ظاهری سایت:
اول از همه ظاهر و قالب سایت پزشکی باید جذاب و راحت باشد تا بازدید کننده از سایت لذت برده و از حضور در آن خسته نشود.


پاسخگو بودن و واکنش پذیر بودن:
سایت پزشکی باید ریسپانسیو و ریسپانسیو باشد و هنگام مشاهده سایت از طریق موبایل یا تبلت نظم خود را از دست ندهد و با آن سازگاری کامل داشته باشد. از آنجایی که امروزه استفاده از تلفن های همراه و تبلت برای وب گردی گسترده شده است، واکنش گرایی یکی از الزامات طراحی وب سایت پزشکی است.


فرصتی برای سئو و بهینه سازی بهتر سایت:
از آنجایی که مشتریان اصلی سایت های پزشکی از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل وارد سایت می شوند، امکان بهینه سازی و سئو یکی از الزامات این نوع سایت ها می باشد. شالوده سایت های پزشکی باید بر اساس الگوریتم موتور جستجو پیاده سازی شود، بنابراین شناسایی محتوا، سئو سایت، بهینه سازی سایت و کاهش رتبه سایت سریعتر انجام می شود.


مدیریت و کنترل آسان:
قسمت مدیریت و کنترل امکانات پزشکی باید بسیار روان، آسان و کاربردی باشد تا مردم عادی بتوانند به راحتی آن را مدیریت و کنترل کنند. این مشکل با استفاده از قالب های خاص و CMS به راحتی قابل حل است.


امکانات وب سایت پزشکی:
در اینجا زمان پاسخ به این سوال است که یک مرکز پزشکی چه امکاناتی را می تواند در اختیار ما قرار دهد و چه انتظاری از آن داشته باشیم. با اینترنت همراه باشید.


معرفی دکتر
تخصص های پزشک، خدماتی که ارائه می دهد، ساعت ویزیت بیمار، آدرس و محل مطب و همچنین هر اطلاعاتی که خود پزشک بخواهد را می توان در این سایت منتشر کرد.


رزرو آنلاین
بیماران می توانند با مراجعه به این قسمت به صورت آنلاین نوبت رزرو کنند یا در لیست انتظار قرار گیرند.


ارتباط مستقیم با بیماران و مراجعین
بازدیدکنندگان و بیماران می توانند مستقیماً با پزشک خود مکاتبه کرده و از طریق پرسش، پاسخ و نظر با آنها ارتباط برقرار کنند.


بازدید آنلاین
پزشکان می توانند به برخی از مشکلات بیماران خود به صورت آنلاین رسیدگی کنند و به سوالات آنها پاسخ دهند.


بخش مقالات
این بخش جایی است که مقالات، نوشته ها، گواهینامه ها، مدارک تحصیلی، بانک کتاب ها و مجلات، افتخارات و موارد دیگر در آن قرار می گیرند.


بخش گالری تصاویر
شامل عکس های مربوط به تخصص پزشک، نمای داخلی مطب، کار انجام شده و تمامی عکس ها و تصاویری که خود پزشک در ذهن دارد (به صورت آلبوم یا ساده).


تعیین مکان دقیق در نقشه گوگل
برای اینکه بیماران و مشتریان به راحتی مطب را آدرس دهی و مکان یابی کنند، Google Maps بهترین راه کمک است. محل دقیق مطب یا مراکز درمانی که پزشک در آن ویزیت می شود نمایش داده می شود و روی نقشه گوگل مشخص می شود.


حفظ مشتریان و بیماران قدیمی و یافتن مشتریان و بیماران جدید
تبلیغات در موتورهای جستجو و اشغال موقعیت‌های برتر در فهرست آن موتورهای جستجو، علاوه بر تثبیت مشتریان سابق، می‌تواند مشتریان و ارجاع‌های جدیدی را برای پزشک و بسیاری از امکانات رفاهی دیگری که می‌توان از یک سایت پزشکی انتظار داشت، فراهم کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.