خرید بازدید IGTV اینستاگرام

خرید بازدید IGTV اینستاگرام اگر مدت زیادی است که از اینستاگرام استفاده می کنید، می دانید که قبلا امکان انتشار ویدیو بیش از 1 دقیقه وجود نداشت. اما با اضافه شدن قابلیت igtv در اینستاگرام به این شبکه اجتماعی، خرید بازدید IGTV اینستاگرام امکان انتشار ویدیو ها حتی تا چند ساعت ایجاد شد.

علاوه بر آن، زمانی که شما یک لایو (ویدیو زنده اینستاگرامی) برگزار می کنید، خرید بازدید IGTV اینستاگرام می توانید آن را به صورت igtv برای همیشه در صفحه تان ذخیره کنید و تا زمانی که دل تان بخواهد، نگه دارید.



تنظیمات igtv اینستاگرام چگونه است؟
igtv دارای بخش های خرید بازدید IGTV اینستاگرام مختلفی هست که تنظیم هر بخش از آن نکات خاص خود را دارد. در این مطلب قصد دارم شما را با زیر و بم تنظیمات igtv آشنا کنم. پس مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آی جی تی وی

چگونه igtv را پست بگذاریم؟
برای پست کردن ویدیو IGTV در اینستاگرام، ابتدا مانند انتشار پست های عادی، علامت به علاوه را از خرید بازدید IGTV اینستاگرام قسمت پایین صفحه انتخاب کنید.
سپس ویدیویی که می خواهید منتشر کنید را از گالری خرید بازدید IGTV اینستاگرام موبایل تان انتخاب کرده و گزینه Next را لمس کنید. ویدیویی که برای انتشار انتخاب می کنید، باید:

طول ویدئو بیش از 1دقیقه باشد
نوع فایل ویدئو در قالب MP4 باشد
وقتی شما گزینه Next را انتخاب می کنید، خرید بازدید IGTV اینستاگرام یک پنجره برایتان باز می شود که از شما می پرسد می خواهید ویدیو تان در قالب IGTV (long) باشد یا ویدیو عادی (short).

سپس وقتی گزینه IGTV را انتخاب کردید، در قسمت بعدی کاور مورد نظر خود را خرید بازدید IGTV اینستاگرام با انتخاب گزینهadd from gallery انتخاب می کنید و گزینه Next را لمس می کنید.



در قسمت بعدی، عنوان ویدیو (Title) و توضیحات آن (Description) را وارد کنید. اگر ویدیو شما درباره موضوع خاصی است که به صورت مرتبط درباره آن ویدیو منتشر می کنید، می توانید خرید بازدید IGTV اینستاگرام با انتخاب گزینه add to series این ویدیو را در یک دسته بندی خاص قرار دهید.



پست کردن igtv

با قرار دادن ویدیو هایتان در دسته بندی های متفاوت، آن ها را خرید بازدید IGTV اینستاگرام منظم تر می کنید و یافتن شان برای مخاطب راحت تر خواهد بود.
در نهایت با انتخاب گزینه Post to IGTV ، ویدیو خود را در آی جی تی وی بار گذاری کنید.

شما می توانید با انتخاب گزینه Save Draft ویدیو را به خرید بازدید IGTV اینستاگرام صورت پیش فرض نگه دارید تا هر زمان که خواستید، آن را پست کنید.

همچنین می توانید با خرید فالوور فیک، بازدید ویدیو های خود را چند برابر کنید. چرا که خرید فالوور، احتمال رفتن پست خرید بازدید IGTV اینستاگرام های شما به اکسپلور را افزایش می دهد و افراد بیشتر آن را می بینند.



نحوه گذاشتن IGTV در استوری اینستاگرام
برای اضافه کردن ویدیو IGTV به استوری، ویدیو را باز می کنیم و سپس آیکون Share را که شبیه به یک فلش است انتخاب می کنیم.
سپس Add Video to your story را انتخاب خرید بازدید IGTV اینستاگرام کرده و ویدیو را در استوری تان منتشر کنید.

البته ویدیو های IGTV به طور کامل در استوری منتشر نمی شوند و فقط 15ثانیه خرید بازدید IGTV اینستاگرام از آن ها در استوری منتشر می شود. برای دیدن ویدیو کامل باید روی آن کلیک کرد.



