آموزش ساخت تابلو کائنات


راز و رمز کائنات برای رسیدن به اهداف: (6 روش مهم و عملی)
در این بخش به صورت کامل شما را با 6 راز کائنات و ارسال درخواست درست به کائنات آشنا میکنیم. شما با این 6 روش میتوانید درخواست اهداف و خواسته‌هایتان را خیلی دقیق و واضح به کائنات بفرستید و نتایجش را بعد از مدتی درون زندگی خود ببینید.



کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها



1_راضی بودن از شرایط حال خود:

اولین رمز و راز کائنات در جهت رسیدن به رویاها و آرزوها، راضی بودن از شرایط فعلی و حالتان است. باید از شرایط الان خود راضی باشید و رضایت کاملی داشته باشید، ممکن است از نظر مالی، روابط، سلامتی و… دچار یک سری مشکل شده باشید ولی هرگز نباید به ناخواسته‌هایتان توجه کنید.

توجه کردن به ناخواسته‌ها باعث ایجاد و پیدایش ناخواسته‌های بیشتری وارد زندگی‌تان میشود. برای کائنات فرقی ندارد که به چه چیزی فکر میکنید و یا ارتعاش چه چیزی را میفرستید‌، اگر انرژی منفی دریافت کنند یک ناخواسته و چیز منفی را وارد زندگیتان می کنند، اما اگر انرژی مثبت دریافت کنند یک خواسته و چیز را درون زندگیتان پدید می‌آورند.

اگر به ناخواسته‌های خود توجه کنید هیچ کمکی به خودتان نخواهید کرد و با توجه به قانون جذب کائنات مشکلات بیشتری وارد زندگیتان میشوند. احساس و حس رضایت‌مندی در شما باعث فرستادن انرژی به کائنات و ضمیر ناخودآگاه‌تان می‌شود و در نهایت کائنات رضایتمندی بیشتری را در شما ایجاد میکنند.

2_درست و مثبت فکر کنید:

رمز کائنات درست فکر کردن است

دومین راز و رمز کائنات درست فکر کردن و مثبت فکر کردن است، افکار مثبت باعث فرستادن ارتعاش مثبت در جهت خواسته‌ها به کائنات می‌شود پس بهتر است همیشه مثبت اندیش باشید و به چیزهای خوب تمرکز و توجه کنید.

همانطور که گفتیم افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم‌بندی می‌شود. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است افرادی که به موفقیت‌های عظیمی رسیده اند در گذشته بیشتر مثبت فکر می‌کردند و افرادی که بیشتر شکست های پی در پی در زندگی خود تجربه کرده اند تفکرات منفی و گرایش منفی در زندگی خود داشته‌اند.

همیشه به جای منفی فکر کردن، فکرتان را در جهت مثبت عادت دهید، افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و در نهایت دریافت چیزهای منفی در زندگی شما می شود پس همیشه به جای منفی فکر کردن مثبت فکر کنید. بهترین راه، توجه به چیزهای مثبت درون زندگیمان میباشد.



کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها



هر جور فکر کنید همانطور می شود این یک حقیقت محض است … گاهی زمان می برد اما به طرز عجیبی به آن می رسید! حتی اگر بسیت و اندی سال از آن بگذرد! خدایا بی نهایت سپاسگزارم.

3_کنترل درست کلام:

یکی دیگر از راز و رمز کائنات کنترل درست کلام میباشد. کلام و قدرت حرف زدن باعث شده که انسان نسبت به بقیه موجودات برتری داشته باشد. یکی از قدرتمند‌ترین راه‌ها در جهت درخواست از کائنات صحبت کردن در مورد اهداف و خواسته‌هایی که دارید میباشد. شما با صحبت کردن راجب هر آنچه که میخواهید میتوانید ارتعاش به شدت قوی در جهت رسیدن به خواسته‌هایتان به کائنات ارسال کنید.

درواقع کلام مانند یک شمشیر دولبه در زندگیتان است که می تواند زندگی شما را به بهترین شکل ممکن بسازد یا اینکه زندگیتان را به یک جهنم سوزان تبدیل کند. پر قدرتمندترین راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به چیزهایی که میخواهید داشته باشید صحبت کردن در مورد آنها میباشد.

قدرت کلام را بسیار جدی بگیرید‌‌، شما با کنترل کلامتان می توانید افکار و ذهنتان را کنترل کنید، من در بخش اعضای ویژه سایت یک فایل آموزشی کامل در مورد رسیدن به خواسته ها از طریق کلام و صحبت کردن برایتان قرار دادند که میتوانید با ثبت نام در قسمت اعضای ویژه به آن فایل ارزشمند دسترسی پیدا کنید.

4_نوشتن اهداف و آرزوهایتان:

چهارمین راز و رمز کائنات در جهت Achieve dreams رسیدن به آرزوها، نوشتن اهداف و خواسته‌ها است. به صورت کامل هر هدف وخواسته‌ای که دارید را با تمام جزئیات و به صورت کامل بنویسید. این را بدانید که هر چیزی که روی کاغذ بیاورید به حقیقت تبدیل می شود.

