طراحی وب سایت فروشگاهی را بدونه کدنویسی طراحی کنید.

در این قسمت طراحی وب سایت فروشگاهی قصد دارم به طور کامل و جامع شما را با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی آشنا کنم. ایجاد فروشگاه آنلاین هیچ تفاوتی با ایجاد یک فروشگاه فیزیکی ندارد. در فروشگاه های فیزیکی باید محصولاتی را که می خواهید بفروشید مشخص کنید. برای طراحی وب سایت فروشگاهی اینکه بتوانید محصولات خود را بفروشید، باید اعتماد ایجاد کنید. تا زمانی که مخاطبان و کاربران به شما اعتماد نکنند، هرگز محصولی را از شما خریداری نخواهند کرد.

اگر فکر می کنید طراحی وب سایت فروشگاهی با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی می توانید بسیاری از مخاطبان و کاربران را بدون ایجاد اعتماد و جلب توجه به مشتری تبدیل کنید، سخت در اشتباهید. در ابتدای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به دلیل اینکه تخصص و تجربه ای در این زمینه نداشتم، زمانی که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کردم درآمد کمی داشتم.

طراحی وب سایت فروشگاهی بعد از کار روی اعتمادسازی سایت، درآمد من چندین برابر شد. می خواهم به شما بگویم که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، باید به فکر ایجاد اعتماد و جلب توجه مخاطبان خود باشید تا آنها را به مشتری تبدیل کنید.


تنها ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ملاک موفقیت شما نیست. در زیر مراحل کامل طراحی وب سایت فروشگاهی ایجاد فروشگاه اینترنتی از 0 تا 100 را به شما آموزش می دهیم. ما تمام ابزارها و روش هایی را که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهیم.

طراحی وب سایت فروشگاهی روشی را به شما می گویم که با خرید هاست و دامنه یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با تمام امکانات رفاهی با کمترین قیمت ممکن ایجاد کنید.

اما توجه داشته باشید که طراحی وب سایت فروشگاهی کافی نیست و برای اینکه بتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درآمد کنید، باید هدف خاصی داشته باشید و اعتماد ایجاد کنید.

اگر هدف شما طراحی وب سایت فروشگاهی این باشد که فقط یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید و فقط در اینترنت حضور داشته باشید، مطمئناً شکست خواهید خورد. پس با من همراه باشید تا شما را از ابتدا تا ایجاد یک فروشگاه اینترنتی معرفی کنم.

مراحل ایجاد فروشگاه اینترنتی

در این قسمت طراحی وب سایت فروشگاهی قصد دارم مراحل کامل ایجاد فروشگاه اینترنتی را به شما آموزش دهم. و برنامه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی را به شما بگوید. اگر قصد دارید با سلیقه خود فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید، باید مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید. بنابراین، با من بمانید تا بتوانم مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی را با شما همراهی کنم.

مرحله اول طراحی وب سایت فروشگاهی: نوع محصول را مشخص کنید

اولین قدم طراحی وب سایت فروشگاهی برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، فهرست کردن محصولاتتان است. درست مانند یک فروشگاه فیزیکی، باید مشخص کنید که چه محصولاتی را می فروشید. در فروشگاه اینترنتی نیز باید محصولات خود را به همین ترتیب لیست کنید.

محصولات شما می توانند فیزیکی یا قابل دانلود باشند. اگر فروشگاه فیزیکی دارید، می توانید محصولات فیزیکی خود را در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، می توانید یک فروشگاه پوشاک فیزیکی داشته باشید. می توانید لباس های خود را دسته بندی کرده و در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید. اگر محصولات قابل دانلود و آموزشی دارید، می توانید محصولات قابل دانلود را لیست کرده و در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید.

البته ممکن است در تعیین محصولات خود با مشکل مواجه شوید. بهترین و ساده ترین راه برای تعیین محصولات این است که خودتان بررسی کنید که چه چیزی به شما علاقه دارد. به عنوان مثال، اگر در صنعت بدنسازی فعالیت می کنید، می توانید مکمل های بدنسازی را بفروشید. اگر در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنید، می توانید به سراغ فروش لوازم جانبی موبایل بروید. اگر کتاب های زیادی در مورد موفقیت خوانده اید، می توانید دوره های آموزشی موفقیت را شروع کنید و…

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی و ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، بررسی پرفروش بودن محصول است. شما باید محصولات و خدماتی را که می خواهید بفروشید بررسی کنید و ببینید که آیا آنها بهترین فروش هستند یا خیر.
با تحقیق در مورد محصولاتی که قصد فروش آنها را دارید، می توانید متوجه شوید که آنها چه تعداد طرفدار می خواهند و دارند. مهم نیست که محصول شما چقدر محبوب باشد، مخاطبان و کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید از محبوبیت محصول خود مطلع شوید؟ شما نباید از نظرسنجی های میدانی برای یافتن میزان محبوبیت یک محصول یا خدمات استفاده کنید.


با استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط خدمات طراحی وب سایت فروشگاهی می توانید میزان محبوبیت محصول و خدمات خود را بررسی کنید. البته خود گوگل این فرصت را به شما می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد میزان محبوبیت محصول خود را بررسی کنید. برای این منظور می توانید از دو ابزار قدرتمند Google Keyword Planner و Google Trends استفاده کنید.

البته در کنار این ابزارها می توانید از خود طراحی وب سایت فروشگاهی نیز استفاده کنید. با جستجوی یک محصول در گوگل می توانید متوجه شوید که چه تعداد سایت برای محصولات شما وجود دارد و چقدر رقابت بین فروشگاه های آنلاین وجود دارد. هرچه رقابت بالاتر باشد، حوزه فعالیتی که می خواهید انتخاب کنید و محصولات و خدماتی که می خواهید بفروشید محبوب تر است. هر چه رقابت بیشتر باشد، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.


نکته بعدی که بسیار مهم است این است که هرگز نباید یک طراحی وب سایت فروشگاهی ایجاد کنید.

https://www.janbalaghi.com/web-design/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.