گذاشتن igtv در استوری


چرا IGTV ندارم؟
ممکن است شما نتوانید igtv را در اکانت خود پیدا کنید. این مسئله دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. یکی از این دلایل، این است که ممکن است شما از نسخه های قدیمی خرید بازدید IGTV اینستاگرام تر اینستاگرام استفاده کنید و یا به تازگی اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید.

به این دلیل که اینستاگرام برای تجربه کاربری بهتر، جای igtv را تغییر داده است، خرید بازدید IGTV اینستاگرام ممکن است نتوانید آن را پیدا کنید. شما می توانید igtv را از طریق یکی از راه های زیر، انتشار دهید.

چرا igtv ندارم



اما گاهی اوقات خرید بازدید IGTV اینستاگرام هم ممکن است اینستاگرام به دلیل فعالیت های غیر قانونی دسترسی شما را محدود کرده باشد و شما از برخی امکانات از جمله igtv محروم شده باشید. برای رفع این محدودیت، کافیست قوانین اینستاگرام را رعایت کنید و مدتی صبر کنید تا اینستاگرام دوباره به شما دسترسی igtv را بدهد.

دلیل دیگری که وجود دارد این است که برخی از مواقع، اینستاگرام دچار مشکل شده خرید بازدید IGTV اینستاگرام و این مشکل مربوط به سرور ها است و به شما ربطی ندارد. در این صورت هم باید صبر کنید تا مشکل برطرف شود.



چطور عنوان و یا توضیح ویدئو IGTV خودم را ویرایش کنم؟

شما به راحتی می توانید عنوان و خرید بازدید IGTV اینستاگرام توضیحات ویدیو تان ر ا ویرایش کنید. برای ویرایش ویدیو های igtv در اینستاگرام خود، فقط کافیست به پروفایل خود بروید و ویدیو IGTV خود را باز کنید.

سپس خرید بازدید IGTV اینستاگرام بر روی سه نقطه سمت راست در بالای صفحه کلیک کنید و بعد از آن گزینه Edit را انتخاب کنید.

هنگامی که ویرایش مورد نظرتان را بر روی عنوان و توضیحات ویدیو انجام دادید، خرید بازدید IGTV اینستاگرام بر روی گزینه Done کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

یکی از چیز هایی که به دیدن شدن پست ها و ویدیو های شما کمک زیادی می کند، خرید بازدید لایو اینستاگرام است. با برگزاری لایو و خرید بازدید کننده برای آن، ورودی پیج خود را چندین برابر کنید.



Igtv اینستاگرام کجاست؟
برای دیدن ویدیو های igtv در اینستاگرام یک شخص، خرید بازدید IGTV اینستاگرام باید وارد پروفایل او شوید. سپس از نوار ابزاری که در زیر استوری های هایلایت وجود دارد، آیکون igtv را لمس کنید. در این قسمت شما می توانید همه ویدیو های igtv آن شخص را مشاهده کنید.



اگر شخص خاصی را در نظر ندارید و فقط می خواهید یک ویدیو igtv در اینستاگرام را تماشا کنید، خرید بازدید IGTV اینستاگرام می توانید آن را از قسمت Explore اینستاگرام در قسمتی که مشخص کرده ایم، مشاهده کنید.



igtv کجاست



چه کسانی می توانند کانال IGTV و ویدئو های من را ببینند؟
قابل مشاهده بودن ویدئو های igtv در اینستاگرام شما وابسته به تنظیمات حساب خرید بازدید IGTV اینستاگرام کاربری تان است.

برای حساب های خصوصی : تنها فالوور های شما اجازه دیدن ویدئو های شما را دارند.
برای حساب های خرید بازدید IGTV اینستاگرام عمومی : تمام افرادی که بر روی اینستاگرام هستند می توانند کانال و ویدئو های شما را مشاهده کنند.
اگر نمی خواهید کسی عکس و یا ویدئو های شما را بر روی اینستاگرام ببیند، می توانید او را بلاک کنید.



چطور می توانم گزارش های مرتبط به ویدئو های IGTV خودم را مشاهده کنم؟
هنگامی که شما یک ویدئو را برروی IGTV بار گذاری کردید، خرید بازدید IGTV اینستاگرام می توانید مانند پست های دیگر صفحه تان، گزارش هایی از تعداد لایک ها، کامنت ها، گزارش های آماری، درصد میانگین مشاهده ویدئو و نمودار ماندن مخاطبین را مشاهده کنید.

https://golestanigram.com/igtv/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.