چگونه وب سایت خود را طراحی کنیم؟

ین تصمیم زمانی جدی تر شد که شخصی از نزدیکان که مغازه کفش فروشی دارد در صحبتی با بنده سوال کرد که برای این چند روز باقی مانده تا عید آیا می توانم طی 2 الی 3 روز سایتی طراحی کنم که محصولاتم را بتوانم در آنجا نیز به فروش بگذارم ؟؟

می‌خواهم سایتم در کمترین زمان آماده شود
خیلی از افراد و شرکت ها هستند که با ما در تماس اند و می گویند که می خواهند طراحی سایتشان در مدت یک روز آماده شود و حتی پیش می آید که افرادی می گویند ظرف مدت چند ساعت به یک سایت کامل احتیاج دارند ، خب سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا این کار شدنی است ؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید دانست که طراحی هر سایت چندین مرحله دارد و برای رسیدن به سایتی کاربردی و کاربرپسند باید هر کدام از این مراحل به درستی و دقت طی شود .



مراحل طراحی سایت محمد جانبلاغی سریع
مسلما باید ابتدا هدف و کاربرد سایت مورد نظر را به خوبی بدانیم برای مثال در ابتدای همین مطلب از شخصی گفتم که قصد فروش اجناس مغازه اش را در سایت داشت پس ما برای این مورد به دنبال یک سایت فروشگاهی کامل هستیم .

و خود شما نیز اگر قصد کار در زمینه طراحی سایت دارید و یا شرکت تازه تاسیسی در این زمینه هستید به شما توصیه می شود حتما ابتدا از سایت های مشابه فعالیت خودتان دیدن کنید تا بتوانید از آن ها ایده بگیرید و بعد از تشخیص نیازهایتان می توانید برای خود یک روش طراحی را انتخاب کنید .

روش های طراحی سایت
روش های متعددی برای طراحی و ساخت سایت وجود دارد که می توان از هرکدام از آن ها برای ساخت سایت استفاده کرد ولی هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند پس در آغاز اجازه دهید کمی در مورد راه های مختلف ساخت سایت توضیح دهیم .

طراحی سایت توسط خودتان
استفاده از سیستم های مدیریت محتوا یکی از روش های طراحی سایت است برای مثال وردپرس یکی از این سیستم ها است . نصب خود وردپرس رایگان می باشد اما برای راه اندازی سایت هزینه های جانبی وجود دارد که باید آن ها را متحمل شد مانند : هزینه هاست ، دامنه و قالب . برای داشتن سایتی با این روش حداقل سالیانه چیزی حدود 600 ، 700 هزار تومان باید هزینه ی هاست و دامنه کرد . اما مسلما هزینه های جانبی بیشتری نیز در مورد قالب و … وجود خواهد داشت .



سفارش کار به شخص ماهر ( برنامه نویس/طراح )
شاید برایتان سوال باشد که چگونه می شود شخصی را برای طراحی سایت پیدا کرد ؟ برای این کار شما باید به سایت های فریلنسری رفته در آنجا درخواست خود را ثبت کنید و اشخاصی که در این زمینه بصورت آزادکار فعالیت می کنند به شما پیام می دهند و شما می توانید از میان آن ها یکی را که مناسب تر احساس می کنید انتخاب کنید البته در این روش قیمت ها کاملا توافقی است و شرایط بر پای اعتماد بنا شده و گاهی ممکن است با مشکلات و یا بدقولی هایی مواجه شوید .

https://www.trahysite.ir/web-design/


https://www.janblaghy.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.