11 روش برای تبلیغ کسب‌وکار محلی در اینستاگرام

این مقاله 11 نکته برای ارتقای موفقیت آمیز کسب و کار محلی، تعامل و فروش در اینستاگرام ارائه می دهد. به عنوان مثال، یک سگ معروف در اینستاگرام تعداد فالوورهای بیشتری نسبت به صفحات اپل، آمازون و مایکروسافت دارد. اگر همه برندهای اصلی نوشابه فالوورهای اینستاگرام خود را ترکیب کنند، این سگ همچنان 3 میلیون دنبال کننده بیشتر خواهد داشت. در مورد صفحه گوگل چطور؟ بیشتر از گوگل است. در مورد صفحات سامسونگ و فیس بوک چطور؟ از آنها بیشتر است!

اینها بهترین برندهای دنیا هستند. اگر نتوانند با لایک های اینستاگرام یک حیوان رقابت کنند، به چه امیدی هستیم؟ خوشبختانه، موفقیت یک کسب و کار محلی در اینستاگرام تنها به تعداد فالوورها بستگی ندارد، بلکه به تعامل آنها نیز بستگی دارد. این تعامل و مشارکت مشتری را به خریدار تبدیل می کند. چالش اصلی شما جذب این فالوورها و ایجاد محتوایی است که تعامل آنها را تحریک کرده و در نهایت منجر به فروش می شود. شما می توانید از 11 نکته زیر برای تبلیغ موفقیت آمیز کسب و کار محلی خود، ایجاد تعامل و فروش در اینستاگرام استفاده کنید.



1. تعامل، تعامل، تعامل
اینستاگرام مانند سایر پلتفرم های اجتماعی یک جامعه است. همانطور که تجارت شما بخش ارزشمندی از جامعه شماست، باید نشان دهید که عضوی معتبر و ارزشمند در جامعه اینستاگرام هستید. با این نگرش، دنبال کنندگانی را جذب می کنید که مشتاق تعامل با محتوای شما هستند. ارسال عکس یا ویدیوی عالی کافی نیست! برای ایجاد شهرت در جامعه اینستاگرام، باید اینفلوئنسرها و سایر برندها (حتی رقبای مستقیم خود را دنبال کنید)، در گفتگوهای آنها شرکت کنید و با محتوای آنها تعامل داشته باشید. شما باید با دیگران تعامل داشته باشید تا آنها با شما ارتباط برقرار کنند!



2. جامعه اینستاگرام خود را با انتشار مجدد محتوای خاص صنعت رشد دهید
می‌توانید با انتشار مجدد محتوای پست‌شده توسط فالوورهایتان، سایر کسب‌وکارها در منطقه و هر فرد مشهور محلی، شهرت کسب‌وکار خود را در اینستاگرام و جامعه محلی بهبود بخشید. نه تنها آن شخص از اینکه شما محتوایش را دوباره منتشر می کنید احساس خوبی خواهد داشت، بلکه سایر فالوورها نیز متوجه این موضوع خواهند شد. شاید آنها کار شما را در صفحه خود ذکر کنند و در نتیجه فالوورهای آنها و افراد بیشتری در جامعه محلی شما را بشناسند: برد-برد!

وقتی محتوای ایجاد شده توسط افراد واقعی را به اشتراک می گذارید، برند شما در دسترس تر و انسانی تر به نظر می رسد و شما کمک ارزشمندی به این جامعه آنلاین می کنید. به عبارت دیگر، شرکت شما به‌تدریج حس همسایه نزدیک را به مخاطب القا می‌کند، نه کسب‌وکاری که می‌خواهد محصول خود را بفروشد. این استراتژی نه تنها در ایجاد شهرت عالی در این جامعه موثر است، بلکه دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای ایجاد محتوای منحصر به فرد و خاص ندارید. فقط یادتان باشد ابتدا از آن شخص اجازه بگیرید و صفحه اینستاگرام او را تگ کنید.



3. یک هویت ثابت برای برند خود ایجاد کنید
عضویت در اینستاگرام مانند ایجاد یک شعبه جدید برای برند شماست. اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم منحصربه‌فرد با هدفی متفاوت نسبت به سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی است، اما برند شما باید لحن و شخصیت ثابتی در همه این پلتفرم‌ها داشته باشد. اکثر مشتریان صفحه شما را در برخی یا همه پلتفرم ها دنبال می کنند و اگر شخصیت صفحه اینستاگرام شما برای مثال با وب سایت، صفحه فیس بوک یا شخصیت کارمندان شما مطابقت نداشته باشد، مشتریان را گیج می کنید و اعتبار خود را به خطر می اندازید. بنابراین، نحوه تعامل شما با مشتریان در اینستاگرام و لحن نوشتن کپشن ها باید همان حسی را ایجاد کند که بازدید حضوری از کسب و کار شما وجود دارد. در غیر این صورت، مشتریان شما ممکن است هنگام بازدید از فروشگاه شما انتظار کسب و کار شاد مشابهی را در اینستاگرام داشته باشند، اما ناامید شوند. این روند خرید آنها را مختل می کند و ممکن است کاملاً از شما دلسرد شوند.



4. از گذاشتن پست های یکسان در همه پلتفرم ها خودداری کنید
در حالی که لحن و شخصیت پست های شما در کانال ها باید یکسان باشد، شباهت بیش از حد نیز مضر است. باید به تفاوت یک پست یکنواخت و یک پست منحصر به فرد توجه کنید تا پست های شما در همه کانال ها تکراری به نظر نرسد. خطر یک پست تکراری این است که مخاطبان شما آن را چندین بار در تمام این کانال ها ببینند. در نتیجه جذابیت خود را از دست می دهد و خسته کننده می شود. به یاد داشته باشید که هر پلتفرمی متفاوت است و فعالیت شما باید برای آن مناسب باشد.

با این حال، گاهی اوقات تکرار یک پست قابل قبول است. به عنوان مثال، زمانی که کسب و کار شما میزبان یک رویداد محلی است یا یک محصول جدید را راه اندازی می کند و می خواهید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری درباره رویداد/محصول بشنوند. با این حال، شما باید مسئولانه در همه این کانال ها تبلیغ کنید. تبلیغات مسئولانه یعنی استفاده درست و مناسب از هر کانال و به عنوان مثال
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.