طراحی وب سایت چیست؟

امروزه اکثر کسب و کارها یک وب سایت برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان دارند. اما در این میان، برخی افراد به طور کامل متوجه نمی شوند طراحی سایت به چه معناست! بنابراین، اگر تا به حال وب سایت نداشته اید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله طراحی وب چیست امروز با ما باشید تا شما را به طور کامل با اهمیت طراحی وب و لزوم استفاده از آن برای رشد کسب و کار خود آشنا کنیم. .

یکی از سوالات متداولی که اکثر کاربران از ما می پرسند این است که منظور از طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت به معنای طراحی و ساخت فضای اینترنتی است که بتوانید از آن برای ارائه برند، محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده کنید. این وب سایت به گونه ای طراحی و ساخته شده است که می توانید هر نوع اطلاعاتی مانند عکس، فیلم، سبد خرید و ... را در آن قرار دهید. برای مشتریان شما

ناگفته نماند که اکثر صاحبان وب سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای اجرای وب سایت خود استفاده می کنند. پیشنهاد می کنیم بعد از اتمام این مطالب به مقاله وردپرس چیست مراجعه کنید.

تاریخچه طراحی سایت چیست؟
طبق تحقیقات، اولین وب سایت در 6 آگوست 1991 توسط تیم برنرز لی معرفی شد. این وب سایت هیچ گونه اطلاعات گرافیکی یا متنی نداشت و فقط از آن برای ارسال ایمیل استفاده می کردند. لازم به ذکر است اولین وب سایت تاریخ به آدرس http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html قابل مشاهده است.

منظور از طراحی سایت چیست؟
وظایف یک طراح سایت چیست؟
به طور کلی، وظایف یک طراح سایت به این بستگی دارد که آنها مسئول طراحی کدام بخش از فرآیند سایت هستند. بنابراین برای ایجاد یک وب سایت خوب به دو تیم طراحی سایت نیاز است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

Back-end: همه سایت ها از کدهای زیادی ساخته شده اند که کاربران نمی توانند آنها را ببینند. این کدها به عنوان Back-end شناخته می شوند، طراح Back-end مسئول کدگذاری سایت است. به طور معمول، این کدها در پایتون، PHP و ASP نوشته می شوند.
Front-end: به کلیه قسمت ها و طرح های خارجی سایت که برای کاربران قابل مشاهده و بازدید عموم می باشد Front-end گفته می شود. تمامی این قسمت ها از Front-end با استفاده از زبان HTML، JAVA-SCRIPT و CSS طراحی شده اند.
بررسی اهمیت طراحی وب سایت برای کسب و کار
طراحی سایت در واقع بهترین راه برای راه اندازی کسب و کار و جذب مشتری است. به عبارت دیگر، کسب و کارهایی که در دنیای امروزی وب سایت ندارند، بدون شک جایگاه خوبی در بین رقبای خود پیدا نخواهند کرد. معمولاً مدیران کسب و کار که هنوز به روش سنتی تجارت خود را انجام می دهند ابتدا فکر می کنند که برای پیشبرد اهداف تجاری خود نیازی به داشتن وب سایت ندارند. از این رو در این قسمت قصد داریم شما را با دلایل طراحی و ایجاد یک وب سایت آشنا کنیم تا به اهمیت طراحی سایت حرفه ای پی ببرید.

برندسازی کسب و کار

برندسازی یکی از اهداف مهم هر کسب و کاری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل است که یک وب سایت یکی از ابزارهای بسیار خوب برای قابل مشاهده کردن برند شما برای مخاطبان رسانه محسوب می شود. طراحی سایت علاوه بر این، مصرف کنندگان کسب و کار شما را متفاوت از سایر رقبا می دانند.

طراحی سایت به چه معناست؟
اعتبار بخشی کسب و کار

ایجاد یک وب سایت باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما در بین مشتریان می شود تا اعتماد مشتریان را جلب کنید. معمولاً قبل از خرید یک محصول، مشتریان وب سایت های مختلف را برای خرید چک می کنند. بنابراین با داشتن وب سایت و ارائه اطلاعات کافی می توانید این کاربران را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

با مشتریان تعامل ایجاد کنید

ایجاد محتوای با کیفیت بالا موثرترین راه برای ایجاد تعامل با مخاطبان است. زیرا کاربران پس از مطالعه محتوای سایت به وب سایت شما اعتماد می کنند و به این ترتیب می توانید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. یکی از مهمترین مزایای تعامل با مشتری این است که شما با سلیقه و نظرات مشتریان خود آشنا می شوید تا کسب و کار خود را هدایت کنید.

با طراحی وب سایت سود خود را پایین بیاورید

هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار کمتر از اجاره یک فضای کاری، پرداخت مالیات، پرداخت قبوض و غیره است. علاوه بر این، هزینه های تبلیغات وب سایت از طریق بازاریابی و تولید محتوا بسیار مرتبط تر از روش های تبلیغات آفلاین است. قطعا می دانید که تبلیغات بخش بسیار مهمی از کسب و کار شما است که می توانید از آن برای فروش محصولات خود به مشتریان استفاده کنید.

دسترسی نامحدود به وب سایت خرید

یکی دیگر از دلایلی که ما به شما پیشنهاد می کنیم یک وب سایت ایجاد کنید این است که با داشتن یک وب سایت در همه جا در 24 ساعت شبانه روز می توانید محصولات خود را برای فروش در وب سایت خود قرار دهید. به این ترتیب می توانید محصولات خود را حتی به مشتریان خارج از کشور بدون محدودیت بفروشید.

صرفه جویی در زمان

حضور شغلی که مناسب شما باشد کمی سخت است. بنابراین داشتن وب سایت یکی از راه های رسیدن به استقلال مالی است. همچنین، شما کسب و کار خود را اداره می کنید.

طراحی وب چیست؟
مزایای طراحی وب سایت در مقایسه با مشاغل سنتی

کاربران معمولا آدرس وب سایت را بهتر به خاطر می آورند. به عبارت دیگر تبلیغات اینترنتی در ذهن مخاطب ماندگارتر است.
کاربران می توانند اطلاعات زیادی برای خرید هر محصولی در کوتاه ترین زمان به دست آورند.
شانس دیده شدن در اینترنت بسیار بیشتر از روش سنتی یا آفلاین است.
با جذب مشتری از طریق وب سایت، هزینه هایی که برای تبلیغات خرج کرده اید دوباره برمی گردد.
شما به راحتی می توانید اطلاعات و تبلیغات خود را در وب سایت تغییر دهید. اگر برای تغییر اصلاحات بروشور، بیلبورد، روزنامه و غیره باید هزینه زیادی بپردازید؛
وقتی تبلیغاتی را در وب سایت خود برای مشتریان آماده می کنید، آن تبلیغات به طور مداوم در معرض دید مشتریان قرار می گیرد.
با استفاده از پشتیبانی سایت می توانید رضایت مشتری را جلب کنید.
با تبلیغات اینترنتی می توانید با توجه به هر کلیک مخاطب، قیمت را تعیین کنید; اگر برای تبلیغات آفلاین در تجارت سنتی باید هزینه زیادی بپردازید.
امیدواریم از مقاله امروز بهره کافی را برده باشید. این مقاله با همکاری کادر مجرب شرکت پیشگامان ویرا تهیه شده است. شرکت پیشگامان ورا بهترین خدمات طراحی سایت را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. لذا پیشنهاد می کنیم جهت هماهنگی بیشتر جهت شروع همکاری با کارشناسان خبره پشگامان ویرا تماس حاصل فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.