شما اهداف و خواسته هایتان را با جزئیات کامل و دقیق بنویسید، البته نوشتن به تنهایی کار ساز نیست و باید در هنگام نوشتن احساستان خوب باشد، در این مورد کامل در قسمت اعضا ویژه سایت توضیح داده‌ایم که در انتهای همین صفحه میتوانید در آن بخش ثبت‌نام کنید.

5_ شکر گذاری کنید (شکر گذاری را هرگز فراموش نکنید)

یکی از مهمترین رمز و راز کائنات، شکرگزاری می‌باشد. بابت هر چیزی که در زندگی خود دارید شکرگزار باشید. شکرگزاری باعث می‌شود که انگیزه به شدت قوی در جهت رسیدن به اهدافتان پیدا کنید. شکرگزاری می تواند در جهت نعمت ها و داشته های فعلی شما باشد یا اینکه میتواند بابت اهداف و خواسته‌هایی که دارید باشد.

توصیه میکنم همیشه و در همه‌جا شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک تک نعمت‌هایی که دارید شکرگزاری کنید، بابت تمام خواسته و اهدافی که دارید شکرگزار خدا باشید. با شکرگزاری راه رسیدن به اهدافتان مشخص میشود. اگر اصول شکرگزاری را رعایت کنید و هر روز بابت نعمت‌هایی که دارید شکرگزاری کنید نتایج فوق‌العاده‌اش را خواهید دید.

6_احساس کردن خواسته و هدفتان:

The most important password in the universe مهمترین رمز کائنات جهت رسیدن به خواسته‌ها، احساس کردن هدف و خواسته‌هایتان می‌باشد. باید هدفتان را در زندگی خودت احساس کنید، احساس کردن خواسته مهمترین مرحله در قانون جذب است، باید وقتی که خواسته‌تان را احساس می کنید به آن حس خوبی داشته باشید. خیلی از افراد وقتی به خواسته و هدفشان فکر می کنند احساس بدی در آنها ایجاد می شود که همین حس بد مانع رسیدن به خواسته و اهداف‌شان می‌شود.





کائنات چیست؟ قانون های استفاده از کائنات و رسیدن به آرزوها



7_همیشه تمرین کنید:

تمرین کردن یکی از مهمترین بخش‌ قانون جذب در جهت رسیدن به آرزوهایتان میباشد. در اختیار گرفتن و کنترل کردن ذهنتان به تنهایی کار بسیار سختی است و ساده ترین راه ممکن برای آن که ذهنتان را در اختیار خود بگیرید تمرین کردن به صورت روزانه میباشد. شما اگر ذهنتان را در برابر افکار منفی کنترل کنید مطمئن باشید که به طور کامل می توانید سوار برزندگی‌تان شوید و به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید.

تمرین کردن را هرگز فراموش نکنید، برای ذهنتان حداقل روزانه چندین دقیقه زمان بگذارید، افرادی که با قانون جذب توانسته‌اند به تمام اهداف و خواسته‌هایشان برسند تمرین کردن را در برنامه روزانه خود قرار داده‌اند. تمام افراد مشهور در دنیا مثل بیل‌گیتس، استیوجابز و… با استفاده از قانون جذب توانسته‌اند به موفقیت های عظیمی برسند. اگر آنها موفق شده‌اند مطمئن باشید شما هم میتوانید.

پس به طور چکیده: اول باور داشته باشید، تکرار و تمرین برای درخواستتان، تلاش، نوشتن جزء به جزء آرزوها و اهدافتان. اینک با رعایت این چند نکته خیلی راحت بهشت دنیوی را بدست میآورید تا به بهشت اخروی هم برسید.

خدای بزرگ و منان به انسانهایی که زیبا زندگی کنند و بهشتی کوچک داشته باشند بهشتی برتر از آن در سرای آخرت عنایت می کند.

نه این که با تمام زیبایی ها و شگفتی های این جهان در بدترین شرایط زندگی کنیم به امید آن که در سرای آخرت بهشتی داشته باشیم!!!!؟ کمی تفکر بیشتر…



کائنات چیست؟ فلسفه کائنات و قانون جذب

فردا خاص ترین اعداد تقویم ایران+ توالی اعداد فرشتگان و کائنات

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

خاص و معروف ترین اعداد جهان با معانی پنهانی و شفگت انگیز


What is the universe? The laws of the universe and the fulfillment of desires


برچسبها: کائنات


http://andersonoqca70135.shotblogs.com/-10379869
http://arthurnqrs39506.blogzet.com/-11079299
http://troysybd84051.suomiblog.com/-11591294
http://spencermvbh07407.blogdigy.com/-10649974
http://sethstqm66665.mybjjblog.com/-11261088
http://augustoxdj18518.tblogz.com/-11154353
http://alexispftf19753.uzblog.net/-11190977 
http://landensjzl42086.isblog.net/-13785588
http://stephenyaxt89999.tribunablog.com/-10614169
http://cristianudlr41845.blogkoo.com/-15718556
http://augusteilm17284.alltdesign.com/-16783896
http://knoxbwqj82604.canariblogs.com/-12154171
http://beaujcqa58136.blogdon.net/-13101054
http://jasperykca05164.amoblog.com/-18158310
http://louisjpqp89123.total-blog.com/-21536485

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.